Heb regelmatig dat er geen geluid is totdat ik hem reset(op het knopje druk van de stroomadapter). Na de reset werkt het terug enkele weken en dan heb ik terug last van.
Soms is het gewoon heel de tijd out of sync, iemand anders ook last van?
Proximus TV Scarlet audio problemen
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Misschien een klein beetje meer details (wie is "hem" )
- - welke modem ?
- ADSL of VDSL?
- internet snelheid (speedtest?)
- welke decoder?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.