Op zich ben je dan een beetje gek om meer te betalen dan Whoppa... tenzij je echt de grootste wil

Sinds wanneerr2504 schreef:Tja... maar ondertussen is een Whoppa sneller dan FXL
Sinds je m'n zin uit z'n context hebt gerukt... er stond nog "was tot voor kort" achter !hamontenaar schreef:Sinds wanneer![]()
De snelheden zijn op dezelfde dag voor velen aangepast voor beide formules.r2504 schreef:De Whoppa van vandaag (150 Mbps) is even snel als de FXL van verleden week (150 Mbps).
Vrij downloaden heeft ook nachtsurfen (daluren). Staat in uw link.proximusboyke schreef:enkel vrij downloaden heeft geen nachtsurfen, maar vanaf er een limiet is is er nachtsurfen
En dat is nog veel beter.Sylvester schreef:Vrij downloaden heeft ook nachtsurfen (daluren). Staat in uw link.proximusboyke schreef:enkel vrij downloaden heeft geen nachtsurfen, maar vanaf er een limiet is is er nachtsurfen
€ 72.95 is de prijs van whoppa geen 90krisken schreef:Tis al erg dat ze voor juist geen 90 euro incl btw niet gewoon "unlimited" kunnen geven...
Volgens mij kan je met Whoppa meer dan 20.000GB per maand binnen halen, dus 20 TB.hamontenaar schreef:Dan was het hek helemaal van de dam voor de andere providers.
Probeer maar eens1500GB binnen te trekken op 1 maand.
Hola Paula, ik ga even muggenziften maar de 10Mbit upload bij Telenet, dat is EVEN SNEL als wat op VDSL2* momenteel mogelijk is! Nuja in de praktijk misschien een enkele procenten sneller.iRockabizzydilly schreef:Kan ik geloven, is zo maar even ~75% sneller dan de hoogste upload op VDSL2 indien geen compromis op downloadsnelheid (indien wel is't wel gelijk, maar je krijgt wel 125Mbit minder downloadsnelheid, help).
Google Drive zal weer dat tikkeltje sneller vooruitgaan. Eindelijk.
Kan je daar eens 'n screenshot van plaatsen van jou edpnet25/10MbpssirWard schreef:
Hola Paula, ik ga even muggenziften maar de 10Mbit upload bij Telenet, dat is EVEN SNEL als wat op VDSL2* momenteel mogelijk is! Nuja in de praktijk misschien een enkele procenten sneller.
*High upload profiel bij EDPnet.
Code: Selecteer alles
* VDSL2Tool 2.3 - http://hierzo.net/ *
download upload
Line: 24976 kbps 10056 kbps
Modem max: 49784 kbps n/a Estimated!
Calculated max: 40875 kbps 8564 kbps Estimated!
Profile: 8d
Line length: 200 m Estimated!
Training margin: 23.1 dB
Attenuation: 2.9 dB
Tja die 21 euro duurder voor Fibernetxl vs whoppa zal wel ergens een betekenis hebben.krisken schreef:Tis al erg dat ze voor juist geen 90 euro incl btw niet gewoon "unlimited" kunnen geven...