INFO: Tv Vlaanderen

Alles over TV via satelliet
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

1. gelukkig dat ge veel schotels ziet, niettemin weten we dat TVV slechts iets méér dan 100.000 klanten heeft! Dit is weinig op een totaal aantal gezinnen van ca 3 miljoen en meer...

2. idee lijkt naar mijn smaak te veel op de fon-en hotspots van belgacom/telenet...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
depeje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 695
Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 31 keer
Contacteer:

2. En wat is daar dan juist mis mee? (Toegepast op cardsharing uiteraard.)
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

dat klanten de boxen kopen, van stroom voorzien, enz... waardoor belgacom/telenet alleen nog facturen moeten sturen! Voor TVV heeft U misschien wel een punt maar ik heb daar geen behoefte aan...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Als ik door een straat rij en het aantal schotelantennes zie, kan ik me toch niet voorstellen dat daar weinig Jannen met petten tussen zitten. Of zijn dat allemaal FTA kijkers? En is de FTA wel voor jan met de pet en tvv niet?


Als je door gent loopt zie je enorm veel schotels maar als er daar 1% tv vlaanderen is zal het veel zijn.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

eigenlijk zijn ze niet echt slim geweest men had even moeten wachten tot het cardshare systeem in BE populairder was zodat velen decoders kochten die konden sharen en op die manier, de decoder drempel weggewerkt hadden :p
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Ik volg niet ? Degene die sharen hebben geen tvv ontvanger hoor... en gaan die ook nooit kopen.
MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1024
Lid geworden op: 10 mar 2010, 13:32
Locatie: Kapellen
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 64 keer

r2504 schreef:Zoals ik al schreef doet iedereen wel eens iets wat niet kan... maar er is een groot verschil tussen dit per zeldzame uitzondering te doen,...


Iedereen heeft wel al is een bijdrage geleverd aan 'sluikstorten' ( peukje, papiertje, blikje,..) , de meeste waarschijnlijk 1*jaar, maar als je met 10 miljoen zijt is dat al een serieuze berg. Een berg veroorzaakt door de zeldzame uitzondering. :lol:
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Jack Daniels schreef:@phillippe_d: ik zou dat "grootschalig" met een grote berg zout nemen. De CS wereld is op zich een vrij gesloten wereld, als volslagen onbekende kom je normaal gezien niet aan de bak wegens het wantrouwen wat er heerst. Cijfers zul je er moeilijk op kunnen plakken, maar ik denk dat het een vrij marginaal (qua cijfers) gebeuren is. Ook de omschrijving "geld verliezen" zou ik nuanceren, want wat je niet hebt of nooit gehad hebt (aan inkomsten) kan je moeilijk verliezen. Ik zou het eerder stellen als "minder inkomsten". Aan mij zou bv. TVV nooit een euro verdienen, wegens de grote bagger in hun aanbod. Wie interesse heeft in een goed aanbod van recente films via satelliet, die is al meteen veroordeeld tot het nemen van een abonnement op een buitenlandse betaalzender. In het aanbod van TVV zie ik nergens een filmkanaal staan (behalve TCM met zijn films van 20 jaar geleden). Een abo op een buitenlandse betaalzender kan of mag je niet nemen uit "auteursrechtelijke overwegingen". Welke oplossing blijft er dan nog over? Juist ja, CS.
En ik kan mij voorstellen dat ik met deze stelling heel wat mensen tegen mij in het harnas jaag. En ik kan mij best voorstellen dat er dan mensen zijn die denken "waarom neemt hij dan geen Belgacom TV of Telenet"? Omdat ik in dat geval veel en veel slechter af zou zijn dan met satelliet tv, gezien het beperkte aanbod. Ook gezien het feit dat BGC en TN zenders aanbieden TEGEN BETALING die een satelliet kijker GRATIS uit de lucht kan plukken. Ik denk bv. aan BBC om er maar 1 te noemen.

mis, je hebt verschillende mogelijkheden. Films kopen (digitaal of op optische media) of huren (digitaal of op optische media) als je zo van films houd. Voila, je hebt films, legaal, zonder de bagger van tvv. Andere mogelijkheid is Btv, telenet digitv, mobistar digi tv, gewoon sateliet, ...
Ze verliezen inderdaad geen geld, maar ze mislopen wel geld, terecht dat ze daar op reageren natuurlijk. De manier waarop is misschien niet ideaal, heb me er nog niet in zitten verdiepen.

