Ik heb een Fritzbox 7360 en in de lijst van mijn WLAN toestellen zie ik toestellen in het blauw waar ik kan op klikken waardoor ik in een ander venster terechtkom en één en ander kan aanpassen. Er zijn WLAN toestellen die zwart blijven en die ik niet aan kan klikken. Iemand die weet hoe dat komt? (met een vette knipoog naar philippe_d)
Zie ook bijgevoegde screenshot
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik heb helemaal geen webserver draaien. De Solarlog bridge die je daar ziet is gewoon een ethernet bridge verbonden aan de Solarlog, het registratietoestel dat aangesloten is op mijn zonnepanelen en de info van opgewekte stroom via de router naar het net stuurt.
Jack Daniels schreef:waardoor ik in een ander venster terechtkom en één en ander kan aanpassen.
=> webserver
is wss een ingebouwde webserver waarbij je info over je panelen kan opvragen ofzo, maar de fritzbox ziet dat dus,
en maakt dat beschikbaar als een link.
als je gewoon naar het ip van dat toestel surft, krijg je gewoon hetzelfde
btw: het is niet omdat je denkt geen webserver te draaien, dat het zo dus niet is
straks hebben onze ijskasten een webserver, kunnen we van aan de kust kijken of de frigo het thuis nog doet
Duidelijk. Vooral de uitleg van ITnetadmin bracht verheldering. Het is inderdaad zo dat die Solarlog een webpagina heeft die ik kan raadplegen. Nu begrijp ik hoe de vork aan de steel zit. Bedankt aan allen voor de verhelderende reacties.