Grappig filmke over de nieuwe IPhone
- trikke2705
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik mis hier negatieve commentaar van ex iphone gebruikers........of zijn die er niet?
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Ik ken geen "ex-iPhone" gebruikerstrikke2705 schreef:Ik mis hier negatieve commentaar van ex iphone gebruikers........of zijn die er niet?
Of toch, ééntje, die is lang geleden na een 3GS overgestapt op een Android telefoon, en kwam toen met een groot verhaal dat Android veel opener dan iOS was. En dat heel het jailbreak gebeuren hem teveel was. Het antwoord op mijn vraag "Android moet je toch ook rooten" was "ja, maar dat is anders". Toen was het gesprek snel gedaan haha
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- trikke2705
- Plus Member
Ik beken schuld, ook ik was "Androidgebruiker" en ook ik brak de iPhone af net zoals zovelen zonder eigenlijk te weten waarom. Ik moet zeggen dat ik nu een half jaar een "iPhone gebruiker" ben en ik beklaag me eigenlijk dat ik de stap niet eerder gedaan heb.
Mijn besluit in dit alles is gewoon dat er niets slecht bestaat en wie weet ga ik ooit terug naar Android...ik zou het niet weten...maar in tussentijd blijf ik toch bij mijn iPhone.
Mijn besluit in dit alles is gewoon dat er niets slecht bestaat en wie weet ga ik ooit terug naar Android...ik zou het niet weten...maar in tussentijd blijf ik toch bij mijn iPhone.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
en de prijs... want een android gsm heb je al vanaf 100€... of speelt geld geen rol?
de koe zegt boe
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
Misschien toch eens dit artikel op Gizmodo lezen !
En sorry selder met mensen zoals u kan ik zelden discussiëren, alleen je avatar al. Ik heb al genoeg posts van u gezien, Je koopt alles van Mac.
Ik heb een Samsung GSM maar daarvoor is mijn TV, Frigo, Microgolf, computer toch geen Samsung, crazy kan ik daar van worden.
Blijft een persoonlijke mening, en zal waarschijnlijk wel aan mij liggen. En ik ben niet anti apple of een hater, ik moet er genoeg configureren voor mensen die ik ken. (GSM/Tablets/Laptops,...)
@selder ik zal waarschijnlijk iedereen over de zelfde kam scheren omdat ik gewoon 1 iemand ken die alles zo kan verdraaien dat een scheet van Apple nog super zou zijn
En sorry selder met mensen zoals u kan ik zelden discussiëren, alleen je avatar al. Ik heb al genoeg posts van u gezien, Je koopt alles van Mac.
Ik heb een Samsung GSM maar daarvoor is mijn TV, Frigo, Microgolf, computer toch geen Samsung, crazy kan ik daar van worden.
Blijft een persoonlijke mening, en zal waarschijnlijk wel aan mij liggen. En ik ben niet anti apple of een hater, ik moet er genoeg configureren voor mensen die ik ken. (GSM/Tablets/Laptops,...)
@selder ik zal waarschijnlijk iedereen over de zelfde kam scheren omdat ik gewoon 1 iemand ken die alles zo kan verdraaien dat een scheet van Apple nog super zou zijn
- trikke2705
- Plus Member
Zoals altijd valt er over smaken niet te discuteren. Ieder diertje zijn pleziertje zeg ik maar
@Funkstar, daarnet even vluchtig dat artikel bekeken en later ga ik dat zeker eens rustig lezen. Tnx.
@Funkstar, daarnet even vluchtig dat artikel bekeken en later ga ik dat zeker eens rustig lezen. Tnx.
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
Het is inderdaad één van de betere android artikelen die verschenen is.
Niet enkel positieve punten ook verbeter punten, leuke nieuwe apps, etc...
Als je interesse hebt om een android phone te kopen (moet wel zeggen mid/high range anders zou je bedrogen kunnen uitkomen.) zeker eens lezen.
Niet enkel positieve punten ook verbeter punten, leuke nieuwe apps, etc...
