decoder start niet meer op

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
Chris_147
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 14 mar 2006, 10:40
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 2 keer

Ik heb dus tv decoder (denk v4, 320gb hd)
Gisterenavond werkte alles nog perfect, maar nu blijft het schermpje zwart en ook niets op tv.
Modem (bbox3) en decoder afgezet en herstart.
Dan komt er op het schermpje iets van P01:02, dan downloading sw..., dan check hd, dan booting... en dan is het gedaan.
Chris_147
Pro Member
Pro Member
Berichten: 255
Lid geworden op: 14 mar 2006, 10:40
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 2 keer

Heel gek: nu doet hij weer wel.

Ik had even geprobeerd op te starten zonder netwerk kabel, misschien dat ik dan toch een foutscherm zou krijgen. Bleef heel lang hangen op P1:00, maar daarna even goed zwart scherm.
Netwerk er terug in, opnieuw opgestart. Net hetzelfde als voorheen, maar nu viel het me op dat het lichtje van de powerknop uit ging en uit bleef. Met afstandbediening kreeg ik hem niet aan, dus toch eens op dat knopje geduwd. Dan kwam er wel het Proimus logo op tv en startte hij na een tijdje juist op.
Gek, maar ik ben wel blij dat ik geen v5 mini in mijn maag gesplist zou krijgen!
Senne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 19 jan 2011, 01:55
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Dat is de feature die zorgt dat na een update de decoder terug in de laatste stand valt (standby / aan), maar soms zorgt dat ervoor dat hij moeilijk opstart.

Als hij na booting uitvalt is het normaal voldoende om hem aan te zetten met de knop voor op het toestel. Zit vaak wel een vertraging op van om en bij 10 seconden voor hij reageert.
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”