Deutsche Bank

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

Ik heb al met een redelijk aantal banken ervaring:

- fortis
- dexia/belfius
- axa
- kbc

maar ben toch alweer aan het rondkijken naar een interessantere bank.
en daarbij bedoel ik dan niet énkel de kosten (al is dat altijd een deel van het geheel),
maar ook de mate waarin het "aangenaam" is om met de online banking te werken.

die van fortis haat ik, net zoals die van kbc (al is die iets gebeterd sinds de laatste aanpassing),
axa is te beperkt (je kan niet eens zelf domicilieringen wissen!) en niet geheel logisch opgebouwd.

nu ben ik naar deutsche bank aan het kijken, enerzijds omdat er geen kosten zijn (wel 7 a 8 procent debetrente),
en voor zover ik kan zien en vinden lijkt die online banking me wel aangenaam (maar ik heb natuurlijk geen geheel voorbeeld)

natuurlijk kan ik gewoon een rekening openen en kijken wat het geeft (geen kosten, dus no worries),
maar ik dacht even hier te horen of er anderen zijn die bij deutsche bank zitten/zaten en wat hun ervaringen zijn,
zowel met de bank als met de online banking van hun.
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Ik ben redelijk tevreden van KBC online banking. Zeker nu:
  • je in Online for Business met 1 login kunt omschakelen tussen je privé en je professionele rekeningen;
  • de KBC Business App beschikbaar is.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1872
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

KBC geniet mijn voorkeur: alle transacties zijn direct uitgevoerd. Bij Dexia dikwijls pas de dag erna. Bij Fortis naar 't schijnt ook later.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Bij BNP paribas.
Binnenlandse overschrijvingen tot 36h.
Europese overschrijvingen direct.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Wij zijn geswitcht van KBC naar ING, en eigenlijk geen klagen over.

Internetbanking is gratis, kan er alles in doen wat ik wil.
Enige nadeel is hun smartphone app, daar kan je alleen maar overschrijvingen doen naar rekeningnummers die in je favorieten staan.
En net daar zit het probleem, als je meerdere overschrijvingen per keer doet, kan je ze niet direct allemaal bij je favorieten zetten.

Transacties worden naar mijn gevoel vrij snel uitgevoerd. Bij KBC was het idd direct zichtbaar, geld was direct weg. Bij ING duurt het een half uurtje ofzo.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Axa is best wel OK. Intuitief en ik kan er alles doen wat ik moet doen. Overschrijvingen onmiddellijk. Argenta ook nie slecht. Ziet er iets eenvoudiger uit, je moet ook niet zo vaak dat machientje gebruiken (een hekel heb ik eraan). DB ken ik niet :$.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Nog steeds tevreden klant bij deutsche bank.

Geen kosten + gratis mastercard.
De rentes zijn niet meer het meest interessant maar nog steeds zeer competitief, zeker vergeleken bij de grootbanken.

De beveiliging was voorheen zeer slecht maar dit is aangepakt. (is nu met rekenmachine)
Interface vind ik persoonlijk wel ok. Iets meer overzicht per rekening had gemogen.

1 nadeel is dat je niet kan zeggen om alles boven een bepaald bedrag automatisch over te schrijven van zicht naar spaar.

Meerdere rekeningen kan je heel erg snel en makkelijk aanmaken.
Mocht je voor deutsche bank kiezen raad ik aan een meer rendabele spaarrekening te activeren, die die er standaard bij zit brengt minder op.
Die betere spaarrekening openen doe je gewoon in een paar klikken en kost net als de rest : niks :)
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Jan007
Pro Member
Pro Member
Berichten: 375
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 15 keer

Als je online banking van Deutsche Bank vergelijkt met die van KBC dan krijgt DB 5 op 10 en KBC 10 op 10.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Kan je de criteria even verduidelijken?
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Deutsche bank:
Ideaal voor gratis bankkaarten, maar wat transacties betreft aan de trage kant (ook tussen eigen rekeningen).
Hoe het echter zit met de valutadatum heb ik nog niet gecontroleerd.

Wat ook wel zeer handig is is dat je transacties (automatisch) kan toekennen aan een rubriek, al ontbreekt dit systeem toch wel wat functionaliteit naar m'n zin.
Ook niet vergeten dat je digipass uniek is en niet je bankkaart (in een kaartlezer).
Van de support ben ik tevreden, je stuurt een mailtje en ze bellen je terug.
Ik vind het best wel een nette en gebruiksvriendelijke website, véél liever zo dan dat gedoe met die kaartlezers.
(je leest hier positieve en negatieve reacties, dus ik denk dat het maar is wat je gewoon bent)

Het openen van een rekening vraagt wel wat tijd, en je moet minstens 1000€ storten voor je je kaarten toegestuurd krijgt.
Best wel een beetje beangstigend als je het zo bekijkt, al denk ik dat dit slechts is als je een kredietkaart aanvraagt.

