Dommel Mobile
-
- Elite Poster
- Berichten: 4539
- Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
- Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
- Bedankt: 210 keer
Het heeft dan nog geholpen ook.
Hij is al actief.
Nu nog zien hoe ik mijn mobiel internet kan afzetten (ik wil enkel Wifi gebruiken).
Kan ik dat afzetten, zodat hij niet ongewenst begint een 3G of 4G verbinding op te zetten ?
Bij Simyo kon ik dat soort zaken helemaal tunen bij de provider zelf.
Hij is al actief.
Nu nog zien hoe ik mijn mobiel internet kan afzetten (ik wil enkel Wifi gebruiken).
Kan ik dat afzetten, zodat hij niet ongewenst begint een 3G of 4G verbinding op te zetten ?
Bij Simyo kon ik dat soort zaken helemaal tunen bij de provider zelf.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Plus Member
- Berichten: 104
- Lid geworden op: 30 dec 2004, 20:26
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik heb een SIM-kaart nodig voor de navigatie in mijn auto. Deze heeft alleen mobiele data (3G) nodig voor het ophalen van de real-time traffic info. Momenteel gebruik ik de SIM-kaart die ik gratis bij mijn Proximus "all-in-one" abonnement (internet + GSM + TV) heb gekregen, maar ik heb besloten om van internet provider te veranderen en dan valt de gratis mobile data SIM uit de boot.
De auto verbruikt amper 20 MB / maand, aangezien je Dommel per kB betaalt en zonder abonnementskosten is, lijkt mij dit wel een heel fijne aanbieding: 2¢ * 20 = 40 ¢ per maand voor verkeersinfo en de beste dekking want Proximus-netwerk.
Kunnen jullie Dommel hiervoor aanraden?
De auto verbruikt amper 20 MB / maand, aangezien je Dommel per kB betaalt en zonder abonnementskosten is, lijkt mij dit wel een heel fijne aanbieding: 2¢ * 20 = 40 ¢ per maand voor verkeersinfo en de beste dekking want Proximus-netwerk.
Kunnen jullie Dommel hiervoor aanraden?
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
dommel biedt enkel 3G aan, geen 4G, maar voor traffic is dat geen probleem. Let wel: als je uw data aanzet, gaat hij ook automatisch uw mails ophalen (of wel moet je dit op voorhand uitschakelen)
-
- Plus Member
- Berichten: 104
- Lid geworden op: 30 dec 2004, 20:26
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Dat begrijp ik niet goed: de navigatie in mijn auto heeft voor zover ik weet geen mail-account geconfigureerd. Welke mails zou hij dan gaan ophalen?satsurfer schreef:dommel biedt enkel 3G aan, geen 4G, maar voor traffic is dat geen probleem. Let wel: als je uw data aanzet, gaat hij ook automatisch uw mails ophalen (of wel moet je dit op voorhand uitschakelen)
Ik kan mij voorstellen dat Proximus geen perfecte dekking heeft, maar tot nu heb ik nog geen betere provider gehad in België.karine schreef:IK ben heel tevreden van Dommel maar niet van het Proximus netwerk.
Er zijn plaatsen waar ik zelfs niet bereikbaar ben.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
voordien schreef jeFUBAR schreef:Dat begrijp ik niet goed: de navigatie in mijn auto heeft voor zover ik weet geen mail-account geconfigureerd. Welke mails zou hij dan gaan ophalen?
Ik had hier uit afgeleid (was niet zo éénduidig) dat je een smartphone gebruikte met een navigatie-app (tomtom, waze, google maps,...) Vond het al raar dat het maar 20 MB/maand betrof.FUBAR schreef:Ik heb een SIM-kaart nodig voor de navigatie in mijn auto. Deze heeft alleen mobiele data (3G) nodig voor het ophalen van de real-time traffic info.
