openingsuren "helpdesk"

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
Mir

Ik vraag me af wat de eigenlijke openingsuren zijn van de adsl2fit ""helpdesk"" want de vermelde uren op hun website kloppen totaal niet.

Ofwel hebben ze besloten er met z'n allen een paar dagen tussen uit te trekken ofwel durven ze de telefoon niet meer opnemen omdat ze dan voor de zoveelste keer uitgescholden te worden.

En als je naar het 03 nummer belt sturen ze je door naar de helpdesk om hun kas te spekken. Dit kan ik best begrijpen maar dan moet de helpdesk wel ACTIEF zijn en die is dat dus niet...

En dat systeem met de trouble tickets lijkt ook niet echt de topprioteit te zijn ...


Hun support email stuurt gewoon een auto-reply terug met de melding

--------------------------------------------------------------------------------
Geachte klant,

Gelieve voor uw support-vragen gebruik te maken van het troubleticket-systeem op http://status.adsl2fit.be.

Met dank,

Adsl2fit "Support"
---------------------------------------------------------------------------------

Een mens zou voor minder lopen schelden dus adsl2fit doe er iets aan
( ik verwacht een verandering aan het eind van dit jaar lol, als julie dan nog bestaan tenminste)

Iemand geen problemen met helpdesk ? (tegengestelde vraag stel ik niet omdat dan het forum overbelast geraakt)
.:DaRuLe:.

"Helpdesk" :-D Dat is gewoon een formalitaire aanwezigheid van een persoon die zegt dat ze u gaan helpen, waarna hij doorschakelt naar de volgende persoon en dus niet concreet iets onderneemt en weer hetzelfde zegt...

Dan is er nog de kwestie van het bijna met een sexlijn vergelijkbare 0903 nummer ... Je "ZOU" het eventueel nog kunnen overwegen indien zij effectief u HELPEN zoals je dat van een helpdesk zou verwachten, zeker tegen zo'n tarief. Ten tweede hebben zij meer dan één keer mij gelapt om na 15min mij eraf te zwieren ... reken maar uit hé! Met zo'n megaduur nummer zouden ze moeten opnemen na 3 beltonen en zou je meteen iemand aan de lijn moeten hebben. Zelfs bij gratis nummer van Belgacom heb je nog sneller iemand aan de lijn!
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”