HD XL Pack?

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
rubenvb
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 19 mei 2010, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

Beste userbasers,

Wij hebben sinds lang Telenet, en waren er bijna als de eerste bij om een HD digicorder te hebben. We hebben geen shake, en ook geen behoefte eraan, aangezien het goedkoper uitkomt voor ons zonder. We hadden in de tijd het HD XL pack bijbesteld, omdat er toen niet veel HD te zien was. Nu kost dit ons ondertussen meer als €10 per maand, en kan ik nergens online informatie vinden over de juiste inhoud ervan. Met de introductie van de shakes is dit pack geïntegreerd, en zodoende uit de publiciteit en van de website van de Telenet verdwenen.

Mijn vraag is dus, voor welke zenders betaal ik nu meer als €10 per maand voor? Ik ben in het bijzonder geïnteresseerd in Discovery HD. Ik weet dat National Geographic HD ondertussen in het basispakket zit, en in de huidige extra pakketten vind ik nergens Discovery HD.

Bedankt!
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

HD XL PACK omvat volgende zenders. (heb ik gratis in mijn shake)!

Discovery HD
Animal planet HD
BBC HD
Sundance HD
Foxlife HD
Eurosport HD
MTVN HD
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

Ik vraag mij af wat er met BBC HD zal gebeuren, want op 26 maart gaat de BBC die zender omschakelen naar BBC2 HD.
Het zou vreemd zijn dat je BBC2 HD wel kunt ontvangen bij Telenet, maar niet BBC1 HD (wat al geruime tijd bestaat op satelliet).
BBC HD in zo'n extra pakket had nog enige logica, maar BBC1 HD of BBC2 HD, vind ik minder logisch.
TF1 HD zit immers ook niet in zo'n extra pakket, maar gewoon in het basispakket, waarom dan BBC1 HD of BBC2 HD wel in een extra pakket stoppen ?
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Bij het ontstaan waren er relatief weinig HD zenders... ik veronderstel dat men er toen maar een handje vol van in een pack heeft gestoken om wat centen te verdienen aan de klanten die echt HD kanalen graag hadden. Vandaag is het HD aanbod veel ruimer... maar bestaat het pack nog steeds zonder veel reden (daarom vermoedelijk de reden dat het ook gratis is bij een Shake).
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Patje schreef:HD XL PACK omvat volgende zenders. (heb ik gratis in mijn shake)!


En let op (ik spreek van eigen ondervinding) dat HD XL pack geen actueel pack meer is en enkel aan diegene word toegekend met een shake waar je telefonie en internet (en digitale tv dus uiteraard ook) word gegeven op uitdrukkelijke vraag van jezelf en enkel via telefoon of in een center

Er werd zelfs geopperd dat digitale tv en internet OF telefonie genoeg was voor het gratis HD XL pakket maar neem van mij aan , het was niet genoeg (en zit nu na 3 maand nog te bellen en creditnota's te vragen etc)
The eternal and true pessimist :D
remus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 dec 2009, 15:05
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 15 keer

Bij mij is het wel gratis hoor met een Fibernet shake met enkel internet en digi TV
rubenvb
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 19 mei 2010, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

Wel, het HD XL Pack staat nog netjes op mijn factuur voor 2x€5,40. Dit betalen voor 7 zenders lijkt me er toch wat over.

Probleem is dat Discovery HD wel bekeken wordt hier... Maar ja, dat zijn details :)

Bedankt iedereen!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

a3ke schreef:word gegeven op uitdrukkelijke vraag van jezelf en enkel via telefoon of in een center


Ik ken nochtans twee nieuwe TN klanten (1 jaar oud en 4 maand oud) die het zelfs hebben zonder er ooit achter gevraagd te hebben.

Het lijkt dus dat nieuwe klaten het gewoon standaard krijgen (ik zal eens navragen hoe het zit met hun factuur).
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

remus schreef:Bij mij is het wel gratis hoor met een Fibernet shake met enkel internet en digi TV


prijs u gelukkig want ik heb 3 maand miserie gekend en gaande

nu ging men internet toch opgezegd worden van telenet in april dus wil ik niet ingaan op andere en verdere hulp om dit rechtgezet te krijgen als ik volgende maand dan toch men shake opzeg :p

maar wees gelukkig en zwijg maar in alle talen :p
The eternal and true pessimist :D
Repelsteeltje
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2013, 13:15

r2504 schreef:Ik ken nochtans twee nieuwe TN klanten (1 jaar oud en 4 maand oud) die het zelfs hebben zonder er ooit achter gevraagd te hebben.

Het lijkt dus dat nieuwe klaten het gewoon standaard krijgen (ik zal eens navragen hoe het zit met hun factuur).


Ik ben ook 'nieuwe' klant en er was mij uitdrukkelijk gezegd dat HD XL gratis inbegrepen was bij mijn shake. (internet + digitale tv)
Na 2 weken proefperiode waren de zender weg. Ik heb via twitter een bericht naar telenet gestuurd en een uurtje later waren ze terug actief. Staat in 'mijn telenet' en op factuur vermeld als gratis.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”