Opgelet hotmail users !!!!!!

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
inter
Pro Member
Pro Member

Daarnet kreeg ik een mail van : ID user [[email protected]] met als inhoud :
Dear hotmail user,

Our network is running slow so we need to gather as much information as we can about your hotmail account your password is needed so we dont have to delete your e-mail address as we are deleting the ones that we arn't so sure about so.... If you could just e-mail us back with your user name and password we can carry it on to our Information Manager and you will get an e-mail back as soon as possible. We guarentee if you give us your password before the 1st August 2004, your account will not be deleted.
So please could you carry on this message to as many people as you can as our network is running slow and we have got to many address's to keep track of so please carry this message on !

Thank you

David Solomar
Assistant Information Manager

Het mailadres zou al voldoende moeten zeggen en ze gaan heus nooit je paswoord vragen.

Inter
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ja, tuurlijk, waarom zouden ze? De mensen van hotmail zelf kunnen zo aan je paswoord (of toch aan een hash ervan). Dat is weer zoiets waar iedereen in loopt :)

Bedankt voor de warning inter!

Cheers
Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Hier een verzameling valse hotmail-mails:

http://www.msn.nl/services/hotmail/kett ... .asp?Ath=f
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

allez, k zie het aantal msn requests van "wat moet ik me die mail doen?" en "is die mail echt?" stijgen :(
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Akira
Elite Poster
Elite Poster

mss ook iets waar alle breezahsletjes intrappen: hoaxes :)
hoe vaak ik nie zo van die mails gehad heb, na ene doe ik niks na een tweede stuur ik een bericht van "doet da nie meer of ik blokkeer jouw email in hotmail, en naja den derde is prijs :) en blijkbaar hebben ze nu nix beter te doen dan stomme powerpointgrapjes fwds en hoaxes door te sturen!

misschien kunnen we met userbase zelf zo'n hoax uitvinden en versturen en kijken of ze het forwarden :idea:

mijn zus had zo ooit iets verwijdert op mijn pc (ge hebt in windowsmap zo'n prog met als icoon een beertje)
of van die mails: "blokkeer deze persoon [email protected] op msn want het is een hacker! dan heb ik zoiets van lol, waarom block je mij dan niet?
de pispaal <<
sgt
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

als je daar in trapt dan ben je wel echt dom. :?
en dan nog al die stomme mails van als je dit doorstuurt naar zoveel mensen dan zul je iets ontvangen en van die dingen.
dat moet je toch meteen weten dat dat dikke zever is.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
elrocco
Plus Member
Plus Member

Ze kunnen toch wel iets zien van die paswoorden, denk ik, daar bij hotmail...ik maakte deze week een nieuwe account aan, en vulde daarbij eens hetzelfde wachtwoord als m'n gebruikersnaam...en ik werd onmiddellijk verwittigd dat m'n wachtwoord niet hetzelfd mocht zijn als m'n gebruikersnaam...wat kunnen ze dan wel of niet lezen???

Elrocco 8)
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Ok, ik wil niemand beledigen, maar diegene die op zoiets nog reageert kan zichtzelf maar beter ophangen :/. Tsjeezes er zijn toch idioten in deze wereld.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Akira
Elite Poster
Elite Poster

en van die domme mensen blokkeer ik direct de inkomende mails :twisted:
de pispaal <<
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”