Editoraal: Hallo Ween of Lach ?

Wil je gewoon eens testen of je klaar bent om te posten? Doe dit dan hier.
Plaats reactie
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

Het was nacht. Midden in de nacht. Nog één keer slapen en Halloween terroriseert de beschaafde wereld. Freddy Kruger en andere duistere Jeepers Creepers mogen dan regeren over de nacht. De recentelijke maansverduistering voorspelt niets goeds. Dat ook Osama Bin Laden plots weer opduikt doet het ergste vermoeden. Gaat Halloween 2004 een wrang bijsmaakje krijgen die de mensheid nine eleven moet doen vergeten? Om het met George Walker Bush zijn woorden te zeggen: God behoede ons daarvoor!

Mocht er geen aanslag komen dan zullen de Amerikaanse verkiezingen wel voor een heuse nachtmerrie zorgen. Ohio belooft ons al een chaos van jewelste te worden. Geregistreerde kiezers, meestal Afro-Amerikanen, zijn zomaar van de kiezerslijsten verdwenen terwijl zomaar even twaalfduizend dode medeburgers plots blijken geregistreerd te zijn als kiezer. Laten we daarbij niet vergeten dat er tevens een vijfduizend `spook`-kiezers op de lijsten staan - mensen die niet blijken te wonen op hun aangegeven adres - en U weet meteen dat het land met de grootste democratie ter wereld niet zo democratisch is als ze plegen te zijn.

België ligt daar helemaal niet wakker van... DHL daar en tegen wel. Zijn het niet hun MD11`s dan toch wel dat er jobs zullen sneuvelen. Misschien kunnen deze mensen terecht bij de Brusselse Openbare vervoersmaatschappij MIVB. Deze staakten al ettelijke malen omdat de werkdruk te hoog is. Ze pleiten voor meer personeel. Onderwijl ligt héél Limburg wakker op zoek naar een rede voor de breuk tussen Lleyton en Kim. Justin Henin-Hardenne laat het ondertussen echter niet aan haar hart komen. Ze sprong zaterdag, op advies van Eddy Wally (sic), uit een vliegmachien. En wij van Userbase ook niet. Wij zij al blij dat we dankzij de omschakeling naar het winteruur een uurtje langer mochten slapen. Zonder nachtmerries dat Steven Jobs U achternazit omdat U - opnieuw - opteerde voor een, met Windows XP Professional uitgeruste, pentium 4, mag ik hopen.

Ondertussen wens ik u onverwijld een "Happy Halloween !"

//edit fouten gemaakt door het schrijven op een onmenselijk uur aangepast
Laatst gewijzigd door Spock op 13 nov 2004, 17:29, 2 keer totaal gewijzigd.
m3on@ipaq

héhé. nu heeft userbase z'n eigen eigen editoriaal se 8)

ondertussen is het winteruur in voegen (m'n ipaq'je maakte me daar zo-even netjes op attent :wink:) en wens ik jullie een griezelige dag toe!
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Happy haloween all :P Amai meon, zolang opblijven :wink: Ik was al naar bed om 00.30 :cry: Ik ben dus een uur te vroeg opgestaan door mijn gsm die niet automatisch de tijd aanpastte.
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

m3on@ipaq schreef:héhé. nu heeft userbase z'n eigen eigen editoriaal se 8)


Als je wil doe ik dat elke vrijdagavond, Meon :wink: Als oud-nieuwsposter kan ik het nu eenmaal niet laten wat neer te schrijven voor good old Userbase, niet waar?

Misschien een ideetje voor new-Userbase. Waar blijft die trouwens? :|
Plaats reactie

Terug naar “Test”