Waarom mensen willen betalen voor een zichtrekening is me een raadsel maar goed.
DB is dan ook voor mij de kaartenbank, en sparen doe ik elders wel.

Heb je vragen stel ze gerust :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

Jan007 schreef:Als je online banking van Deutsche Bank vergelijkt met die van KBC dan krijgt DB 5 op 10 en KBC 10 op 10.
euhm, en mag ik weten om welke redenen dan precies?
want van het "demofilmpje" bij DB lijkt het me een "properder" overzicht dan KBC eigenlijk.
Heronic schreef:Interface vind ik persoonlijk wel ok. Iets meer overzicht per rekening had gemogen.
welk overzicht zou er dan ontbreken, of niet goed genoeg zijn?
honda4life schreef:Het openen van een rekening vraagt wel wat tijd, en je moet minstens 1000€ storten voor je je kaarten toegestuurd krijgt.
ah, dan is dat 1000 euro storten het "addertje" eigenlijk om niet gelijk een testrekening te openen :)
maar hoelang is "wat tijd" ongeveer?
(dus van het moment van aanvraag tot het moment dat je de kaarten hebt ?)

en nog een belangrijk vraagje:

ik hou een overzicht op mijn geldzaken via een zelfgeschreven script waarbij ik gewoon de historiek exporteer,
en in mijn script importeer.
daarom is het dus belangrijk dat ik historiek kan exporteren VIA CSV.

kan dit bij DB ?
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Die 1000€ kan je natuurlijk eenmaal je je kaarten hebt terugstorten hoor.
Een 3-tal weken mag je toch wel rekenen hoor (eigenlijk is DB in het algemeen vrij traag).
Ik spreek hier wel over een ruim jaar geleden :wink:

Ja je kan exporteren naar een CSV-achtig formaat :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
rmag
Pro Member
Pro Member
Berichten: 379
Lid geworden op: 29 nov 2008, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 25 keer

De DB online transacties zijn inderdaad aan de trage (en onduidelijke) kant

voorbeeld van de snelste manier geld overmaken
Maandag:
schrijf je 10 euro over van je eigen rekening A (hier staat 100 euro) naar B (hier staat reeds 10 euro). De overschrijving komt te staan onder je "toekomstige transacties".
Je actuele rekening stand blijft A:100 en B:10

Dinsdag:
Je actuele rekening stand blijft A:100 en B:10, maar onder de knop "beschikbaar saldo" staat A:90 en B:20

Woensdag:
Je actuele rekening stand A:90 en B:20, met valutadatum Dinsdag voor beide verrichtingen.

Het is een beetje puzzelwerk



Het KBC systeem is omslachtig omdat je meerdere keren met een kaartreader, kaart en code moet ingeven.
Bij DB is het werken met de rekenmachine meer gebruiksvriendelijk

Een ander positief veiligheidspunt is het gebruik van een DB kredietkaart bij een web-shop.
Na invoeren van al je kaartgegevens op een web-shop kom je alsnog op de DB webside waarna je via de rekenmachine de betaling moet bevestigen.
depeje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 695
Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 31 keer
Contacteer:

Ook met een KBC kredietkaart heb je op het internet een rekenmachine nodig hoor.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Keytrade. Heb al tientallen banken gehad (in m'n bank-shopping periode) maar Keytrade steekt er toch wel bovenuit zonder enige twijfel !

Ps: Stuur me een PM voor een invite en je krijgt zelfs 30€ bij het openen van een rekening. (en ik ook :angel:)
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

keytrade heb ik al jaren in de gaten.... lijkt me interessant
zijn ook de enigen die een demo hebben van hun online platform.

maar het probleem met keytrade is dat net die demo ook tegen hun spreekt:
1 van de absolute eisen is dat ik kan exporteren naar csv (en het zou nog mooier zijn dat het naar me kon gemaild worden elke dag, ipv opgestuurd met de post of manueel opvragen)

maar in de demo vind ik eigenlijk enkel exporteren naar pdf :(

VOiD: als je me kan zeggen dat het exporteren naar csv gaat (en beter nog, als je me een csv kan bezorgen - enkel de headers wil ik ervan, niet je gegevens - dan zou ik je dankbaar zijn.

