Wie helpt me aan een Netflix promo code?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Nees
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 dec 2005, 09:17
Bedankt: 1 keer

lang geleden dat ik hier nog geweest ben.

Maar heb dus een vraagje en kan het maar proberen e.
Zijn er mensen met een Maxi Pack die geen interesse hebben in Netflix?

Indien ja, wie zou er zo vriendelijk willen zijn om een code aan te vragen bij Proximus en deze via pm door te sturen? :)

Niemand wordt er armer van en ik alleen maar gelukkiger. :wink:

Ik heb mijne al aangevraagd in een winkel, want online ging het niet tenzij je een upgrade doet, maar voor iemand die het al heeft, gaat dat niet blijkbaar.

Ze hadden enkel m'n klantennummer nodig en en email-adres om de code te versturen, dus veronderstel dat dit ook wel via telefoon kan.

Ik dank de zeer vriendelijk mensen die me willen helpen ;)
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Humm, en dat is 6 maand geldig en als die mensen van wie je de code kreeg niet opzeggen betalen ze in uw plek? Of is dat niet gekoppeld aan hun klantennummer en kan die code bvb ook door iemand die Telenet heeft gebruikt worden? Anders zie ik binnenkort zelfs al codes verkocht worden. :)
Nees
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 dec 2005, 09:17
Bedankt: 1 keer

neenee, dit staat totaal los van Proximus. Proximus geeft een code per klantennummer. Je vult de code bij Netflix in. Meer is het niet.
Je betaald tenslotte aan Netflix met je paypal of kredietkaart en proximus zit daar voor niets tussen. En eingelijk ja, iedereen kan deze gebruiken.

Khoop toch dat er nog iemand is die het niet voor winst gaat zien ;) :D
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 mar 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Hoezo dit gaat niet via je factuur? En als je dan het betalende netflix-abonnement wilt nemen na die 6 maand? Volgens de site van Proximus kan dat toch via hen?
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Eigenlijk is Proximus totaal niet duidelijk, want als je de Promotievoorwaarden leest dan zou je zeker niet denken dat bestaande Maxi klanten hier ook recht op hebben.
Er staat namelijk:
Promotievoorwaarden:
Aanbod geldig van 20/10/2014 t.e.m. 20/11/2014, bestemd voor:
•Nieuwe Internet Maxi-abonnementen in een Pack
•Bestaande klanten die al Internet hebben bij Proximus en hun abonnementen veranderen in Internet Maxi in een Pack

Klanten die in aanmerking komen, zullen binnen vijf werkdagen na hun intekening hun Netflix-geschenkcode ontvangen via e-mail, brief of sms, afhankelijk van de contactgegevens die we hebben.
De Netflix-geschenkcode, die moeten worden geactiveerd voor 31/12/2014 op http://www.netflix.com/specialoffer, is geldig voor zes maanden Netflix Unlimited Streaming Plan (normale prijs € 8,99 voor twee hd-streams, totale waarde € 53,94).
Het aanbod kan niet worden omgezet in contact geld en kan evenmin worden omgeruild voor Netflix-geschenkabonnementen. Er wordt één code gegeven per klant.
U kunt de waarde van het aanbod gebruiken voor een ander plan of andere diensten die worden aangeboden door Netflix. Dergelijke omruilingen kunnen de duur van het aanbod wijzigen. Voor details: surf naar http://www.netflix.com/termofuse
Nees
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 dec 2005, 09:17
Bedankt: 1 keer

En toch is dit geen probleem voor bestaande klanten. Zoals ik zei, ze kijken je abbo na en sturen je de code op via mail. Op 2 minuten was het geklonken in de Proximus store.

En Proximus factureerd NIETS van Netflix. Staat 100% los van Proximus. Het is gewoon een Promo om mensen een Maxi pack te laten nemen. Terwijl je beter gewoon je Comfort kan houden en Netflix zelf betaald aan 9euro per maand, want dat is nog steeds goedkoper dan de extra maandelijkste kost voor een maxi-abbo.

Als de 6 maanden verlopen zijn, ga je automatisch betalen aan Netlfix, NIET Proximus. Je maakt een account aan op de site van Netflix, NIET Proximus.

Als je na 6 maanden zegt, ik heb het gehad, dan druk je in je account van Netflix op "Cancel Membership" en je betaald niets. Als je na een maand toch weer netflix wilt, log je in, en activeer je weer je account en gaat die van je krediet-kaart af of je paypal.

Gek dat hier zoveel verwarring over bestaat. Het is gewoon een promo-stunt om mensen meer te laten betalen en omdat proximus (blijft zo raar klinken) Netflix binnenkort via de decoder gaat aanbieden. Ze gaan ermee in het vaarwater.

Wil je nog meer duidelijkheid, hier die mail die ik ontvangen heb (er staat letterlijk, wie na 6 maanden nog wil kijken, neemt een abonnement bij Netflix ).

Code: Selecteer alles

Beste klant,

Met uw Internet Overal Maxi-abonnement krijgt u zes maanden toegang tot Netflix cadeau. Daarmee kunt u onbeperkt nog niet uitgezonden series en een uitgebreide filmcatalogus bekijken.

Om kennis te maken met de catalogus dient u enkel nog uw persoonlijke code te activeren: BLABLABLA.

Hoe gaat u te werk? Heel eenvoudig:

    Surf naar www.netflix.com/specialoffer.
    Voer uw code in en klik op 'Verder' om u op Netflix te identificeren.

En dat is het! Nu alleen nog gezellig gaan zitten en u kunt naar hartenlust series en films bekijken:

    op uw pc via de website van Netflix;
    op uw smartphone of tablet via de Netflix-app, die beschikbaar is op Google Play, App Store of Windows Phone Store.

En wat gebeurt er na deze zes maanden? Als Netflix u bevalt en u van de catalogus wilt blijven genieten, is er één oplossing: een abonnement nemen bij Netflix. Voor € 8,99/maand blijft u dezelfde dienst gebruiken.

We wensen u veel aangename televisiemomenten.

Met vriendelijke groeten,

Het Proximus-team



De Netflix-geschenkcode moet worden geactiveerd voor 31/12/2014 op www.netflix.com/specialoffer en is geldig voor zes maanden Unlimited Streaming Plan (normale prijs € 8,99 voor twee HD-streams, totale waarde € 53,94). Dit aanbod kan niet worden omgezet in contant geld en kan evenmin worden ingeruild voor Netflix-geschenkabonnementen. Er wordt één code gegeven per vaste lijn. U kunt de waarde van het aanbod gebruiken voor een ander plan of andere diensten die door Netflix worden aangeboden. Dergelijke omruilingen kunnen de duur van het aanbod wijzigen. Voor details: surf naar www.netflix.com/termofuse 
Netflix biedt ook 1 maand gratis aan, zonder die code, dus mensen die het toch eens willen checken, kunnen zich al gratis inschrijven (mits paypal account of kredietkaart dat je MOET opgeven) Maar dan zou het zonde zijn om die code voor 6 maanden te verspillen :)

Daarom dat ik vraag of er mensen zijn die even die moeite willen doen om de code aan te vragen die geen interesse hebben. ;)

grtz
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 mar 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

@ Nees aub betaal zelf voor uwe Netflix, ge kunt hem al 1 maand gratis uitproberen....en als ge het echt gratis wil maak U elke maand een nieuwe account aan via een nieuwe paypal account of praypay betaalkaart.... ge gaat U toch niet voor 7,99 euro laten kennen !

als iedereen zo reageert kunnen dergelijke initiatieven snel de boeken toe doen, er is maar 1 ding gratis en dat is de zon en ge ziet hoeveel ze schijnt..
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Jordumus
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 okt 2014, 11:07
Bedankt: 7 keer

Ik wil hier even aan toevoegen dat elke uitgegeven code gekoppeld is aan een actief abonnement en ook zo in onze systemen staat. :wink:
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Even zitten speuren op de site, maar hoe gaat het in zijn werk voor de BESTAANDE Maxi-pack klanten om een code aan te vragen?
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Dit invullen: http://www.proximus.be/nl/id_cr_form/pa ... cr=netflix
Daarna nemen ze contact met je op.

