Ik heb onlangs een hele hoop vinyl singeltjes gekocht. Na het uitzoeken heb ik 350 singeltjes die ik dubbel heb. Deze wens ik nu terug te verkopen.
Er zit echt vanalles tussen van abba tot sam gooris. Dit lot dient na bevestiging van hoogste bod afgehaald te worden in Essen. Al de singeltjes dienen in 1 keer gekocht te worden. In deze doos zitten dus 350 singeltjes van allerlei soorten genres. 70's 80's 90's, enz... ideaal voor de verzamelaar
De bijgevoegde foto is de enige die van deze collectie getrokken is
Bieden vanaf 75 euro (een koopje aangezien singeltjes op markten al gemakkelijk een halve tot een euro per stuk kosten.)
Vinyl singeltjes
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Kan je wel even je post conform de voorwaarden plaatsen?
Zie http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=73&t=21541
Zie http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=73&t=21541
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Contacteer:
Zowat alles ontbreekt nog... Regeltjes lezen!
Locatie van verkoper of de te koop gestelde objecten
Minimale correcte informatie over het object
Melding van mogelijkheden + kostprijs verzenden tot verkrijgen object (enkel afhalen , afhalen + post, enz ...)
Bij voorkeur een duidelijke foto per object indien mogelijk!
En dan zijn er nog...
Locatie van verkoper of de te koop gestelde objecten
Minimale correcte informatie over het object
Melding van mogelijkheden + kostprijs verzenden tot verkrijgen object (enkel afhalen , afhalen + post, enz ...)
Bij voorkeur een duidelijke foto per object indien mogelijk!
En dan zijn er nog...
Telefonie = EDPnet + OVH
Even een aanpassing dan
Dit lot dient na bevestiging van hoogste bod afgehaald te worden in Essen. Al de singeltjes dienen in 1 keer gekocht te worden. In deze doos zitten dus 350 singeltjes van allerlei soorten genres. 70's 80's 90's, enz... ideaal voor de verzamelaar
Dit lot dient na bevestiging van hoogste bod afgehaald te worden in Essen. Al de singeltjes dienen in 1 keer gekocht te worden. In deze doos zitten dus 350 singeltjes van allerlei soorten genres. 70's 80's 90's, enz... ideaal voor de verzamelaar
-
- Moderator
- Contacteer:
Zucht...
Beginnen met het opnoemen van de 350 vinyl's die je verkoopt?
Niemand gaat 75 EUR uitgeven voor iets waar hij de inhoud niet van kent.
Oja : en dan nog iets : Maximaal 10 objecten per topic. (regels lezen!)
Beginnen met het opnoemen van de 350 vinyl's die je verkoopt?
Niemand gaat 75 EUR uitgeven voor iets waar hij de inhoud niet van kent.
Oja : en dan nog iets : Maximaal 10 objecten per topic. (regels lezen!)
Telefonie = EDPnet + OVH
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
en singletjes kosten inderdaad een halve tot een hele euro op de markt, maar niet per 350.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Aangezien al deze singeltjes als 1 lot verkocht worden is dit dus 1 opbject in dit topic. Als ge op de 2dehands sites gaat kijken staat het vol met dit soort loten. Als het voor jullie zo moeilijk is om het op deze manier toe te laten dan verwijderen jullie de topic maar
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Na overleg, beslist dat het topic mag blijven staan.
We zijn akkoord dat 1 lot van 350 singles als één object aanzien kan worden. Je biedt voor de ganse doos.
Afhaling: Essen
Beginbod: 75€
Het enige wat nog ontbreekt is de duur van de bieding.
Ik stel voor: 24 uur na het hoogste bod is de veiling afgesloten en het object verworven.
We zijn akkoord dat 1 lot van 350 singles als één object aanzien kan worden. Je biedt voor de ganse doos.
Afhaling: Essen
Beginbod: 75€
Het enige wat nog ontbreekt is de duur van de bieding.
Ik stel voor: 24 uur na het hoogste bod is de veiling afgesloten en het object verworven.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Moderator
- Contacteer:
Philippe,
Persoonlijk vind ik dat de inhoud van de doos ook zorgvuldig mag beschreven worden, ook al beschouwd men dit als één lot.
Zo niet is de kans groot dat er hier morgen tal van "te koop" aanbiedingen komen met als titel "doos PC gerief" zonder een exacte omschrijving van wat er in de doos zit.
Uiteindelijk weet je op dit moment één ding : dat je 350 vinyl singeltjes koopt. Dat is alles op dit punt. En dat vind ik wel héél summier...
Persoonlijk vind ik dat de inhoud van de doos ook zorgvuldig mag beschreven worden, ook al beschouwd men dit als één lot.
Zo niet is de kans groot dat er hier morgen tal van "te koop" aanbiedingen komen met als titel "doos PC gerief" zonder een exacte omschrijving van wat er in de doos zit.
Uiteindelijk weet je op dit moment één ding : dat je 350 vinyl singeltjes koopt. Dat is alles op dit punt. En dat vind ik wel héél summier...
Telefonie = EDPnet + OVH
Ik moet zeggen dat ik niet echt de tijd heb om een volledige listing te maken. 350 singeltjes indexeren is een tijdrovende bezigheid.
Uiteindelijk is het de bedoeling dat die singeltjes naar een liefhebber (zoals mezelf) vertrekken. Mensen die hetzelfde doen zoals ik (grote loten opkopen om eigen collectie uit te breiden) weten dat er altijd de kans is dat er dubbele titels inzitten.
Wat phillippe zegt over die 24u is goed voor mij.
Uiteindelijk is het de bedoeling dat die singeltjes naar een liefhebber (zoals mezelf) vertrekken. Mensen die hetzelfde doen zoals ik (grote loten opkopen om eigen collectie uit te breiden) weten dat er altijd de kans is dat er dubbele titels inzitten.
Wat phillippe zegt over die 24u is goed voor mij.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Als het gebruikelijk is in de sector om loten op te kopen zonder de inhoud te kennen, doe maar. Ik denk dat de meesten hier echter op zoek zijn naar specifieke dingen en dus een doos onbekend materiaal links laten liggen, maar baat het niet dan schaadt het niet.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Het is niet gebruikelijk. Ofwel heb je een lijst ofwel ga je kijken en beslis je dan. OF het moet een heel goedkoop lot zijn waar je van weet dat er een paar platen tussenzitten die de prijs al waard zijn (en je de rest er dus bij wijze van spreken gratis bijkrijgt).
Het startbod ligt mij te hoog, ik pas hiervoor.
J.
Het startbod ligt mij te hoog, ik pas hiervoor.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...