Als je interesse hebt om een android phone te kopen (moet wel zeggen mid/high range anders zou je bedrogen kunnen uitkomen.) zeker eens lezen.
- trikke2705
- Plus Member
Ik merk precies al dat ze moeilijk te verkrijgen zijn hier.
Mijn vorige smartphones waren de topmodellen van HTC. Het enige wat ik eigenlijk mis op de iPhone zijn de widgets (vooral agenda), daar zullen mss wel oplossingen voor te verkrijgen zijn.
Ziet er voor de rest een leuk toestel uit.
Mijn vorige smartphones waren de topmodellen van HTC. Het enige wat ik eigenlijk mis op de iPhone zijn de widgets (vooral agenda), daar zullen mss wel oplossingen voor te verkrijgen zijn.
Ziet er voor de rest een leuk toestel uit.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Hehe, Ik zou niet weten waarover we moeten discussiëren Ieder moet voor z'n eigen uitmaken welk product dat er het beste bij zijn wensen past, en als dat bij mij nu per toeval Apple is - so be it. Wat iemand anders daarvan denkt, dat kan aan m'n achterste oxcideren
Anyway, wat me aanstaat bij Apple is het hele "eco systeem". Alles dat met elkaar verbonden is...
- Ik speel muziek in de auto van op m'n iPhone (iPhone zelf of Spotify) via bluetooth in m'n auto. Als ik dan thuis kom, dan kan ik hetzelfde nummer verder spelen via de Apple TV op de Logitech luidsprekers.
- iMessage, wat een winnaar! Ik kan berichten die ik ontvang beantwoorden van op m'n macbook, iPad of iPhone..
- heel kleine dingen: een note maken op de iPhone, staat even later op de andere apparaten. een keyboard shortcut aanmaken op de iPhone, dan is die even later ook beschikbaar op de iPad.
- Apps installeren vanuit iTunes op de macbook, of op de iPhone of iPad. Even later staat die app op alle apparaten.
- Foto's die iemand deelt via Photo Stream kan ik op eender welk apparaat bekijken, en omgekeerd ook..
Zo'n "eco systeem" ontbreekt bij alle andere "platformen". Je kan een deel ervan wel oplossen met allerlei apparte applicaties, die dan een deel "in sync" houden, maar geen één heeft het ingebakken in alle verschillende besturingssystemen. Alles wat ik hierboven opsomde zit ingebakken in het OS...
Misschien dat Windows 8 en Windows Phone 8 dat binnenkort ook wel kunnen...
Maar Apple is zeker niet heilig:
- File management onder OSX is een ongelooflijke ramp. Ik doe het allemaal nog liever van in een Terminal window
- App Exposé dat vantijd loopt zoals s****t door een trechter op een laptop van 3K, euh?
- Apple met hun menu items die veranderen als je de option key ingedrukt houdt, wat is dat voor gezever?
- keyboard op de macbook dat geen insert knop heeft? of pagedown/up? Met hun Fn knop, pft
- en zo kan ik nog wel even doorgaan
-edit-
Oh, daarnet nog eentje gebruikt: dat artikel over de Nexus 4 hierboven. Beginnen lezen op de macbook (reader in Safari, #win). Telefoon ging, ik ga naar een andere kamer. Wil daar verder lezen, en gebruik de optie van de iPhone op een tab van safari op m'n macbook te openen, za-lig!
Anyway, wat me aanstaat bij Apple is het hele "eco systeem". Alles dat met elkaar verbonden is...
- Ik speel muziek in de auto van op m'n iPhone (iPhone zelf of Spotify) via bluetooth in m'n auto. Als ik dan thuis kom, dan kan ik hetzelfde nummer verder spelen via de Apple TV op de Logitech luidsprekers.
- iMessage, wat een winnaar! Ik kan berichten die ik ontvang beantwoorden van op m'n macbook, iPad of iPhone..
- heel kleine dingen: een note maken op de iPhone, staat even later op de andere apparaten. een keyboard shortcut aanmaken op de iPhone, dan is die even later ook beschikbaar op de iPad.
- Apps installeren vanuit iTunes op de macbook, of op de iPhone of iPad. Even later staat die app op alle apparaten.