Of via de helpdesk, Facebook of Twitter.
Nees
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 dec 2005, 09:17
Bedankt: 1 keer

Jordumus schreef:Ik wil hier even aan toevoegen dat elke uitgegeven code gekoppeld is aan een actief abonnement en ook zo in onze systemen staat. :wink:
kan allemaal goed zijn, maar proximus weet totaal niet wie z'n code geactiveerd heeft en op welke account. Totaal geen controle over. Bij het activeren van de code krijg je zelfs de optie om te linken aan een andere account dan die waar je op ingelogged bent. Dus kan je het ook aan een vriend geven.
Nees
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 dec 2005, 09:17
Bedankt: 1 keer

laroyj schreef:@ Nees aub betaal zelf voor uwe Netflix, ge kunt hem al 1 maand gratis uitproberen....en als ge het echt gratis wil maak U elke maand een nieuwe account aan via een nieuwe paypal account of praypay betaalkaart.... ge gaat U toch niet voor 7,99 euro laten kennen !

als iedereen zo reageert kunnen dergelijke initiatieven snel de boeken toe doen, er is maar 1 ding gratis en dat is de zon en ge ziet hoeveel ze schijnt..
Ik heb al 7 maand gratis nu, door die 6 maand van proximus aan te vragen. Een extra code kan nooit kwaad. Opzich heeft proximus een code voor ELKE Maxi-pack klant. Dus mensen die het niet eens weten dat ze het kunnen vragen of mensen die het weten maar niet nodig vinden, waarom kan ik hun code niet vragen? Een nee heb je. Een ja kan je krijgen en het kost niemand iets en waarom mag ik er niet van profiteren? We moeten al voor zoveel betalen en elke euro worden er veel op het einde van de maand. Wat ge kunt meepakken, pakt ge toch mee zeker... Maar de vraag was niet aan personen zoals u gesteld, maar aan mensen die zeggen "ach, waarom niet, ik ben er niks mee". Je zou eens meer forums moeten volgen of tweakers, waar users dagelijks aan andere users steam-keys weggeven van games die ze al hebben of in een packet gekocht hebben en er maar enkel games van moesten hebben en de rest weggeven. Zo'n mensen bestaan en ik ben er ook eentje van!
Laatst gewijzigd door Nees op 29 okt 2014, 16:41, 3 keer totaal gewijzigd.
Nees
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 dec 2005, 09:17
Bedankt: 1 keer

Zorba schreef:Dit invullen: http://www.proximus.be/nl/id_cr_form/pa ... cr=netflix
Daarna nemen ze contact met je op.

Of via de helpdesk, Facebook of Twitter.
Dat heeft niets te maken met de promo-code, maar ontvang je info wanneer Proximus de "Netflix-app" gaat uitrollen op de Decoders. Staat eronder "...om meer te weten over de beschikbaarheid van Netflix op uw Proximus TV.
dannyict
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 jul 2008, 08:08
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

kan dat toch ook nergens vinden hoe je zo"n code kan aanvragen voor bestaande klanten
Jordumus
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 okt 2014, 11:07
Bedankt: 7 keer

Bestaande klanten moeten zelf pro-actief een code aanvragen bij de klantendienst. Je moet dus wel degelijk naar het 0800 (22 800) nummer bellen en daar een code aanvragen, dan wordt die via mail naar jou toegestuurd.
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Nees schreef:
Zorba schreef:Dit invullen: http://www.proximus.be/nl/id_cr_form/pa ... cr=netflix
Daarna nemen ze contact met je op.

Of via de helpdesk, Facebook of Twitter.
Dat heeft niets te maken met de promo-code, maar ontvang je info wanneer Proximus de "Netflix-app" gaat uitrollen op de Decoders. Staat eronder "...om meer te weten over de beschikbaarheid van Netflix op uw Proximus TV.
Na dat in te vullen hebben ze mij nochtans gecontacteerd om mijn code door te geven ... Ze kunnen dat makkelijk nakijken als je uw lijnnummer moet ingeven
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Ik heb dit ingevuld maar mij hebben ze toch niet gecontacteerd, maar dit is ook geen probleem, gewoon bellen naar klantendienst en je code wordt opgestuurd.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Even via facebook contact opgenomen met proximus, klantennummer en emailadres doorgegeven en heb een code gekregen per email.
Nees
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 dec 2005, 09:17
Bedankt: 1 keer

Lol, nu gaat iedereen em aanvragen. Bummer :D
dannyict
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 jul 2008, 08:08
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

hmm net gebeld en men weet van niks (zoals gewoonlijk). Nochtans aangedrongen en men verwees naar de 1 maand gratis netflix.
diederik
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 12 feb 2009, 13:55
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

ik heb ook gebeld en verwacht de code nog in mijn mailbox.

