mobiel internet in Frankrijk
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik ben net terug van Frankrijk en ik heb een kaartje over waar nog 177 MB data over is en 2u bellen in Frankrijk, geldig tot 23 augustus. Als ik hier iemand plezier mee kan doen, voor 1 euro stuur ik het op naar je. Je bespaart zo de initiële 5 euro die je de eerste keer moet opladen. Na je vakantie zal ik dan wel de kaart uitzetten en doen verlopen aangezien ik niet van plan ben om binnen de 6 maanden terug te keren
Noot: ik beperk dit aanbod tot userbasers met minstens 10 posts
Noot: ik beperk dit aanbod tot userbasers met minstens 10 posts
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Voor diegene die nog geïnteresseerd zijn in Joe-simkaartjes ik heb er nog 5 ter beschikking, deze zijn gratis laat maar iets weten.
Vandaag duurt het wel erg lang om de kaartjes te activeren, ben ondertussen al 7 uur aan het wachten. De normale duur voor activatie in dit forum was iets tussen een kwartier en 2 uur. Na wat zoeken blijkt er een probleem te zijn bij SFR betreffende de activatie:
https://communaute.joemobile.fr/t5/Suiv ... 91#U527091
Nog even(?) wachten dus
---Update---
Het heeft 10 uur geduurd maar uiteindelijk is alles geactiveerd geraakt.
Volgens mij zijn er nog steeds problemen op het SFR netwerk want ook de aanvraag voor 'Mode Europa' liep uiteindelijk 4 uur vertraging op nadat alles geactiveerd was.
https://communaute.joemobile.fr/t5/Suiv ... 91#U527091
Nog even(?) wachten dus
---Update---
Het heeft 10 uur geduurd maar uiteindelijk is alles geactiveerd geraakt.
Volgens mij zijn er nog steeds problemen op het SFR netwerk want ook de aanvraag voor 'Mode Europa' liep uiteindelijk 4 uur vertraging op nadat alles geactiveerd was.
Laatst gewijzigd door Wasdana 05 aug 2014, 18:05, in totaal 1 gewijzigd.
Groeten,
Wasdana
Wasdana
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Ik zou het ook niet echt aanraden om een sim op jouw naam door te verkopen. Je weet nooit waar die uiteindelijk terechtkomen en wat ermee gedaan wordt.
Mischien doet de koper op Userbase er niks fout mee, maar als die weer verder doorverkocht wordt...
Mischien doet de koper op Userbase er niks fout mee, maar als die weer verder doorverkocht wordt...
HELP
Ik wil mijn tegoed opmaken van Joe Mobile die ik zonder problemen in Frankrijk kon gebruiken,
Nu zit ik in zeeland en wil door middel van roaming mijn data opmaken (heb 10 dagen gratis roaming)
De eerste dag heb ik vandaag geactiveerden in mijn cockpit geeft hij dit ook aan.
Maar ik krijg ook de melding :"Cette fonctionnalité n'est pas disponible sur la ligne car des modifications sont en cours."
En ik kan dus niet op internet!
Heeft iemand een idee wat ik nog moet aanpassen om hier gebruik van te kunnen maken in nederland??
jerXjac
Ik wil mijn tegoed opmaken van Joe Mobile die ik zonder problemen in Frankrijk kon gebruiken,
Nu zit ik in zeeland en wil door middel van roaming mijn data opmaken (heb 10 dagen gratis roaming)
De eerste dag heb ik vandaag geactiveerden in mijn cockpit geeft hij dit ook aan.
Maar ik krijg ook de melding :"Cette fonctionnalité n'est pas disponible sur la ligne car des modifications sont en cours."
En ik kan dus niet op internet!
Heeft iemand een idee wat ik nog moet aanpassen om hier gebruik van te kunnen maken in nederland??
jerXjac
@jerxjac
Ik heb dit gisteren ook voorgehad. Desondanks de cockpit in 'espace client' een bevestiging op je aanvraag weergeeft is het zo dat hiervoor nog een andere verandering dient te gebeuren bij joemobile. Op het moment dat de wijziging werkelijk is toegepast (niet om je te ontgoochelen maar bij mij duurde dat 4 uur) krijg je hier een sms en mailtje van en kan je verder. Voor mij betekende dat ook dat ik die 4 uur kwijt was van mijn 2 dagen forfait die ik had geboekt...
Ik heb dit gisteren ook voorgehad. Desondanks de cockpit in 'espace client' een bevestiging op je aanvraag weergeeft is het zo dat hiervoor nog een andere verandering dient te gebeuren bij joemobile. Op het moment dat de wijziging werkelijk is toegepast (niet om je te ontgoochelen maar bij mij duurde dat 4 uur) krijg je hier een sms en mailtje van en kan je verder. Voor mij betekende dat ook dat ik die 4 uur kwijt was van mijn 2 dagen forfait die ik had geboekt...
Groeten,
Wasdana
Wasdana
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 4 keer
zijn er nog microsims beschikbaar voor mobiel internet in frankrijk?
Wat zijn de voorwaarden?
Wat zijn de voorwaarden?
