Kan iemand mij stap voor spat uitleggen hoe ik het TR98 process kan killen?.
Ik heb al veel topics doorgelezen maar begrijp het niet zo met cmd.
Als iemand het mij stap voor stap uitlegt lukt het wel.
BBOX2 TR98 kill
-
- Moderator
- Berichten: 18369
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
Misschien moet je jezelf eerst de vraag stellen waarom je dat zou willen ?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Misschien eens de zoek functie gebruiken... http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=44&t=26450
Maar zoals philippe_d aangeeft... waarom wil je dit killen ? Indien dit gerelateerd is aan het CPU verbruik zoals beschreven in het topic neem je best contact op met BGC zodat zij die probleem kunnen oplossen.
Maar zoals philippe_d aangeeft... waarom wil je dit killen ? Indien dit gerelateerd is aan het CPU verbruik zoals beschreven in het topic neem je best contact op met BGC zodat zij die probleem kunnen oplossen.
- hardyscript
- Premium Member
- Berichten: 552
- Lid geworden op: 20 feb 2010, 16:35
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 300 keer
- Bedankt: 30 keer
ik heb TR kill niet meer gedaan sinds laatste update, niet meer nodig gehad ook. geen reboots meer of uitval
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Dan neem je contact op met BGC... en begin je er niet zelf aan te prutsen.bambino schreef:bbox2 valt uit, wordt warm, verbruik...
Als je TV of welk toestel warm loopt of uitvalt dan bel je toch ook een technieker... dan begin je toch niet zomaar erin te rommelen

-
- Elite Poster
- Berichten: 4330
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 279 keer
Dat hangt er van af, er zijn er die daar wel graag eens aan prutsen en dan mss wel op eigen risico
en meer kapot maken dan dat het al was maar als je daar nu plezier aan beleeft, waarom niet zou ik zeggen !!
(wel spaarpot klaar houden in geval je een nieuwe moet kopen
mvg.
en meer kapot maken dan dat het al was maar als je daar nu plezier aan beleeft, waarom niet zou ik zeggen !!
(wel spaarpot klaar houden in geval je een nieuwe moet kopen

mvg.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
firmware ziet er uit als : 60R10A-60A05S
bel eens naar technische dienst (0800 22 800), je zal een omruilnummer krijgen, daarmee naar BGC shop
bel eens naar technische dienst (0800 22 800), je zal een omruilnummer krijgen, daarmee naar BGC shop
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1628
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 179 keer
En daarin is dat probleem dus al lang opgelost. Als je meer stabiliteit wil kan ik je alleen maar aanraden een eigen router achter de bbox2 te hangen die een eigen PPPoE connectie opbouwt.