tweedehands decoder registreren op uw lijn

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Kan er mij iemand verder helpen hoe ik juist moet handelen om een 2de hands decoder die geregistreerd staat op iemand anders,
om die op mijn lijn te laten registreren ?
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Ik heb totaal geen problemen gehad met een tweedehands decoder te registreren.
Deze werkte even (vorige eigenaar?) en daarna erg straightforward hoe je een nieuwe decoder registreert.
Wel even oppassen als je telefonie bij Scarlet hebt, dan is je lijnnummer NIET het nummer waarop je gebeld kan worden.
Dit even in je huidige decoder opzoeken en klaar, dit was de moeilijkste stap :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

Moet ik daaruit besluiten dat ik hem gewoon kan aansluiten aan mijn Belgacom BBOX2 modem en dat dit voldoende is zelf als de vorige eigenaar bv bij scarlet gerigistreerd stond ?
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Indien mogelijk kan je de vorige eigenaar vragen op de de-registreren indien die nog digitale televisie bij BC of Scarlet heeft.
Zoniet kan je nog steeds een telefoontje doen naar de klantendienst om dit te doen (evt. vorige eigenaar).
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”