-
- Member
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 02 maa 2007, 16:31
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 9 keer
satsurfer schreef:dommel biedt enkel 3G aan, geen 4G, maar voor traffic is dat geen probleem. Let wel: als je uw data aanzet, gaat hij ook automatisch uw mails ophalen (of wel moet je dit op voorhand uitschakelen)
Ook ik heb dommel mobile en ben er zeer tevreden van. Ik telefoneer zelden met gsm en heb zelden data of nodig en als het toch nodig is werkt het via 4g.is 4g available?
yes, 4g is available for all dommel mobile freedom clients (if supported by your phone)
Een goedkoper abo ga ik niet vinden, mijn laatste 3 facturen:
dec 1,9106 euro
jan 1,2418 euro
feb 2,7163 euro
-
- Plus Member
- Berichten: 104
- Lid geworden op: 30 dec 2004, 20:26
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Dát zijn inderdaad de facturen waar ik voor ga.dweezil schreef:Ook ik heb dommel mobile en ben er zeer tevreden van. Ik telefoneer zelden met gsm en heb zelden data of nodig en als het toch nodig is werkt het via 4g.
Een goedkoper abo ga ik niet vinden, mijn laatste 3 facturen:
dec 1,9106 euro
jan 1,2418 euro
feb 2,7163 euro
Voordat ik een SIM-kaart aanvraag bij Dommel, heb ik een ticket geopend om mijn intussen achterhaalde klantgegevens aan te passen. Als dat in orde is, word ik ook weer Dommel-klant.
-
- userbase crew
- Berichten: 1740
- Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
Staat niet in de lijst, maar dat is natuurlijk geen referentie want Colruyt Mobile staat er ook nog in. Testen is dus de enige optie...
https://www.delijn.be/nl/vervoerbewijze ... icket.html
https://www.delijn.be/nl/vervoerbewijze ... icket.html
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 25 keer
Momenteel wachten op nieuwe Mobile Dommel Freedom abo's.
"Door het overweldigende succes van ons mobile freedom aanbod, zijn we genoodzaakt een (korte) wachttijd in te bouwen voor nieuwe bestellingen. Ondertussen kan u uiteraard wel bij ons terecht voor uw internet- en vaste telefonie abonnement!
Als u graag op de hoogte wil gebracht worden op het ogenblik dat nieuwe mobiele bestellingen mogelijk zijn, vul dan hieronder uw telefoonnummer, naam en e-mail adres in! Wij contacteren u dan zo snel mogelijk!
bedankt voor uw geduld en begrip."
"Door het overweldigende succes van ons mobile freedom aanbod, zijn we genoodzaakt een (korte) wachttijd in te bouwen voor nieuwe bestellingen. Ondertussen kan u uiteraard wel bij ons terecht voor uw internet- en vaste telefonie abonnement!
Als u graag op de hoogte wil gebracht worden op het ogenblik dat nieuwe mobiele bestellingen mogelijk zijn, vul dan hieronder uw telefoonnummer, naam en e-mail adres in! Wij contacteren u dan zo snel mogelijk!
bedankt voor uw geduld en begrip."
-
- Pro Member
- Berichten: 252
- Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 10 keer
En waarom is die wachttijd er dan?AfAX schreef:Momenteel wachten op nieuwe Mobile Dommel Freedom abo's.
"Door het overweldigende succes van ons mobile freedom aanbod, zijn we genoodzaakt een (korte) wachttijd in te bouwen voor nieuwe bestellingen. Ondertussen kan u uiteraard wel bij ons terecht voor uw internet- en vaste telefonie abonnement!
Als u graag op de hoogte wil gebracht worden op het ogenblik dat nieuwe mobiele bestellingen mogelijk zijn, vul dan hieronder uw telefoonnummer, naam en e-mail adres in! Wij contacteren u dan zo snel mogelijk!
bedankt voor uw geduld en begrip."
Kan nooit geloven dat hun formule zo'n groot succes heet. Dit is echt wel amateuristisch.
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 01 dec 2011, 20:01
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 25 keer
Je krijgt dit als je clickt op "bestellen". Hetgeen ik hierboven tussen quotes vermeld heb is een copy/paste van de msg die verschijnt met de mogelijkheid om je gegevens achter te laten.