@ dr.trimble
Ik heb er nog enkele ter beschikking zoals je hierboven kan lezen stuur mij uw gegevens door in een pb en ik stuur er eentje naar u.
Ik heb er nog enkele ter beschikking zoals je hierboven kan lezen stuur mij uw gegevens door in een pb en ik stuur er eentje naar u.
Wij vertrekken zaterdag naar Frankrijk. Hebben geen wifi in onze woning.
Als ik het goed begrijp kunnen wij een sim kaart halen in Frankrijk en dan via die sim internet hebben.
Blijkbaar duurt het vrij lang om een sim kaart te krijgen en sommigen hebben die hier te geef.
Wat moet je doen als je zo n sim kaart kan bemachtigen?
Wie heeft er nog liggen?
Wil er graag twee en woon in Kruibeke
Hartelijk bedankt!
Groet,
Filip
[ Post made via mobile device ]
Als ik het goed begrijp kunnen wij een sim kaart halen in Frankrijk en dan via die sim internet hebben.
Blijkbaar duurt het vrij lang om een sim kaart te krijgen en sommigen hebben die hier te geef.
Wat moet je doen als je zo n sim kaart kan bemachtigen?
Wie heeft er nog liggen?
Wil er graag twee en woon in Kruibeke
Hartelijk bedankt!
Groet,
Filip
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
Een Sim kaart kan je activeren op joemobile.fr met een creditcard kan je 20 euro opladen en dan heb je 3GB voor een maand, vergeet het wel niet af te zetten op joemobile.fr, anders blijft er 20 euro/maand afgeschreven worden.
Ik zit op het moment zonder, dus ik kan je niet helpen.
Ik zit op het moment zonder, dus ik kan je niet helpen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Voor een kennis:
iemand nog zo'n Joe Mobile SIM kaart te geef die afgehaald kan worden in de (ruime) buurt van Leopoldsburg?
Graag bericht per PM.
Edit:
1) Of in de buurt van Hasselt. Dan kom ik er zelf eventjes om.
2) Iemand die een sim kaartje per post wil opsturen kan natuurlijk ook.
iemand nog zo'n Joe Mobile SIM kaart te geef die afgehaald kan worden in de (ruime) buurt van Leopoldsburg?
Graag bericht per PM.
Edit:
1) Of in de buurt van Hasselt. Dan kom ik er zelf eventjes om.
2) Iemand die een sim kaartje per post wil opsturen kan natuurlijk ook.
@ eternum
Ik heb er nog enkele ter beschikking dus als je wil kan je eer eentje komen ophalen ik ben van Lommel, stuur mij een pb dan kunnen wij afspreken.
Ik heb er nog enkele ter beschikking dus als je wil kan je eer eentje komen ophalen ik ben van Lommel, stuur mij een pb dan kunnen wij afspreken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
OK.
En dank je wel, uiteraard!
PB heb ik daarnet verstuurd.
En dank je wel, uiteraard!
PB heb ik daarnet verstuurd.
Heel graag gedaan, antwoord is al onderweg.
@Filipvm
Ik kan ze morgen niet op de post krijgen daar ik morgen moet werken en ik zonder postzegels zit en geraak er ten vroegste op vrijdagmorgen, Kruibeke is volgens mij ook wel wat ver om ze te komen ophalen ik heb er trouwens momenteel nog maar één. Moest je het toch willen komen ophalen geef je maar een seintje.
groetjes,
Ik kan ze morgen niet op de post krijgen daar ik morgen moet werken en ik zonder postzegels zit en geraak er ten vroegste op vrijdagmorgen, Kruibeke is volgens mij ook wel wat ver om ze te komen ophalen ik heb er trouwens momenteel nog maar één. Moest je het toch willen komen ophalen geef je maar een seintje.
groetjes,
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Dat hangt van van de formule die je kiest. je kan in ieder geval sowieso 2 uren naar Franse nummers bellen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
De eerste die me op enkele vragen kan antwoorden mag voor mij een Sim opsturen:
Als ik het goed begrijp is, als ik de kaart heb, gewoon herladen voor €20 en je hebt 3GB internet?
Kan je hiermee ook gratis bellen naar Belgische gsm's en/of vaste telefoons?
Kan je gratis sms'en of is dit enkel naar franse nummers?
Die €20 die je er op zet kan je deze belwaarde ook nog gebruiken of is dit gewoon een vaste kost?
En nog 1 klein vraagje; als je hebt herladen, kan je dan direct het automatisch herladen uitzetten zonder je bundel ter verliezen?
Alvast bedankt!
Als ik het goed begrijp is, als ik de kaart heb, gewoon herladen voor €20 en je hebt 3GB internet?
Kan je hiermee ook gratis bellen naar Belgische gsm's en/of vaste telefoons?
Kan je gratis sms'en of is dit enkel naar franse nummers?
Die €20 die je er op zet kan je deze belwaarde ook nog gebruiken of is dit gewoon een vaste kost?
En nog 1 klein vraagje; als je hebt herladen, kan je dan direct het automatisch herladen uitzetten zonder je bundel ter verliezen?