(heb eergisteren gebeld)
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Ik heb ook net gebeld en daar wisten ze daar te vertellen dat die 6 maanden gratis Netflix enkel voor nieuwe klanten is en NIET voor bestaande klanten, die telefoniste zei wel dat ik wel 1 maand gratis Netflix kan krijgen via Netflix, ja hallo die proefmaand is allang afgelopen.
Dus dat dat ook geldig is voor bestaande klanten is dus allemaal larie en apekool. :x
Jordumus
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 24 okt 2014, 11:07
Bedankt: 7 keer

De actie is wel degelijk ook voor bestaande klanten. De operator die je geholpen heeft, is in fout. Ik zou opnieuw bellen met dezelfde vraag.
Mogelijks was het een outsourcing operator die niet op de hoogte was.
Laatst gewijzigd door Jordumus op 29 okt 2014, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
pdrke
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 nov 2008, 23:01
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 5 keer

Inderdaad, heb maandag gebeld als maxipack klant. De operator dacht dat het alleen voor nieuwe klanten was, ze heeft het aan een collega gevraagd en was inderdaad ook voor bestaande klanten, een half uurtje later de code in de mailbox :beerchug:

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Bgc TV-Bgc internet- Bgc vaste telefoon- Bgc generation Mtv 15
diederik
Premium Member
Premium Member
Berichten: 490
Lid geworden op: 12 feb 2009, 13:55
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

hm, dat is wel vlug dat je de code kreeg. Ik ben al 2 dagen verder.

Als ik vrijdag nog niets heb, zal ik nog eens bellen :-D
dior dna
Pro Member
Pro Member
Berichten: 227
Lid geworden op: 17 sep 2014, 23:42
Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
Bedankt: 7 keer

Nees schreef: Niemand wordt er armer van en ik alleen maar gelukkiger
Correct,
Misschien moeten we nochtans empathie hebben voor de media creatievelingen, en die gelukkiger maken.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Ik heb er net voor gebeld en die mevrouw zei dat het normaal enkel voor nieuwe klanten is, maar dat er ook een procedure is voor bestaande maxi abonnees. Ze heeft voor mij alles in orde gemaakt aan de telefoon en ging mail met alles versturen en heeft de code aan de telefoon ook al doorgegeven. Dus aan diegene die het niet gekregen hebben zou ik zeggen: blijven proberen :wink:
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 mar 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Nees schreef:En Proximus factureerd NIETS van Netflix. Staat 100% los van Proximus.Als de 6 maanden verlopen zijn, ga je automatisch betalen aan Netlfix, NIET Proximus.
Dat was me inderdaad niet zo heel duidelijk, ik ging er echt van uit dat je na die 6 maanden het abonnement kon nemen via je Proximus-factuur. Wel stom dan dat ze zoveel moeite doen voor het op hun decoders enzo te krijgen, want de meesten gaan het niet verlengen na die 6 maand volgens mij als het apart te betalen is.
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Ik vind dat niet zo stom ...
  • - een Netflix App op de decoder zal voor veel gebruikers, die geen smart TV hebben of compatibele mediaplayers, de drempel verlagen om Netflix op hun TV te krijgen.
    - de 6-maand gratis is een goed lokmiddel voor Proximus om mensen die nog geen maxi pack hebben te overtuigen om up te graden. En blijkbaar werkt Netflix wel heel verslavend, er zijn er toch veel die na de proefperiode niet opzeggen ?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Nees
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 dec 2005, 09:17
Bedankt: 1 keer

- de 6-maand gratis is een goed lokmiddel voor Proximus om mensen die nog geen maxi pack hebben te overtuigen om up te graden. En blijkbaar werkt Netflix wel heel verslavend, er zijn er toch veel die na de proefperiode niet opzeggen ?
Maar dat is net de hele grap. Waarom zou iemand willen upgraden voor die 6 maand gratis? Het prijsverschil tussen Comfort en Maxi is 12euro. Dus waarom betaal je dan niet gewoon 9euro voor Netflix. Je wint 3 euro per maand. Beetje gekke actie van Proximus. Want vanaf die 6 maand afgelopen zijn, betaal je plots 21euro per maand meer als je Netflix wil houden. Afbeelding
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 mar 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

