Kan er mij iemand verder helpen hoe ik juist moet handelen om een 2de hands decoder die geregistreerd staat op iemand anders,
om die op mijn lijn te laten registreren ?
tweedehands decoder registreren op uw lijn
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Ik heb totaal geen problemen gehad met een tweedehands decoder te registreren.
Deze werkte even (vorige eigenaar?) en daarna erg straightforward hoe je een nieuwe decoder registreert.
Wel even oppassen als je telefonie bij Scarlet hebt, dan is je lijnnummer NIET het nummer waarop je gebeld kan worden.
Dit even in je huidige decoder opzoeken en klaar, dit was de moeilijkste stap![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Deze werkte even (vorige eigenaar?) en daarna erg straightforward hoe je een nieuwe decoder registreert.
Wel even oppassen als je telefonie bij Scarlet hebt, dan is je lijnnummer NIET het nummer waarop je gebeld kan worden.
Dit even in je huidige decoder opzoeken en klaar, dit was de moeilijkste stap
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Indien mogelijk kan je de vorige eigenaar vragen op de de-registreren indien die nog digitale televisie bij BC of Scarlet heeft.
Zoniet kan je nog steeds een telefoontje doen naar de klantendienst om dit te doen (evt. vorige eigenaar).
Zoniet kan je nog steeds een telefoontje doen naar de klantendienst om dit te doen (evt. vorige eigenaar).
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –