Internetcalls > OVH
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 62 keer
Ik zit met nog wat belkrediet bij internetcalls.com, zo'n betamaxkloon. Maar dat ding is de laatste tijd vaak totaal onbruikbaar, geluid komt verhakkeld door, belt verkeerde nummers enzoverder. Ik ben aan het denken over te stappen naar OVH en daar een nummer te nemen voor incoming calls. Nu krijg je daarbij blijkbaar gratis bellen naar vaste nummers. Maar, ik las ergens dat je dat enkel hebt als je een toestel van OVH gebruikt, klopt dat? Ik moet geen OVH toestel hebben, heb al zo'n Gigaset staan.
@home: VDSL 100/20 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Je kan met je gigaset ook gratis naar vaste nummers (99 verschillende nummers / maand) bellen via OVH.
Ik geloof dat een pre-configured toestel van OVH enkel nodig is als je zo'n pakket neemt om x uren naar mobiele nummers te bellen.
Met je gigaset kan je ook naar mobiele nummers bellen, en wordt het per minuut aangerekend.
Ik geloof dat een pre-configured toestel van OVH enkel nodig is als je zo'n pakket neemt om x uren naar mobiele nummers te bellen.
Met je gigaset kan je ook naar mobiele nummers bellen, en wordt het per minuut aangerekend.
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Neen, je kan ook een "Ligne SIP sans téléphone" bestellen en je geniet sowieso van hetzelfde tarief. (helemaal onderaan op de bestelpagina)vverbeke schreef:Maar, ik las ergens dat je dat enkel hebt als je een toestel van OVH gebruikt, klopt dat?
https://www.ovhtelecom.fr/telephonie/fo ... _offre.xml
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Heb het draaien op zowel gigaset als op freepbx, gratis vaste nummers is gewoon inbegrepen..
en dan ff het topic highjacken....
die 99 verschillende nummers, wat bedoelen ze daar eigenlijk mee ?
Wanneer ik 200 keer naar hetzelfde telefoonnummer bel, wordt dit dan aangerekend ?
en dan ff het topic highjacken....
die 99 verschillende nummers, wat bedoelen ze daar eigenlijk mee ?
Wanneer ik 200 keer naar hetzelfde telefoonnummer bel, wordt dit dan aangerekend ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Nee, je mag honderden keren bellen naar het hetzelfde nummer.
Het zijn echt 99 verschillende nummers, waarschijnlijk om het gebruik door call-centers enzo tegen te gaan. Als kleine zelfstandige geen probleem
Het zijn echt 99 verschillende nummers, waarschijnlijk om het gebruik door call-centers enzo tegen te gaan. Als kleine zelfstandige geen probleem

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 40 keer
hier ook gebruiker van OVH en nog geen moment spijt van gehad. Ik laat de registratie via mijn BBOX2 verlopen en sluit daarop onze draadloze twist aan (gewoon analoog telefoontoestel)
De beperking gaat inderdaad over 99 verschillende oproepnrs.
Er is ook nog een beperking dat je gesprekken max 60min mogen duren om gratis te zijn. Indien je langer dan 60min belt, wordt de volledige gespreksduur in rekening gebracht. (dus ook uw eerste 60min) Vanaf de 60ste minuut worden deze afgerekend volgens hun tarieven op de site.
[*]bericht aangepast omdat de informatie onjuiste was
De beperking gaat inderdaad over 99 verschillende oproepnrs.
Er is ook nog een beperking dat je gesprekken max 60min mogen duren om gratis te zijn. Indien je langer dan 60min belt, wordt de volledige gespreksduur in rekening gebracht. (dus ook uw eerste 60min) Vanaf de 60ste minuut worden deze afgerekend volgens hun tarieven op de site.
[*]bericht aangepast omdat de informatie onjuiste was
Laatst gewijzigd door jorisx 05 nov 2014, 09:47, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Indien ik langer dan 60 minuten aan één stuk bel via OVH dan wordt enkel vanaf de 60ste minuut aangerekend.jorisx schreef:Indien je langer dan 60min belt, wordt de volledige gespreksduur in rekening gebracht. (dus ook uw eerste 60min)
De eerste 60 minuten zitten ook dan in het forfait, mijn inziens.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 40 keer
Dag eternum,
ik heb het even nagekeken en je hebt inderdaad gelijk, het zijn enkel de minuten vanaf de 60ste minuut die moeten betaald worden.
Ik pas bovenstaande bericht aan om geen verwarring te zaaien.
ik heb het even nagekeken en je hebt inderdaad gelijk, het zijn enkel de minuten vanaf de 60ste minuut die moeten betaald worden.
Ik pas bovenstaande bericht aan om geen verwarring te zaaien.