- Foto's die iemand deelt via Photo Stream kan ik op eender welk apparaat bekijken, en omgekeerd ook..
Zo'n "eco systeem" ontbreekt bij alle andere "platformen". Je kan een deel ervan wel oplossen met allerlei apparte applicaties, die dan een deel "in sync" houden, maar geen één heeft het ingebakken in alle verschillende besturingssystemen. Alles wat ik hierboven opsomde zit ingebakken in het OS...
Maar Apple is zeker niet heilig:
- File management onder OSX is een ongelooflijke ramp. Ik doe het allemaal nog liever van in een Terminal window
- App Exposé dat vantijd loopt zoals s****t door een trechter op een laptop van 3K, euh?
- Apple met hun menu items die veranderen als je de option key ingedrukt houdt, wat is dat voor gezever?
- keyboard op de macbook dat geen insert knop heeft? of pagedown/up? Met hun Fn knop, pft
- en zo kan ik nog wel even doorgaan
-edit-
Oh, daarnet nog eentje gebruikt: dat artikel over de Nexus 4 hierboven. Beginnen lezen op de macbook (reader in Safari, #win). Telefoon ging, ik ga naar een andere kamer. Wil daar verder lezen, en gebruik de optie van de iPhone op een tab van safari op m'n macbook te openen, za-lig!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
1) Via Airplay dan? Bij Windows Phone 8 werkt dit met bluetooth speakers en sommige kunnen koppelen via NFC, dus een kwestie van de Phone even tegen de speaker te houden en spelen maar. Maar geen idee of je zo iets bedoelt.selder schreef:Anyway, wat me aanstaat bij Apple is het hele "eco systeem". Alles dat met elkaar verbonden is...
- Ik speel muziek in de auto van op m'n iPhone (iPhone zelf of Spotify) via bluetooth in m'n auto. Als ik dan thuis kom, dan kan ik hetzelfde nummer verder spelen via de Apple TV op de Logitech luidsprekers. (1)
- iMessage, wat een winnaar! Ik kan berichten die ik ontvang beantwoorden van op m'n macbook, iPad of iPhone.. (2)
- heel kleine dingen: een note maken op de iPhone, staat even later op de andere apparaten. een keyboard shortcut aanmaken op de iPhone, dan is die even later ook beschikbaar op de iPad. (3)
- Apps installeren vanuit iTunes op de macbook, of op de iPhone of iPad. Even later staat die app op alle apparaten. (4)
- Foto's die iemand deelt via Photo Stream kan ik op eender welk apparaat bekijken, en omgekeerd ook.. (5)
2) Messenger, ik ontvang mijn berichten zowel op Windows 7, Windows 8, Windows Phone, op de website of eender welk toestel met Messenger (en dat zijn er veel, bij de Windows Phone en Windows 8 devices ingebakken, bij de andere als app. Voordeel => ook mogelijk van berichten sturen naar mensen die een totaal ander device hebben).
3) OneNote, ingebakken op Windows Phone en Windows 8 RT, gratis plugin/app voor Windows 8 (en multiplatform, gratis app voor IOS en ik denk ook Android).
4) Werkt op Windows 8 en Windows Phone. Met als ?verschil? dat de Marketplace verschilt, dus een programma downloaden voor Windows 8 zal niet zorgen dat datzelfde programma ook op Windows Phone draait. Maar dat is bij OSX ook niet dacht ik, hier op de iPad toch niet.
5) Skydrive, PhotoBeamer (al is dit Nokia exclusief, maakt weinig uit want Photo Stream is Apple exclusief).
Dus ze zitten er toch heel dicht bij tegenwoordig
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 14 keer
Ik ben een ex iphone gebruiker.
Gebruik ondertussen een Samsung note 2 .
Zalige gsm trouwens. Maar ga hier niet de Apple hater uithangen.
Elk zijn + en - punten.
Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk
Gebruik ondertussen een Samsung note 2 .
Zalige gsm trouwens. Maar ga hier niet de Apple hater uithangen.
Elk zijn + en - punten.
Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk