Belgacom Billviewer: Technical error

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 751
Lid geworden op: 28 sep 2003, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 30 keer

Ik heb me een paar maanden gelden ingeschreven voor de Belgacom billviewer. Het werkte al van bij het begin niet bij mij. Telkens een technical error. Ik heb dan naar Belgacom gebeld maar daar kreeg ik te horen dat ze er geen support op geven en dat het dus eigenlijk een soort extraatje is.

Ik heb het dan maar opgegeven. Toen ik bij iemand wat rommel van de pc moest verwijderen en die persoon me vroeg wat die billviewer is. Omdat haar kinderen veel bellen en ze wou daar graag een beetje controle over hebben. Ook bij die persoon billviewer geprobeerd en het werkte. Ik was onder de indruk en wou het dus ook bij mij nog eens proberen. We waren namelijk toch een paar maanden verder. Maar nog steeds de technical error.

Zijn er nog meer mensen met hetzelfde probleem? Ik heb al FireFox en IE gebruikt om dit te proberen.
Polleke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 15 sep 2002, 19:43
Locatie: Harelbeke
Bedankt: 2 keer

Hmm, vreemd. Hier gebruik ik die billviewer toch al een tijdje. Werkt nog altijd zonder problemen.
Heb wel al een paar keer een ander paswoord aangevraagd (ben wat vergeetachtig zeker), maar voor de rest geen problemen mee.

K'zit met XP SP2, dus ook daarmee werkt het ;-)
Met vriendelijke groeten,

Polleke
PenguKNPPX

Zelfs in Knoppix krijg ik deze technical error :cry: en heb ook al SP2 geinstalleerd staan, zonder werkte het ook niet een paar maanden geleden.
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Zojuist nog ingelogd en geen problemen.

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”