Ik snap niet dat iemand zich een liefhebber van films kan noemen (zo versta ik het toch uit je uitleg), maar te gierig is om voor diezelfde films te betalen. Ik ben student, heb niet veel centen/maand en zelfs ik koop gewoon mijn films. Niet altijd als ze net uit zijn, maar ik heb vrede genomen met het feit dat ge niet alles kunt hebben in het leven. Hoewel ik graag zou hebben dat alles gratis was, is dat niet zo! Blijkbaar zijn er mensen die vinden dat dat voor hen wel moet. Als er op tvv enkel bagger is, ga dan op een ander in plaats van cs toe te passen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

MClaeys schreef:ik heb vrede genomen met het feit dat ge niet alles kunt hebben in het leven. Hoewel ik graag zou hebben dat alles gratis was, is dat niet zo! Blijkbaar zijn er mensen die vinden dat dat voor hen wel moet.


Nagel op de kop... maar blijkbaar een mentaliteit die niet meer van deze dag is.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Ge kunt niet alles krijgen, dat klopt als een bus. Maar dat wil niet zeggen dat ge zelf alles moet weggeven hé...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Hier is nooit de opmerking ter sprake gekomen dat alles gratis moet. Niks moet gratis. Alleen is het zo dat, als ik de keuze heb tussen 2 identieke producten waarbij het ene de helft van het andere product kost, ik voor het goedkoopste ga. Vind je het trouwens gek dat mensen "creatieve" oplossingen zoeken om minder geld uit te geven? En met de huidige regering, die de leeggeperste citroenen nog wat harder gaat uitpersen, zal het er niet op verbeteren. Je leest constant dat veel mensen een bezoek aan de tandarts of dokter uitstellen omdat ze het niet (meer) kunnen betalen. Een record aantal mensen is door hun electriciteitsleverancier aan de deur gezet omdat ze hun facturen niet meer konden betalen. Een bedrijf als Arcelor Mittal maakt miljarden winst en betaalt 500 euro belastingen dankzij allerlei achterpoortjes in de kromme fiscale wetgeving hier in Bananenrepubliek. Met de nieuwe belasting op bedrijfswagens wordt nog maar eens 200 miljoen euro aan extra inkomsten verwacht. Een zekere locomotief uit Vilvoorde incasseert miljoenen euro's aan aandelenopties van Inbev nadat hij eerst miljoenen bij Dexia verdiend heeft. En dan staan ze hier op hun achterste poten omdat er eens iemand ocharme 50 euro per jaar in zijn zakken steekt omdat hij aan CS doet???? Een mens moet zijn prioriteiten kennen, nietwaar?
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Maar het is geen excuus. Wie geen eten kan kopen en daarom eten steelt is nog steeds strafbaar bezig, en dat is dan nog een basisbehoefte. Tv is geen basisbehoefte, past het niet in je budget, kijk dan geen digitale tv maar tv via digitenne (of gewoon satelliet ( ik veronderstel dat je zonder smartcard maar met puur een schotel je ook kanalen kunt ontvangen).
En breek me de bek niet open over de regering, want ook ik ben niet te spreken over de stand van zaken. Ik zie maar al te goed hoe moeilijk mijn grootouders en ouders het aan het krijgen zijn op financieel gebied. Ikzelf studeer nog en zie (vooral op financieel gebied) de toekomst echt niet rooskleurig in, ik loop er haast depressief van op momenten :/. Ik probeer dan ook nu een zo groot mogelijke spaarpot aan te leggen want ik ga hem nog nodig hebben. Ik moet dus ook snoeien in mijn uitgaven en ik tracht zo veel mogelijk geld te besparen voor mijn ouders (alle lampen op mijn kamer zijn spaarlampen, geen sluimerstand op toestellen, wat minder frisdrank drinken en minder snoepen, ...). En waar komt de Vlaming voor op straat? Omdat ze enkele jaren langer moeten werken (wat al lang geweten was dat dit ging moeten), en het was dan nog maar een flutbetoging! Tegen al de rest is er jammer genoeg geen enkele reactie behalve hier en daar eens een kwade comment op een forum! De regering doet wat ze wilt en het volk laat hen nog doen ook. Feit is dat de politieke toestand in dit topic niet thuis hoort want zij hebben eigenlijk niks te maken met de aanpassingen van tvv hun beleid.
(wat ik trouwens niet snap is dat mensen nooit besparen door te stoppen met roken, ook mijn ouders niet. 1 pakje per dag is 5 euro? per dag, dat 366 dagen per jaar = besparing van 1830 euro per jaar. De meeste roken meer dan een pakje en een pakje kost waarschijnlijk al meer dan 5 euro. Maar onder het mom van het rookverbod gaan ze niet meer op café, begrijpe wie begrijpe kan)

people shouldn't be afraid of their governments governments should be afraid of their people
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Ik heb eigenlijk ook nooit de kick begrepen om uw geld in de fik te steken (en 5 euro per dag, hell dat kost bakken geld, dan toch liever een houtkachel ;)).

[Afbeelding Post made via mobile device ]
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

een volk krijgt de regering die ze verdient (aldus een nederlandse dichter) en daarmee is alles gezegd...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Plaats reactie

Terug naar “Satelliet aanbieders: TV Vlaanderen, Telesat”