De rijkswacht, uw vriend???

Wil je gewoon eens testen of je klaar bent om te posten? Doe dit dan hier.
Plaats reactie
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Verd*rie, meer dan een half uur later dan normaal toegekomen op het werk, dankzij de files veroorzaakt door onze Federale Politie.
En voor wat dan nog, blijkbaar gewoon om enquêtes af te nemen rond het verkeersbeleid. Leuk, lekker staan aanschuiven aan de brug in Temse, kom je natuurlijk veel later aan in Brussel (zit hier bij een klant) zodat je ook daar volop kunt meegenieten van de ochtendspits.

Schandalig gewoon! :evil:
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik ben altijd blij als ik dit soort dingen hoor, op de weg van thuis naar het werk heb ik weinig kans op file (nogal landelijk gebied - en dat mag je letterlijk nemen). Als ik dan eens naar een verdere locatie moet maak ik (en dat doen de anderen ook) dat ze pas vertrekken na de spits, en maken dat ze daar weg zijn voor het weer zover is.

En ach, wees blij dat het om een enquete ging, als het een 'fotoshoot' was lachtte je nog minder denk ik ;)
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

khsw schreef:Verd*rie, meer dan een half uur later dan normaal toegekomen op het werk, dankzij de files veroorzaakt door onze Federale Politie. En voor wat dan nog, blijkbaar gewoon om enquêtes af te nemen rond het verkeersbeleid.
Nu, men wedervaart dat gewoonlijk als iets negatief als men wat tijd verliest, anderzijds is de nodige discipline te bevorderen bij sommige chauffeurs.
(men wou misschien wel iets anders controleren, zo kwam deze enquête niet zó negatief over)
Er gebeuren nog steeds teveel ongevallen door roekeloos rijgedrag, ofwel met gekwetsten, soms ook met dodelijke afloop.

Jammer en onherstelbaar verlies, voor mensen (familie) die het meemaken.

Een fout rijgedrag wat nog teveel voorkomt op de autosnelweg is onder andere het niet respecteren van de afstand tot het voertuig vóór je, indien er zich een ongeval voordoet kan men niet meer tijdig reageren, onvermijdelijk komt het tot een kettingbotsing.
Dan liever af en toe een controle, om een beetje meer discipline aan te kweken.
(bij sommige chauffeurs)
Afbeelding
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

Blue-Sky schreef:Dan liever af en toe een controle, om een beetje meer discipline aan te kweken.

Controles: ok, maar van die onnozele enquetes, daar kan ik het ook van krijgen zenne...
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

En jawel, ook in het naar huis komen 10 km file omwille van... een enquète! :evil:

Vandaag meer dan één uur extra verloren! Dank u, ik verveel me anders toch maar :?
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

khsw schreef:En jawel, ook in het naar huis komen 10 km file omwille van... een enquète! :evil:

Vandaag meer dan één uur extra verloren! Dank u, ik verveel me anders toch maar :?


Als je stilstaat, valt je nummerplaat beter op :wink:
If you can't beat them, confuse them.
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

CueBoy schreef:Als je stilstaat, valt je nummerplaat beter op :wink:

:-D

(Voor de niet Dolmen-mensen: we hebben sinds kort, op vraag van onze marketing, nummerplaten met het logo van Dolmen gekregen...)
Plaats reactie

Terug naar “Test”