Kan de hele dag al niet meer op internet.
Heb systeemherstel gedaan, geen resultaat.
Krijg als mededeling : "Eén of meerdere netwerkprotocollen ontbreken op deze computer."
Iemand enig idee hoe ik weer verbinding kan maken met internet via mijn Fritz!Box?
krijg geen verbinding met internet via mijn Fritz!Box 7390
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Probleem met je PC? Heeft waarschijnlijk niets met je Fritbox te maken.
Probeer met een ander toestel.
Probeer met een ander toestel.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Kan terug op internet.
Heb eens "DELL Backup and Recovery" uitgeprobeerd.
Daar o.a. teruggezet naar Fabriekskopie.
Wel nog wat moeilijkheden gehad met virusscanner (realtime scannen deed het niet) maar na downloaden van updates(via een onbeveiligd netwerk) kan ik terug op internet via mijn Fritz!Box 7390.
De oorzaak van dit alles is me onbekend.
Heb zondagavond wel updates gedownload van Western Digital (externe harde schijf).
En op 10 februari ll. ving MBAM een virus "worm.emold" maar dit heb ik uiteraard verwijderd.
De laatste dagen had ik wel geen internetverbinding als YouTubeDownloader filmpjes downloadde.Ik kreeg toen dezelfde mededeling als gisteren : "één of meerdere netwerkprotocollen ontbreken op deze computer".Vroeger nooit voorgehad.Software YTD verwijderd en er terug opgezet.Het blijft hetzelfde.Bij scannen met MBAM zitten er wel een aantal PUPs in de download van YTD,maar die heb ik verwijderd.
In ieder geval is alles terug in orde nu.
Heb eens "DELL Backup and Recovery" uitgeprobeerd.
Daar o.a. teruggezet naar Fabriekskopie.
Wel nog wat moeilijkheden gehad met virusscanner (realtime scannen deed het niet) maar na downloaden van updates(via een onbeveiligd netwerk) kan ik terug op internet via mijn Fritz!Box 7390.
De oorzaak van dit alles is me onbekend.
Heb zondagavond wel updates gedownload van Western Digital (externe harde schijf).
En op 10 februari ll. ving MBAM een virus "worm.emold" maar dit heb ik uiteraard verwijderd.
De laatste dagen had ik wel geen internetverbinding als YouTubeDownloader filmpjes downloadde.Ik kreeg toen dezelfde mededeling als gisteren : "één of meerdere netwerkprotocollen ontbreken op deze computer".Vroeger nooit voorgehad.Software YTD verwijderd en er terug opgezet.Het blijft hetzelfde.Bij scannen met MBAM zitten er wel een aantal PUPs in de download van YTD,maar die heb ik verwijderd.
In ieder geval is alles terug in orde nu.