Dit is nog altijd zo.springfield schreef:AfAX schreef:Momenteel wachten op nieuwe Mobile Dommel Freedom abo's.
"Door het overweldigende succes van ons mobile freedom aanbod, zijn we genoodzaakt een (korte) wachttijd in te bouwen voor nieuwe bestellingen. Ondertussen kan u uiteraard wel bij ons terecht voor uw internet- en vaste telefonie abonnement!
Als u graag op de hoogte wil gebracht worden op het ogenblik dat nieuwe mobiele bestellingen mogelijk zijn, vul dan hieronder uw telefoonnummer, naam en e-mail adres in! Wij contacteren u dan zo snel mogelijk!
bedankt voor uw geduld en begrip."
-
- userbase crew
- Berichten: 1740
- Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
tarieven vanuit frankrijk :
bellen naar belgië €0.08 / min
bellen naar eu €0.08 / min
bellen naar wereld €0.75 / min
oproep ontvangen €0.06 / min
mobiel surfen €0.08 / mb
sms naar belgië €0.03 / sms
sms naar eu €0.03 / sms
sms naar wereld €0.03 / sms
sms ontvangen €0.00 / sms
mms naar belgië €0.20 / mms
mms naar eu €0.20 / mms
mms naar wereld €0.20 / mms
mms ontvangen €0.50 / mms
bellen naar belgië €0.08 / min
bellen naar eu €0.08 / min
bellen naar wereld €0.75 / min
oproep ontvangen €0.06 / min
mobiel surfen €0.08 / mb
sms naar belgië €0.03 / sms
sms naar eu €0.03 / sms
sms naar wereld €0.03 / sms
sms ontvangen €0.00 / sms
mms naar belgië €0.20 / mms
mms naar eu €0.20 / mms
mms naar wereld €0.20 / mms
mms ontvangen €0.50 / mms
-
- Pro Member
- Berichten: 434
- Lid geworden op: 06 nov 2014, 13:37
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 35 keer
Zijn alle basic checks gedaan?satsurfer schreef:Maar hoe zou dit komen dat hij in be kan surfen, maar niet in buitenland.
Dataroaming staat aan? Toestel eens herstart?
Voor mijn moeder was het ook heel interessant. Ze heeft een iPhone maar leest enkel haar mails, gebruikt iMessage, FaceTime Audio en haar navigatie.
Haar factuur was dus nooit hoger dan €8 (vind je geen abonnement voor), en wanneer ze naar het buitenland ging had ze altijd 4G! Dataroaming bleef gewoon aan staan, voor zo'n gunstige prijzen.
Nu heeft ze Orange IOM omdat ze vaak tethered naar haar iPad. Die roaming aan 6c/MB is ook mooi natuurlijk!
Blond doesn't mean stupid
-
- Starter
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 06 aug 2016, 11:28
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik heb problemen met overschakeling naar de nieuwe simkaart van Dommel.
Zondag ll. heb ik mijn activatie opgestart met overdracht van eigen nummer.
Momenteel met prepaid kaart aangesloten bij Orange. In de hoop, zoals beloofd bij Dommel, zou het max 1 werkdag duren om de kaart te activeren.
Aldus gewacht tot dinsdag ll.(na 24u) maar geen succes bij de aansluiting.Ticket geopend en hierop antwoord bekomen om nogmaals de activatiegegevens door te geven.
Donderdagnamiddag nog niets actief. Naar de helpdesk gebeld en nogmaals antwoord bekomen dat ze de zaak gingen doorgeven. Ik antwoord hierop dat de belofte na meer dan 3 DAGEN noch steeds niet nagekomen is en het verzoek gekregen om met mijn oude simkaart door te werken .
Ik vraag beleefd wat het probleem is en de repliek hierop is dat de oude provider di Orange de portatie niet uitgevoerd heeft en dat ze zogezegd nogmaals contact zouden opnemen met de provider voor bevestiging.
