Het algemene "Ik erger mij aan..." topic

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

... mensen die het verschil tussen een rotonde en een rond punt niet kennen.
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

mensen die altijd alles gratis of voor niks willen of in bruikleen ipv het zelf te gaan kopen of uit te zoeken, of mensen die altijd een antwoord willen zonder zichzelf de meoite te nemen om het eens te gaan opzoeken...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

...mierenneukers :roll:
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Advies aan de CEO gaan geven als starter, ok, da's er wat over.
Maar destijds was ikzelf zeker niet vies om voorstellen aan de ceo of relevante persoon te doen, a la "waarom doen we x niet zus of zo"; uit de antwoorden kon je veel bijleren; bazen die niet of naast de kwestie antwoordden daarentegen, die viel ik alleen nog maar meer lastig ;-)
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1888
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 282 keer

Regelneverij die dient om alles wat een leuk of een beetje gevaarlijk is extreem duur of ingewikkeld te maken of meestal zelfs gewoon te verbieden.

Het weer de laatste tijd: geen hete zomers, geen koude winters. Bewolkt, regen, matige temperaturen met vaak een koude harde wind.
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

De loterij/autokeuring. Geen eenvormig beleid je bent overgeleverd aan de willekeur.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1503
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

Afbeelding
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Edward Valckx schreef:... mensen die het verschil tussen een rotonde en een rond punt niet kennen.
Wat is volgens jou dan een rond punt? Want volgens mij is het woord "rond punt" in het verkeersreglement geschrapt (er bestaan alleen rotondes en pleinen).
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

Een rotonde is een speciaal geval van een rond punt, doordat het verkeersbord D5 erop staat.

Ik erger mij dus aan mensen die op een gewoon rond punt (zonder D5) denken dat ze voorrang hebben, eenmaal ze erop zijn.
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

Een rondpunt (juiste schrijfwijze) is eigenlijk een gewone weg.
Nochtans is rondpunt en rotonde volgens diverse woordenboeken correct Nederlands en betekenen hetzelfde. Sommige woordenboeken kennen zelfs 'rotonde' niet.
De wegcode gebruikt alleen 'rotonde' in combinatie met bord D5. De rest wordt verondersteld een gewone weg te zijn.
De probleemgevallen zijn vooral de bestuurders die de regels van een rotonde niet kennen, en dan vooral de dubbele rotonde. Velen denken dat ze voorrang hebben om af te slaan, als ze op de binnenste rijstrook van de rotonde rijden.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Ik erger mij aan de kerel dat vluchtmisdrijf heeft gepleegd donderdagavond.
Ik kwam met de moto in een bocht, waar een zijstraatje is en reed heel rustig (ongeveer 30/u).
Bijna aan het uiteinde dus een straatje rechts, waar je moet stoppen. Zie een auto, staat stil. Ik ben er bijna, rijdt die voor me in en ik dus onderuit.
Moto kunnen wegduwen, ik schuiven.
Resultaat: 18 dagen mogen ze mijn knie en heup elke dag komen verzorgen. Gisteren nog is terug naar spoed geweest om foto's van mijn knie te laten nemen maar gelukkig geen breuk, zou wel barstje kunnen zijn, maar als het volgende week nog zo'n pijn doet, gaan ze mri nemen.
Moto: tank gescheurd, stuur scheef, paar platen weg, spiegels, pinker...

Zucht... ik verwens die gast.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1888
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 282 keer

@Dafke: in zo'n gevallen is het beter dat je er tegen rijd en een deukje maakt in zijn voertuig. Het hoeft maar een kleintje zijn maar dan is hij er tenminste ook bij betrokken. Natuurlijk achteraf wel gemakkelijk om te zeggen...
Ik zou zeker investeren in een actiecamera om op je moto of helm te zetten. In deze gevallen heb je dan op zijn minst bewijs dat die kerel eerst stil staat als er niets afkomt en voor u plots uit rijd. Met wat geluk leg je ook zijn nummerplaat vast.
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Trouwens, nooit een actiecamera op een helm monteren!
Er is momenteel nog weinig onderzoek naar, maar ik ken een paar spoedartsen die me vertelden dat zo'n actiecamera veel gemakkelijker tot nekletsel kan leiden.
Op je moto (bv. stuur) is het een veel betere oplossing. Moet je er wel telkens afnemen zodat het niet gepikt wordt, maar er bestaan gelukkig kliksystemen ed.
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1888
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 282 keer

Dima_2005 schreef:Er is momenteel nog weinig onderzoek naar...
Laat het aub uit of de regelneverij kan weer beginnen :nono:

Nu zijn er wel verschillende modellen en manieren van plaatsen ook. Aan de zijkant van de helm kan ik er inkomen dat het een potentieel risico is, maar aan de bovenkant lijkt het me geen groot probleem.
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

MaT schreef:Aan de zijkant van de helm kan ik er inkomen dat het een potentieel risico is, maar aan de bovenkant lijkt het me geen groot probleem.
Zeg dat maar eens tegen Schumacher :lol:

http://petapixel.com/2014/10/12/michael ... elmet-cam/
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

philippe_d schreef:
Edward Valckx schreef:... mensen die het verschil tussen een rotonde en een rond punt niet kennen.
Wat is volgens jou dan een rond punt? Want volgens mij is het woord "rond punt" in het verkeersreglement geschrapt (er bestaan alleen rotondes en pleinen).
Zie dit artikel: https://nl.wikipedia.org/wiki/Rotonde_%28verkeer%29
Met name de secties over gebruik in België en Nederland.

Maar je lijkt inderdaad gelijk te hebben dat "rond punt" enkel nog in de volksmond gebruikt wordt, maar niet meer in het verkeersreglement staat: http://www.gratisrijbewijsonline-forum. ... ?f=2&t=120
Edward Valckx schreef:Een rotonde is een speciaal geval van een rond punt, doordat het verkeersbord D5 erop staat.

Ik erger mij dus aan mensen die op een gewoon rond punt (zonder D5) denken dat ze voorrang hebben, eenmaal ze erop zijn.
Euhm, en er is nog een speciaal geval:
Bij een echte rotonde (zoals we die het meest tegenkomen) dient er niet enkel bord D5 te staan, maar ook nog eens bord B1 of B5 aan de toegangswegen.

Indien er dus enkel D5 staat en niks aan de toegangswegen is het rondgaand verkeer en geldt de voorrang van rechts.

De wegbeheerders zijn trouwens ook niet heilig:
http://www.gratisrijbewijsonline-forum. ... =8&t=16053 (vraag 1)
Onduidelijke situaties zijn nu eenmaal troef in België.
Afbeelding
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Tussen Erembodegem en Aalst heb je ook dit rond punt dat geen rotonde is.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Ik erger me aan mensen die in verschillend topics menen dat ze moderator zijn... OA in het DAB+ topic enorm storend om te zeggen dat de zoekfunctie moet gebruikt worden. Dit is toch aan de moderators om uit te maken wat kan of niet?
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

Ik erger me aan mensen die een nieuw topic starten, zonder eerst even te zoeken of daar al niet eerder iets over geschreven werd. Onder andere in het DAB+ topic enorm storend om de zoek functie niet eerst te gebruiken.

Het was trouwens een antwoord op een vraag (dat toch niet alle topics eerst gelezen moeten worden).
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Meldt het dan ipv zelf te reageren? Daar dient die knop voor. :|
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ik erger mij aan onbekwaamheid in het algemeen. Ook aan mensen die hun job duidelijk met tegenzin uitvoeren en het ook tonen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
wimpie3
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 22 dec 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 53 keer

Ik erger mij aan de ergernissen hier :wink:
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

Afbeelding
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

MaT schreef:Ik zou zeker investeren in een actiecamera om op je moto of helm te zetten. In deze gevallen heb je dan op zijn minst bewijs dat die kerel eerst stil staat als er niets afkomt en voor u plots uit rijd.
??? Het maakt met huidige regeling toch niet meer uit of je stil staat of niet. Je hebt voorrang of geen voorrang. Stilstaan heeft daar niets meer mee te maken.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Kerel had geen voorrang.
Ik weet zelfs niet de wettelijke bewijslast achteraf, ook al kunnen ze hem opsporen.
Vandaag begint de heup meer pijn te doen dan de knie.. bleh
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

Dafke, sterkte en hopelijk ben je spoedig hersteld.

