Politie : verplicht tweetalig of niet?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

Was nu niet alles begonnen met een briesende agent en daarna de vraag naar de pas?
Of wist deze agent al dat Krisken Zijne pas niet zou afgeven? Indien zo, graag zijn contactgegevens want misschien kent die ook de lottocijfers
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Dat is de ene kant van het verhaal, ja.. :)
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Straks moeten we nog een Belgische versie maken van onderstaand advies dat van toepassing is in de USA: :lol:
Laatst gewijzigd door Kenw00t 23 jun 2015, 13:42, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Is het gezond verstand dan echt zo zoek?

Ach ja.. ik hoop dat jullie even mondig zijn IRL als hier op forum als het erop aankomt. En laat ons de uitkomst weten aub..
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Ik zet die link hier gewoon omdat de discussie er mij doet aan denken. Heb er ondertussen maar een smilie bijgezet. :roll:

Ik zou ook gewoon m'n ID afgeven, wat ik ook in het verleden altijd al heb gedaan. Niet moeilijk doen en gewoon gezond verstand gebruiken, alhoewel sommige hier idd redeneren zoals in de USA.
Afbeelding
sirWard
Erelid
Erelid
Twitter: sirWard
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

Het is altijd gemakkelijk om digitaal of met een pint in de hand te vitten op de flikken. Al begrijp ik die reacties ook wel.

Zelf heb ik eigenlijk bitter weinig positieve ervaring met politie wanneer IK ze nodig had (5u wachten na melding van woninginbraak, dan doodleuk horen dat 'm pas volgende week zijn papierwerk gaat opmaken en dat het al veel te laat is - 16u.. - om de mensen van sporenonderzoek te laten komen om maar 1 voorbeeld te geven).

En eerlijk is eerlijk, als we ze niet nodig hebben en je krijgt van ze te horen dan staan we daar ook niet om te springen. Al moet ik zeggen dat ik op dat vlak slechts 1 keer wat miserie heb gehad met een oudere agent i.t.t. zijn jongere collega - en ja na een kwartiertje uitleg mocht ik mijn ding weer doen, wat niet geheel onterecht was gezien de samenloop van omstandigheden (vriendin in een paniekbui, goed verstopte politiecontrole die ik niet zag omdat we achter een vrachtwagen reden, etc).

Sinds vorige week heb ik nu wel eens een positieve ervaring, maar dat was om professionele redenen en een standaard procedure wanneer een beschadiger onze vaststelling niet wil ondertekenen.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”