Ik kocht volgende op ebay ( http://www.ebay.com/itm/Mian-Flex-Cable ... v4exp=true ) om mijn Google Nexus One te herstellen. Na 20 werkdagen is het pakketje gisteren aangekomen bij mij thuis. Geen enkele zichtbare schade aan de verpakking. Ik deed het pakje open en de print plaat zag er zo uit ( http://tinypic.com/view.php?pic=15wnguc&s=6 ). Er is dus een deel gewoon afgekraakt. Het deeltje zit zelfs niet in de verpakking, men kan het dus niet op de verzendfirma steken. Wat dien ik nu net te doen?
Ik contacteerde al de verkoper met volgende mail:
Daarna kreeg ik volgend antwoord:Hello,
I received this evening this Flex Cable Ribbon for my Nexus One. I opened the package and I see that there is a connector torn (it is not even in the package!). You can view a photo of it here ( http://tinypic.com/view.php?pic=15wnguc&s=6 ).
I waited for this piece 20 days and all I receive now is a broken connector/cable...
Please refund me.
Ikzelf ben niet echt opgezet met het feit dat ik nogmaals $20 moet betalen voor een printplaat die al kapot was vanaf de verzending? Ik antwoorde daarna het volgende:Thanks for contacting us.
We are sorry for this inconvenience. For this issue, could you accept to just pay another $20.00 as reshipping fee for the replacement? And you don?t have to spend more time and money on returning the item.
If you are agree, you can open the following link to find our payment account (the second one) and then tell us the transaction ID when you complete it.
Then we will reship one to you soon once we confirm the payment.
If you need further assistance, please don't hesitate to reply to this email and let us know.
Dit werd aangekocht via Paypal. Via Paypal heb ik ook al een klacht neergelegd en de verkoper gevraagd om mijn geld terug te storten, dit heeft men ondertussen al geweigerd. Iemand die nog tips heeft wat ik eventueel kan doen? Ik wacht nu natuurlijk nog op het antwoord van de verkoper.Thanks for the quick reply on my complaint.
I can not accept your offer and I strongly object your proposal. Because it was the responsibility of Yallstore to check what they send out. My opinion is, the print board was not damaged during transport. Because the piece who is broken off, is not in the package! Even more, there is no damage on the package. My conclusion is that Yallstore send out pieces, due reason whatever, who are damaged before packing without verifying.
I've payed you till now $39,88 (print board + shipping) as it must be. Now you ask me to pay an additional $20.00 to ship out another new print board to me? Why should I agree with this proposal? Sorry,I can't help the print board is broken/not complete.
And due what reason are the shipping costs $20.00 instead of the mentioned $2.99 on the website? Most likely and (customer) friendly is to ship me a new print board and no surcharges or whatever wil be come on my account.
Sincerely,