Nu zaterdagmiddag,aldus NA 1 WEEK, nog steeds nougabollen.......
k ben sinds meer dan 2 jaren klant bij Dommel NETLINE en mag zeggen dat de lijn vrij stabiel is, bij 1 lange onderbreking verleden jaar voor een 10 tal dagen na.
Nog forumleden hier meer ervaring mee of tips om de druk hoger te zetten.
Zondag ll. heb ik mijn activatie opgestart met overdracht van eigen nummer.
Momenteel met prepaid kaart aangesloten bij Orange. In de hoop, zoals beloofd bij Dommel, zou het max 1 werkdag duren om de kaart te activeren.
Aldus gewacht tot dinsdag ll.(na 24u) maar geen succes bij de aansluiting.Ticket geopend en hierop antwoord bekomen om nogmaals de activatiegegevens door te geven.
Donderdagnamiddag nog niets actief. Naar de helpdesk gebeld en nogmaals antwoord bekomen dat ze de zaak gingen doorgeven. Ik antwoord hierop dat de belofte na meer dan 3 DAGEN noch steeds niet nagekomen is en het verzoek gekregen om met mijn oude simkaart door te werken .
Ik vraag beleefd wat het probleem is en de repliek hierop is dat de oude provider di Orange de portatie niet uitgevoerd heeft en dat ze zogezegd nogmaals contact zouden opnemen met de provider voor bevestiging.
Nu zaterdagmiddag,aldus NA 1 WEEK, nog steeds nougabollen.......
k ben sinds meer dan 2 jaren klant bij Dommel NETLINE en mag zeggen dat de lijn vrij stabiel is, bij 1 lange onderbreking verleden jaar voor een 10 tal dagen na.
Nog forumleden hier meer ervaring mee of tips om de druk hoger te zetten.
-
- Pro Member
- Berichten: 379
- Lid geworden op: 29 nov 2008, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 25 keer
Ik begrijp de heisa hier niet.
- Je kan nog steeds bellen, gebeld worden op je oude simkaart
- Je kan de overschakeling niet op een zondag starten. Ik dacht dat dat ergens in de voorwaarde staat.
- Ik dacht dat er geen nieuwe Mobile Dommel Freedom abo's werden aangenomen. Op de webside is er nog steeds een registratie lijst.
- Je kan nog steeds bellen, gebeld worden op je oude simkaart
- Je kan de overschakeling niet op een zondag starten. Ik dacht dat dat ergens in de voorwaarde staat.
- Ik dacht dat er geen nieuwe Mobile Dommel Freedom abo's werden aangenomen. Op de webside is er nog steeds een registratie lijst.
-
- Starter
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 06 aug 2016, 11:28
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik heb integendeel wel een overeenkomst voor de abo"dommel.com mobile freedom" gekregen.
Met de oude simkaart doorwerken was een optie maar met de prepaid kaart was ik ongetwijfeld voor elke nieuwe lading bij de oude provider het saldo kwijt wanneer de overdracht gelukt was.
Waarom vermeld Dommel in de brief (met activatiegegevens) dan dat na de activatie (aldus vanaf maandagmorgen) het MAXIMAAL 1 werkdag kan duren vooraleer ik kan bellen en deze toezegging niet nakomt, zelfs niet NA 5 werkdagen.
Met de oude simkaart doorwerken was een optie maar met de prepaid kaart was ik ongetwijfeld voor elke nieuwe lading bij de oude provider het saldo kwijt wanneer de overdracht gelukt was.
Waarom vermeld Dommel in de brief (met activatiegegevens) dan dat na de activatie (aldus vanaf maandagmorgen) het MAXIMAAL 1 werkdag kan duren vooraleer ik kan bellen en deze toezegging niet nakomt, zelfs niet NA 5 werkdagen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
ik zou ipv een microsim een nano-sim moeten hebben (nieuw toestel).
