ik had een vraagje..
Ik ben al sinds 2011 klant bij Scarlet. Altijd 25mpbs profiel gehad, tot 4 maanden geleden werd ik naar 16/2 gezet. Ik heb Scarlet toen gebeld en gevraagd hoe dat kan opeens terug worden gezet naar 16.. maar bon.
Van lang naar kort:
Probleem was dus de ondergrondse bekabeling.. vandaag is Belgacom langs geweest om de bekabeling na te checken. De kabels die van buiten naar binnen komen (ondergronds) zijn nat. Morgen komen ze met een 'bobcat' langs om de ondergrondse bekabeling te vervangen.
Zijn de kosten voor Belgacom zelf of voor mij? Want ik kan niet de oorzaak geweest zijn dat de kabels buiten onder de grond nat zijn geraakt.. Ook zei die man van Belgacom dat er een 'oude' blok verbonden was met mijn lijn.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Avast bedankt!
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)