niemand verplicht u na 6 mnd op maxi te blijven e ;-)
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Volgens mij is er wel een swapcost van €6,20 aan verbonden dan of ze zouden dit moeten afgeschaft hebben
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Nees schreef: Maar dat is net de hele grap. Waarom zou iemand willen upgraden voor die 6 maand gratis? Het prijsverschil tussen Comfort en Maxi is 12euro. Dus waarom betaal je dan niet gewoon 9euro voor Netflix. Je wint 3 euro per maand. Beetje gekke actie van Proximus. Want vanaf die 6 maand afgelopen zijn, betaal je plots 21euro per maand meer als je Netflix wil houden.
Een Pack Maxi biedt wel voordelen voor die drie euro per maand:
* gratis multi boeket
* gratis tv everywhere
* gratis Boeket Multi (waarin vijf mini boeketten inbegrepen zijn)
* onbeperkt fixed volume
* 2 GB mobile volume voor op het gratis simkaartje

De swapkost van 6,20 euro is trouwens afgeschaft.
Nees
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 dec 2005, 09:17
Bedankt: 1 keer

Dude! :bang: Dan betaal je toch nog steeds meer!? Dus waarom niet op comfort blijven en 9euro te betalen aan netflix ipv 12 euro aan proximus om "gratis" 6 maand netflix te krijgen. Win je totaal niets mee. Je limiet of snelheid is niet meer, of je nu comfort of maxi hebt.
Nees
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 dec 2005, 09:17
Bedankt: 1 keer

Lord Utopia schreef: Een Pack Maxi biedt wel voordelen voor die drie euro per maand:
* gratis multi boeket
* gratis tv everywhere
* gratis Boeket Multi (waarin vijf mini boeketten inbegrepen zijn)
* onbeperkt fixed volume
* 2 GB mobile volume voor op het gratis simkaartje

De swapkost van 6,20 euro is trouwens afgeschaft.
je hebt enkel meer zenders (maar als deze je niet interesseren?) en je krijgt 2GB ipv 500MB voor mobiel extra (tv overal zit in comfort en maxi inbegrepen), maar wat als je per maand niet over je limiet gaat met je mobiel abbo? Waarom dan nog meer betalen voor dingen waar je geen gebruik van gaat maken?

Ik heb zo iemand z'n abbo met 45euro per maand verminderd, omdat als je keek naar z'n mobiel verbuik en internet, dat deze geen interesse had in de extra zenders en met een VEEL goedkoper abbo nog steeds genoeg minuten heeft om overal naar te bellen. Maar je moet toch niet extra gaan betalen voor extra dingen waar je geen behoefte aan hebt?

En het is geen 3 euro maar 21euro per maand meer in totaal ipv 9euro meer als je enkel netflix wil.
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 mar 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

wat ik me ook steeds afvraag... ik heb nu gekozen voor de smart 50, zou ik deze eventueel kunnen aanpassen naar de easy 45 en het de 2GB gebruiken van het maxipack?
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Nees
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 dec 2005, 09:17
Bedankt: 1 keer

Beetje hi-jacken van topic e :p maar kijk eerst naar je verbuik per maand. Met de aangepaste formules krijg je nu gratis oproepen tussen alle mobiele proximus nummers. Voor zelfde geld kom je goedkoper uit en heb je genoeg data. Ongelimiteerd klinkt mooi. maar heeft enkel nut als je meer dan 5uur per maand belt (exclusief proximus nummers). Maar ik dacht dat elke nummer, gelinked aan je pack, gebruik kan maken van de mobiele data die je krijgt.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4309
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Nees om te antwoorden op je originele vraag je kan inderdaad een code van iemand anders gebruiken maar er kan maar één code per gebruiker zijn. Dit is een antwoord van Proximus op de vraag als je de code kan doorgeven aan iemand anders.

Ik heb spijtig genoeg een comfort pack , anders zou je gerust deze code van mij krijgen, aangezien Netflix mij totaal niet interesseert.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

tommekentom schreef:niemand verplicht u na 6 mnd op maxi te blijven e ;-)
niemand verplicht u om 6 mnd op maxi te blijven :)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Nees schreef:Maar ik dacht dat elke nummer, gelinked aan je pack, gebruik kan maken van de mobiele data die je krijgt.
Ieder nummer in een pack heeft zijn eigen data volume, dat niet overgedragen wordt naar de andere nummers.
Van zodra dit volume voor een bepaalde GSM opgebruikt is, wordt de mobiele data van het pack aangesproken.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”