Alvast bedankt!
@spacedude
Ik denk dat jij een verkeerd beeld hebt want wij zijn geen verkopers en het opsturen kost ons zelf nog € 0.77 ook voor een postzegel, maar hieronder toch antwoorden op je vragen;
-Je kan de kaart inderdaad (éénmaal geregistreerd) opladen voor € 20 en je hebt 3Gb.
-Je kan hier niet mee gratis bellen naar Belgische nummers enkel de Franse zijn inbegrepen.
-De €20 is bel en surfwaarde en geen vaste kost.
-Het antwoord op je kleine vraagje is dat je het automatisch herladen kan uitzetten maar als er 6 maanden geen activiteit meer is word de activatie stop gezet.
Hopende hier voldoende antwoord gegeven te hebben op jou vragen.
Groetjes,
Ik denk dat jij een verkeerd beeld hebt want wij zijn geen verkopers en het opsturen kost ons zelf nog € 0.77 ook voor een postzegel, maar hieronder toch antwoorden op je vragen;
-Je kan de kaart inderdaad (éénmaal geregistreerd) opladen voor € 20 en je hebt 3Gb.
-Je kan hier niet mee gratis bellen naar Belgische nummers enkel de Franse zijn inbegrepen.
-Het antwoord op je kleine vraagje is dat je het automatisch herladen kan uitzetten maar als er 6 maanden geen activiteit meer is word de activatie stop gezet.
Groetjes,
Oké bedankt!Smurf schreef:@spacedude
Groetjes,
en ook Andro555 bedankt, zou leuk zijn moest dit gaan.
@smurf: ik weet dat jullie geen verkopers zijn en idd een postzegel moeten betalen maar in ruil krijg je er toch €5 belwaarde voor dus dan is iedereen toch goed af?
Moest iemand nog een sim hebben liggen, mag je me een PM sturen, ik vertrek begin september richting frankrijk.
Alvast bedankt!
-
- Elite Poster
http://www.joemobile.fr/homeAppels illimités
vers les mobiles et fixes d’Amérique du Nord et vers les fixes de 40 destinations
Alleen in het 20euro 3GB/unl calls/sms plan natuurlijk.
/Ik bood mijn sim kaarten ook gratis aan incl verzendkosten (langsbrengen/halen waar makkelijker), je doet er profijt mee. En als je niet van plan bent de 5 euro te gebruiken de komende maand dan laat je het beter over aan iemand anders die ze wel zal gebruiken.
Ik heb er ook nog eentje in mijn bezit dus als er geïnteresseerden zijn stuur je mij maar een pb
-
- Pro Member
en mocht er nog iemand interesse hebben in een kaartje heb ik er net 5 binnen gekregen. Dus PM indien je er eentje nodig hebt.
-
- Pro Member
heb je PM al beantwoord dirk
AndRo555 schreef:http://www.joemobile.fr/homeAppels illimités
vers les mobiles et fixes d’Amérique du Nord et vers les fixes de 40 destinations
/Ik bood mijn sim kaarten ook gratis aan incl verzendkosten (langsbrengen/halen waar makkelijker), je doet er profijt mee. En als je niet van plan bent de 5 euro te gebruiken de komende maand dan laat je het beter over aan iemand anders die ze wel zal gebruiken.
Dit klopt niet helemaal, want bellen naar vaste nummers in België lukt wel, maar naar gsm lukt niet. Ik had dit abonnement en ik kreeg de melding dat ik moest bijstorten om naar mobiele telefoons in het buitenland te bellen.
Groeten,
Wasdana
Wasdana
AndRo555 schreef:http://www.joemobile.fr/homeAppels illimités
Dit klopt niet helemaal, want bellen naar vaste nummers in België lukt wel, maar naar gsm lukt niet. Ik heb dit abonnement en ik kreeg telkens de melding dat ik moest bijstorten om naar mobiele telefoons in het buitenland te bellen .
Laatst gewijzigd door Wasdana 21 aug 2014, 14:56, in totaal 1 gewijzigd.
Groeten,
Wasdana
Wasdana
"vers les fixes de 40 destinations" => naar vaste lijnen in 40 bestemmingenWasdana schreef:AndRo555 schreef:http://www.joemobile.fr/homeAppels illimités
Dit klopt niet helemaal, want bellen naar vaste nummers in België lukt wel, maar naar gsm lukt niet. Ik had dit abonnement en ik kreeg de melding dat ik moest bijstorten om naar mobiele telefoons in het buitenland te bellen .
Klopt wel hoor
@coolcow:
Je hebt gelijk, omdat dat van Amerika als eerste stond las ik het verkeerd. Vergissing van mij.
Er moet inderdaad bijbetaald worden voor de optie om naar mobiele telefoonnummers (behalve die in Frankrijk en Amerika) te bellen.
Je hebt gelijk, omdat dat van Amerika als eerste stond las ik het verkeerd. Vergissing van mij.
Er moet inderdaad bijbetaald worden voor de optie om naar mobiele telefoonnummers (behalve die in Frankrijk en Amerika) te bellen.
Groeten,
Wasdana
Wasdana