hoelang duurt het alvorens je bij keytrade een bankkaart kan ontvangen?
Michael
Pro Member
Pro Member
Berichten: 348
Lid geworden op: 08 maa 2011, 23:15
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 14 keer

Zijn er banken die niet met zo een rekenmachine werken?
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Werkt keytrade niet met zo'n RSA token?
Bij recordbank kan je met je paspoort alle transacties doen, erg handig als je een smartcard reader in je laptop hebt, maar of het nu zo gebruiksvriendelijker is???
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Michael
Pro Member
Pro Member
Berichten: 348
Lid geworden op: 08 maa 2011, 23:15
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 14 keer

Dat rekenmachientje van deutsche bank is heel erg fragiel. Ik heb er al 3x een nieuw moeten aanvragen omdat het schermpje breekt,.. ik hou het wel altijd in mijn portefeuille.. wat ik nu niet meer ga doen dus.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Dat is inderdaad géén goed idee nee :lol:
Best wel "jammer" dat die witte digipassen nogal snel een vuile schijn krijgen, maar dat zijn natuurlijk details :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Splitter schreef:hoelang duurt het alvorens je bij keytrade een bankkaart kan ontvangen?
Enkele dagen. Je moet de papieren opsturen, met een kopie van je identiteitskaart en een week later ofzo zit je kaart in de bus.
honda4life schreef:Werkt keytrade niet met zo'n RSA token?
Inderdaad. Maar desnoods kan je ook via SMS inloggen (als je GSM nummer geregistreerd is).

Ik zit ondertussen bijna 2 jaar bij Keytrade en ik ben er ontzettend tevreden van. Je hoeft helemaal niets te betalen om klant te zijn, bankkaarten kosten niks, ...

PS: Je kan wel exporteren naar CSV

Code: Selecteer alles

Uittreksel;Datum;Valutadatum;Rekening;Omschrijving;Bedrag;Valuta
†2012/0012/0012†;11.12.2012;11.12.2012;BExxxxxxxxxxxxxx;†Overschrijving SEPA BExxxxxxxxxx XXXXXXX Pierke Pierlala    BE†;-9,50;EUR
Afbeelding
Gebruikersavatar
fdgroote
Plus Member
Plus Member
Berichten: 169
Lid geworden op: 04 dec 2008, 01:21
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 5 keer

Keytrade werkt ook met een e-id
Haal meer uit uw geld met http://www.spaargids.be
Afbeelding
Michael
Pro Member
Pro Member
Berichten: 348
Lid geworden op: 08 maa 2011, 23:15
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 14 keer

Net account aangevraagd bij Keytrade..
Hoe zit het met de responsiveness van het systeem, als je een overschrijving uitvoert, is deze dan direct verwerkt in het homebanking account? Ik kom van deutsche bank... Hoe zit het met de interbancaire verrichtingen, gaat dit snel? Had gehoord dat Rabo het snelste is, jammer hebben ze geen kaarten....
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

eigenlijk best grappig...

ik begin hier een queste naar hoe het allemaal zit bij DB,
en er zijn 2 mensen (ik en blijkbaar michaelv) naar keytrade gestapt :D

de post van rmag over de traagheid en onduidelijkheid van DB,
en vervolgens de post van void (en nadien van subzero) over de csv export mogelijkheid deden me zo beslissen.
alleen spijtig dat je niet via fax alles kan regelen.
dat ze je handtekening moeten hebben, snap ik, maar of ik die nu doorfax of met de post opstuur, mwoah?

uiteindelijk: het bewijs dat het "mijn handtekening" is, is in beide gevallen identiek, nee?
het ene is in pen, het andere in fax met het nummer van de vaste lijn thuis...


nu soit, de papieren zijn de deur uit (en ja void, ik heb je MGM code erbij gezet :p ), dus even kijken hoe snel ze zijn.
Michael
Pro Member
Pro Member
Berichten: 348
Lid geworden op: 08 maa 2011, 23:15
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 14 keer

