Userbase leden,
Welke software wordt er gebruikt als men belt naar helpdesk lijnen van Belgacom/Telenet etc.
Ik heb het over de software die bijvoorbeeld vraagt naar "toets uw volledige telefoonnummer in en sluit af met een #" en hoe werkt deze software precies.
Mvg,
Maxime
Callcenter software
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Hier ook Avaya, nu Genesys (wegens Lync-integratie). Het gaat verder dan enkel zo'n IVR-menu. Uw agents hebben skills en afhankelijk van die skills (kunnen op basis van de eerdere keuzes in de IVR) bij de éne dan wel de andere agent aankomen, bijvoorbeeld op basis van taalkeuze, kennis van bepaalde systemen, ... En daar kunnen dan ook statistieken en dashboards voor op schermen uit komen, ...