test na inschrijving op 23 feb 2003

Wil je gewoon eens testen of je klaar bent om te posten? Doe dit dan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Onder de rubriek Bij Login en Registratie bewerkingen lees ik op de laatste lijn Waneer met 1 n (waarschijnlijk typ-foutje)? :roll:
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Mistral33,

welkom bij de SUB.

Wat je opmerking betreft, heb ik eerst een beetje moeten zoeken, want het was niet duidelijk wat je bedoelde. Ik dacht dat je ergens op de page van login of registratie bedoelde... Ondertussen heb ik gevonden wat je bedoelde: je bedoelt het rubriekje over Registratie en Login in de phpBB forum faq. Misschien handiger om in de toekomst de exacte locatie te zeggen, mja de faq is nu niet iets waar we alle dagen in zitten ;-)
Tevens is het zo dat de meesten onder ons hier hun phpBB profile ingesteld staat op Engels, vandaar dat waarschijnlijk nog niemand deze typo gezien had.

Wel dat is niet echt een foutje van ons, dat zijn templates die door phpBB zelf gemaakt worden, maar anyway bedankt dat je het meld, we zullen deze templates binnenkort aanpassen.

Wat spellingsfouten betreft, er zullen er genoeg staan in de meest hun posts, maar dat is hier niet belangrijk, zolang we elkaar begrijpen!
I love it when a plan comes together!
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Welkom Mistral33,

Let niet teveel op de spellingsfouten hier
niet iedereen heeft hier een 10 voor NL maar wel bedankt voor de tip.
Ik weet zeker dat er nog fouten staan maar iedereen maakt fouten en zolang we elkaar verstaan, zoals The Oddity schreef is alles OK.

Je vraag over de Avatar naar aanleiding van je mail
De Avatars staan afgebeeld onder de Auteur en is een figuurtje die
je zelf uitkiest.

Greetz
Weetgraag :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Test”