Ben het beu bij db.. Zoals ik zei heb ik de 3de keer dat rekenmachientje aangevraagd. Vorige donderdag kreeg ik het in de bus, oke, ik wil het activeren.. blijkbaar krijg ik een proxy error, ik bel de klantendienst, ze zeggen dat dit bij sommige klanten wel eens gebeurt, ik moet later nog eens proberen.. diezelfde donderdag nog altijd zelfde probleem,, vrijdag hetzelfde, zaterdag hetzelfde.. ik bel terug, ze zeggen dat heel het deutsche bank systeem van homebanking plat ligt. Maandag werkt het terug voor klanten die al een digipas geactiveerd hebben, nieuwe klanten of klanten met nieuwe digipas kunnen nog altijd niet hun digipas activeren door een proxy error, ze krijgen het maar niet opgelost. Ik stuur weer een mailtje, waarop ik dit antwoord krijg:
[quote]Beste xxxxxxxx,

ik heb me opnieuw geïnformeerd betreffende de onlinge banking problemen.
Het is een vrij technische uitleg maar dan begrijp je ook beter waarom dit even in beslag neemt.

Door een wijziging aan de database (die ze niet getest hadden) loopt het nu voor de nieuwe DP's mis.
Een nieuwe DP moet de eerste maal twee OTP's ingeven.
Het systeem laat dat niet meer toe.

Gevolg : de nieuwe DP komt in een loop terecht en kan niet aanloggen.....

Vandaag is men een fix aan het testen en die zou vannacht in productie moeten gaan.
Vanaf morgen zou je terug moeten kunnen aanloggen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groeten,
XXXXXXXXXXX/quote]


Ik apprecieer dat ze een technische uitleg geeft om duidelijkheid te geven... 1 dag plat, ok, 2 dagen ik accepteer het nog.. 3 dagen, niet aanvaardbaar voor een bank, een week-> Ik ben weg.

Net geprobeerd, en nog altijd kan ik mijn nieuwe DP niet activeren.
Ze waren goed bezig.. maar dit is er over.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Splitter schreef:eigenlijk best grappig...

uiteindelijk: het bewijs dat het "mijn handtekening" is, is in beide gevallen identiek, nee?
het ene is in pen, het andere in fax met het nummer van de vaste lijn thuis...
Wie zegt dat je bij een fax geen ingescande handtekening zou kunnen gebruiken?
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

heronic: keytrade :)

ik had hun ervoor gemaild om dit te vragen, maar ze staan erop dat het een handtekening in pen moet zijn blijkbaar,
en dat de papieren moeten opgestuurd worden om geldig te zijn voor de aanvraag.

zelf snap ik de logica er niet achter, via post is volgens mijn *op zijn minst* even vervalsbaar...
bij fax krijg je nog de toegevoegde waarde dat het nummer waarvan gefaxt werd, ook op hetzelfde adres staat als de aanvrager zijn domicilie.
enfin, ik ga daar toch vanuit: als je nog naar de faxshop om de hoek moet, kan je even goed de post gebruiken :)
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

zo... ongeveer een weekje (inclusief het weekend)
minder zelfs: de 12de op de post (met lichting de 13de om 10u smorgens)
en vandaag de keytrade id ontvangen en kunnen inloggen :)

ik denk dat ik wel tevreden ga zijn met mijn nieuwe bank,
en void: have fun met je extra 30 euro ;)
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Thx Splitter :beerchug:
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Hier ook al een poosje Keytrade bank, praktisch al 3 jaar als ik me niet vergis (trouwens via iemand hier op UB (Ghosty) doorverwezen denk ik ;-)
Zeer tevreden. Zo tevreden zelfs dat ik m'n loon daarop ga laten storten en ik gisteren ochtend m'n rekening bij Belfius heb gedowngraded naar zo'n white rekening. De mastercard gebruik ik toch amper en ipv een 60-tal eur zal het me nu jaarlijks maar 12 eur kosten bij Belfius.
Met de VISA gold bij keytrade zal ik voor nog minder geld dan bij Belfius veel meer voordele hebben :p

Maar dat is andere koek, voor later... Als ik het echt nodig zal hebben :p

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Ken, via de white account van Belfius heb je een rekening met kredietkaart voor 12 euro. Bij Keytrade moet je minstens 25 euro (of zelfs 45 euro voor een goldcard) betalen voor een kredietkaart.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Waarom een kredietkaart bij dezelfde bank ? Ik heb een Citibank Visa die me niets kost en waarmee ik 3% terugbetaald krijg op elke online aankoop.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

ja lap :p

ik heb het al geflikt een van mijn paswoorden op keytrade te vergeten :p
sterke paswoorden die nergens anders gebruikt worden: check
zoveel onderdelen om te onthouden: fail :)

ik vind het systeem van keytrade wel goed en handig, tegenover de andere banken.
alleen dat onthouden van sterke paswoorden is mijn hoofd het nooit mee eens :(
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”