Ofwel laten knippen (maar welke Orange/Proximus shop zal dit willen doen voor andere operator). Stuurt Dommel gratis een nieuwe? En verloopt dat vlot (dommel kennende)
http://www.dommel.be/section/mobile/mob ... -time.html
"standaard zijn de dommel.com simkaarten duo-formaat, dit wil zeggen dat ze zowel de klassieke als de micro simkaart ondersteunen. voor enkele toestellen heeft u echter een nano simkaart nodig (vb iphone 5, iphone 5s,...). het is perfect mogelijk om dit formaat van simkaart te bestellen mits een eenmalige activatiekost van 5,00 euro. op het einde van de bestelprocedure kan u aanduiden of u een nano simkaart wenst."
Ofwel laten knippen (maar welke Orange/Proximus shop zal dit willen doen voor andere operator). Stuurt Dommel gratis een nieuwe? En verloopt dat vlot (dommel kennende)
http://www.dommel.be/section/mobile/mob ... -time.html
"standaard zijn de dommel.com simkaarten duo-formaat, dit wil zeggen dat ze zowel de klassieke als de micro simkaart ondersteunen. voor enkele toestellen heeft u echter een nano simkaart nodig (vb iphone 5, iphone 5s,...). het is perfect mogelijk om dit formaat van simkaart te bestellen mits een eenmalige activatiekost van 5,00 euro. op het einde van de bestelprocedure kan u aanduiden of u een nano simkaart wenst."
-
- Elite Poster
- Berichten: 774
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 70 keer
Deze week ook overgeschakeld.X3madsniffer schreef:Ik heb problemen met overschakeling naar de nieuwe simkaart van Dommel.
Zondag ll. heb ik mijn activatie opgestart met overdracht van eigen nummer.
Momenteel met prepaid kaart aangesloten bij Orange. In de hoop, zoals beloofd bij Dommel, zou het max 1 werkdag duren om de kaart te activeren.
Aldus gewacht tot dinsdag ll.(na 24u) maar geen succes bij de aansluiting.Ticket geopend en hierop antwoord bekomen om nogmaals de activatiegegevens door te geven.
Donderdagnamiddag nog niets actief. Naar de helpdesk gebeld en nogmaals antwoord bekomen dat ze de zaak gingen doorgeven. Ik antwoord hierop dat de belofte na meer dan 3 DAGEN noch steeds niet nagekomen is en het verzoek gekregen om met mijn oude simkaart door te werken .
Ik vraag beleefd wat het probleem is en de repliek hierop is dat de oude provider di Orange de portatie niet uitgevoerd heeft en dat ze zogezegd nogmaals contact zouden opnemen met de provider voor bevestiging.
Nu zaterdagmiddag,aldus NA 1 WEEK, nog steeds nougabollen.......
k ben sinds meer dan 2 jaren klant bij Dommel NETLINE en mag zeggen dat de lijn vrij stabiel is, bij 1 lange onderbreking verleden jaar voor een 10 tal dagen na.
Nog forumleden hier meer ervaring mee of tips om de druk hoger te zetten.
Maandag nog niks
dinsdag gsm uitgeschakeld en terug opgestart en daar was dommel.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1106
- Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 119 keer
Ik heb mijn nano-sim gewoon zelf geknipt met de schaar. Die €5 "activatiekost" (wat een bullshit) zou ik alvast niet betalen. Voor €1 a €2 koop je in China een sim card cutter.satsurfer schreef:ik zou ipv een microsim een nano-sim moeten hebben (nieuw toestel).
Ofwel laten knippen (maar welke Orange/Proximus shop zal dit willen doen voor andere operator). Stuurt Dommel gratis een nieuwe? En verloopt dat vlot (dommel kennende)
http://www.dommel.be/section/mobile/mob ... -time.html
"standaard zijn de dommel.com simkaarten duo-formaat, dit wil zeggen dat ze zowel de klassieke als de micro simkaart ondersteunen. voor enkele toestellen heeft u echter een nano simkaart nodig (vb iphone 5, iphone 5s,...). het is perfect mogelijk om dit formaat van simkaart te bestellen mits een eenmalige activatiekost van 5,00 euro. op het einde van de bestelprocedure kan u aanduiden of u een nano simkaart wenst."