Mijn reactie op de voorrangsregeling sloeg uiteraard niet op de verkeerssituatie in uw ongeval maar op het verkeersreglement in het algemeen (n.a.v. reactie MAT).
Jij bent uiteraard de best geplaatste persoon hier op het forum om de voorrangsregeling daar op de plaats van je ongeval te kennen.

Jouw ongeval toont nog maar eens aan dat voetgangers, fietsers, motorijders en zowat alles wat geen 4 wielen heeft echt wel een zwakke weggebruiker is.
Niet in fout maar wel een zware tol betalen ...
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

fredo66 schreef: Het maakt met huidige regeling toch niet meer uit of je stil staat of niet. Je hebt voorrang of geen voorrang. Stilstaan heeft daar niets meer mee te maken.
Inderdaad, maar veel mensen denken nog altijd dat "stilstaan" gelijk staat met "voorrang verliezen". Dit werd (gelukkig) afgeschaft in de Belgsiche regelgeving :-) .
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Ik erger mij aan autoverzekeringen...

Ik betaal me reeds blauw (26j) en wanneer een auto met een "minder ervaren persoon" op een punt waar je het verkeer van rechts moeilijk ziet komen stilvalt (= ik lichtje in de poep, geen schade aan mijn auto maar haar bumper ingedeukt) mij op 4jaar tijd €500 euro kost...
BM direct met 4 (5-1) omhoog alsof ik de slechtste chauffeur ooit ben... en dan na 5 jaar verzekering, zonder dat ze ooit iets hebben moeten doen.

Even rekenen +- 700 euro per jaar = 3500 euro aan verzekering en nu verhoging van € 500 op 4jaar = ik betaal de schade zelf.
Waarom heb je dan in godsnaam een verzekering.
Afbeelding
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Bizar.
Heb je geen jokers ofzo, na 5 jaar schadevrij rijden?
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

* Enkel de jaren verzekerd aan bonus-malusgraad 0 vanaf de leeftijd van 29 jaar bij Ethias worden in aanmerking genomen voor het toekennen van de Joker.

Duidelijk tijd om van verzekering te veranderen of tenminste eens te kijken of er niets voordeliger bestaat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Wij hadden onze verzekering bij DVV (hadden, want geen privé-auto meer) en toen kregen we meteen een B/M van 0, wegens "nestverlater" :).
Kaching. Per verzekeringsjaar en -(schade)polis per jaar, kreeg je jokers. Wij hadden 2 schadeverzekeringen (auto + huis), dus dat betekende 2 jokers per jaar.
Per schadegeval had je 3 jokers nodig -> na 2 jaar kon je een ongeval in fout ongestraft doorkomen, na 3 jaar kon je dat al 2 keer.

Geen idee of zij dat systeem nog hanteren...
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

FunkStar schreef: Ik betaal me reeds blauw (26j) en wanneer een auto met een "minder ervaren persoon" op een punt waar je het verkeer van rechts moeilijk ziet komen stilvalt (= ik lichtje in de poep, geen schade aan mijn auto maar haar bumper ingedeukt) mij op 4jaar tijd €500 euro kost...
In geval de schade bij de tegenpartij lager is dan de kost van je BM verhoging, dan ben je beter dat je de tegenpartij zelf vergoedt, en de verzekering er niet bij betrekt. Daarbij komt nog eens het risico, dat een 2de schadegeval in hetzelfde jaar, nog een grotere verhoging zal kosten.

Dat is in Duitsland toch beter geregeld. Hier zal men een schadegeval altijd aangeven, hoe klein de schade ook is aan de tegenpartij. De verzekering betaalt altijd eerst uit, en zal jou dan een voorstel doen tot afkoop.
Ben je akkoord, dan betaal jij het uitbetaalde schadebedrag terug aan je verzekering, en wordt de Bonus Malus teruggezet. Dat vind ik een eerlijke manier van werken!
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

philippe_d schreef:hoe klein de schade ook is aan de tegenpartij
Het probleem is dat het domste schade geval tegenwoordig al snel honderden euro's kost als je dit via de officiele weg gaat oplossen.

Ik denk dat jij ook niet wil gaan zoeken naar een goedkopere oplossing louter om de persoon die je aanreed er z'n voordeel laten uit te doen.

Hoe klein de schade ook is ga je vermoedelijk steeds papieren laten invullen al is het maar om problemen te vermijden.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

philippe_d schreef: Inderdaad, maar veel mensen denken nog altijd dat "stilstaan" gelijk staat met "voorrang verliezen". Dit werd (gelukkig) afgeschaft in de Belgsiche regelgeving :-) .
Gelukkig? Extra gevaarlijk noem ik die twijfelaars die staan te wachten tot je afkomt om dan snel nog eens volle gas te geven.
Alsof ze er genoegen in scheppen.

Ben blij al lang ongevallen vrij als in : niet in fout te rijden.

Van de voorlaatste die mijn wagen aangereden heeft heeft de verzekering mij een habbekrats betaald, onvoldoende om de schade te herstellen.
De laatste heeft de schade laten herstellen aan een prijs die schappelijk was.

Ik geef de persoon altijd de kans om het in den minne te regelen. De verzekeringen zijn afzetters. Voor een klein krasje ga je als verzekerde jaren fink meer betalen en als slachtoffer krijg je met moeite de waarde van een lakstiftje betaald.

Mijn laatste schadegeval in fout ergens 15 jaar geleden heb ik 10000bef in den minne mogen betalen voor een krasje in een plastic bumper amper zichtbaar.
Nog altijd goedkoper dan extra betalen aan de verzekering. Zeker als jonge gast die start met het mes op de keel.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Heronic schreef:Gelukkig? Extra gevaarlijk noem ik die twijfelaars die staan te wachten tot je afkomt om dan snel nog eens volle gas te geven.
Alsof ze er genoegen in scheppen.
Er zijn er zelfs die het met opzet doen om ene in hun flank te krijgen om een eerder schadegeval van zichzelf dan mee te kunnen laten herstellen...
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Ik erger mij aan klanten waar wij een perfecte installatie uitvoeren die toch nog zagen voor irrelevante details die duidelijk optioneel zijn. :bang:

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
pm
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 maa 2004, 20:13
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

Ik erger mij aan barcodes die ze niet willen inscannen van een smartphone maar enkel op papier aanvaarden (hoewel er in kleine letters bijstaat dat tonen via smartphone is toegelaten)... kleine ergernis vd dag :D
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Goztow schreef:Ik erger mij aan onbekwaamheid in het algemeen. Ook aan mensen die hun job duidelijk met tegenzin uitvoeren en het ook tonen.
Damn right! Ik ben al 3 weken aan 't vechten met een kleine hosting firma die 4 VLANs en een IPsec tunnel proberen aan te maken op hun infrastructuur. Ze horen het ginder met 4 man in Keulen donderen. De imcompetentie... Er gaat ginder ook niet veel smaak meer zitten in de ruiten van het busje...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

De ervaring is nochtans hoe groter het bedrijf hoe incompetenter het eraan toegaat... politieke spelletjes onderling, managers met haantjes gedrag, ego tripperij op kosten van het bedrijf, job protectie, absurde regeltjes (welke langs de andere kant gewoon te omzeilen zijn)... :bang:
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1017
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 84 keer

Sub Zero schreef:
Goztow schreef:Ik erger mij aan onbekwaamheid in het algemeen. Ook aan mensen die hun job duidelijk met tegenzin uitvoeren en het ook tonen.
Damn right! Ik ben al 3 weken aan 't vechten met een kleine hosting firma die 4 VLANs en een IPsec tunnel proberen aan te maken op hun infrastructuur. Ze horen het ginder met 4 man in Keulen donderen. De imcompetentie incompetentie... Er gaat ginder ook niet veel smaak meer zitten in de ruiten van het busje...
Een hosting firma met 4 man, das toch al geen eenmansbedrijfje meer? :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”