-
- Starter
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 06 aug 2016, 11:28
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
fendtje schreef:Deze week ook overgeschakeld.X3madsniffer schreef:Ik heb problemen met overschakeling naar de nieuwe simkaart van Dommel.
Zondag ll. heb ik mijn activatie opgestart met overdracht van eigen nummer.
Momenteel met prepaid kaart aangesloten bij Orange. In de hoop, zoals beloofd bij Dommel, zou het max 1 werkdag duren om de kaart te activeren.
Aldus gewacht tot dinsdag ll.(na 24u) maar geen succes bij de aansluiting.Ticket geopend en hierop antwoord bekomen om nogmaals de activatiegegevens door te geven.
Donderdagnamiddag nog niets actief. Naar de helpdesk gebeld en nogmaals antwoord bekomen dat ze de zaak gingen doorgeven. Ik antwoord hierop dat de belofte na meer dan 3 DAGEN noch steeds niet nagekomen is en het verzoek gekregen om met mijn oude simkaart door te werken .
Ik vraag beleefd wat het probleem is en de repliek hierop is dat de oude provider di Orange de portatie niet uitgevoerd heeft en dat ze zogezegd nogmaals contact zouden opnemen met de provider voor bevestiging.
Nu zaterdagmiddag,aldus NA 1 WEEK, nog steeds nougabollen.......
k ben sinds meer dan 2 jaren klant bij Dommel NETLINE en mag zeggen dat de lijn vrij stabiel is, bij 1 lange onderbreking verleden jaar voor een 10 tal dagen na.
Nog forumleden hier meer ervaring mee of tips om de druk hoger te zetten.
Maandag nog niks
dinsdag gsm uitgeschakeld en terug opgestart en daar was dommel.
Update:
Nadat ik laatste woensdag nog geen activatie gekregen heb, terug de helpdesk gecontacteerd.
NU pas blijkt dat mijn simkaartnummer niet correct was. Blijkt het laatste cijfer er teveel aan was (moest 13 cijfers ipv 14 cijfers).
Helpdesk van de oude (Orange) opgebeld en mijn nummer opgevraagd.
Donderdag terug naar Dommel met de juiste cijfers, activatie terug opgestart en tot vandaag zaterdag nog altijd NIETS. Terug naar Dommel(jaja , ze werken nu ook al op zaterdag) en de vraag gesteld wat er nu weeral fout gelopen is.
Nu weeral belofte, voor de zoveelste keer , gekregen dat ze maandag de zaak terug zullen onderzoeken.
Dit is nu al VEERTIEN dagen dat dit spelletje aan de gang is.
- fryelectro
- Elite Poster
- Berichten: 1764
- Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
- Locatie: 03BOO0
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Ik vrees dat ze je liggen hebben want maandag 15/8 is een wettelijke feestdag en dan denk ik niet dat ze iets gaan doen...
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
ik begrijp niet waarom mensen daar klant willen komen, na zoveel negatieve comentaren.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Member
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 02 maa 2007, 16:31
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 9 keer
Allez dan zal ik maar een positief commentaar geven. Een overschakeling van Proximus Pay & Go naar dommel mobile met overdracht nummer in mei 2015 verliep probleemloos. Sindsdien geen enkel probleem gehad.
-
- Starter
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 06 aug 2016, 11:28
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
Dat zal veel te maken hebben omdat Dommel gebruik van het Proximus netwerkdweezil schreef:Allez dan zal ik maar een positief commentaar geven. Een overschakeling van Proximus Pay & Go naar dommel mobile met overdracht nummer in mei 2015 verliep probleemloos. Sindsdien geen enkel probleem gehad.
Bij mij moet deze omschakeling en nummerportering komen van Mobistar (Orange nu).
-
- userbase crew
- Berichten: 1740
- Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
Hier ook 2 nummers bij Dommel. Nooit problemen gehad. Dat verhaal van dat extra cijfertje bij Orange herken ik. Ik had hetzelfde probleem. Ligt niet aan Dommel maar aan Orange. Zij houden hun niet aan het aantal karakters van een simkaartnummer blijkbaar.