Kan er een langere ringtone....
- trikke2705
- Plus Member
- Berichten: 176
- Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
- Locatie: Herselt
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 12 keer
....op een toestel met een herlaadkaart? Ik heb er eentje met een abo en daar gaat het door een resem sterretjes, getallen en hekjes te verzenden maar ik vind nergens een oplossing voor een toestel met herlaadkaart. Iemand die dat wel weet ...of gaat dit doodeenvoudig niet?
- solid-killer
- Premium Member
- Berichten: 604
- Lid geworden op: 20 jan 2011, 16:06
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 48 keer
6000
menuutje doorlopen tot je de klantendienst hebt 
of dit eens proberen:
http://www.radio1.be/programmas/peeters ... %E2%80%99s


of dit eens proberen:
http://www.radio1.be/programmas/peeters ... %E2%80%99s
- trikke2705
- Plus Member
- Berichten: 176
- Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
- Locatie: Herselt
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik zal morgen dan maar de 6000 bellen, het andere lukt niet.
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 536
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 37 keer
Lukt 100% zeker wel, alleen moet je een competente helpdeskmedewerker aan de lijn krijgen. Ze moeten er een optie AFhalen (ik dacht 'onvoorwaardelijke oproepdoorschakeing') waarna je zelf de doorschakelingen kan aanpassen. Is me gelukt met Pay&Go en nu met mijn ScarletMobile ook, ik kan probleemloos tot 30' instellen.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
er is mij ook al meerdere keren gezegd dat het niet zou gaan voor prepaid... enkel de mogelijkheid om voicemail compleet af te zetten
heb dus ook interesse
heb dus ook interesse
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Heb ook vernomen dat het bij betaalkaarten niet kan. (tijd instellen)
De logica hierachter ontbreekt me echter.
De logica hierachter ontbreekt me echter.
Laatst gewijzigd door philippe_d 15 jan 2012, 09:25, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: quote uit vorige topic verwijderd.
Reden: quote uit vorige topic verwijderd.
- LPS
- Premium Member
- Berichten: 536
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 37 keer
Ze moeten er een optie AFhalen (ik dacht 'onvoorwaardelijke oproepdoorschakeing') waarna je zelf de doorschakelingen kan aanpassen. Meer kan ik daar niet over zeggen, is al een tijdje geleden en het heeft me bloed zweet en tranen gekost. Eerst via andere opties gedaan maar dat werkte nooit, en toen ze deze - overigens voor de klantendienstmedewerker totaal onlogische - optie er af haalden lukte het ineens wel. Dus ze moeten echt out-of-the-box denken en dan vinden ze die optie wel. De naam gelijkt op 'onvoorwaardelijke oproepdoorschakeling' maar ik weet het niet meer goed...
Meer kan ik jullie niet helpen, sorry. Ik hoop dat iemand een competente medewerker vindt en hier de juiste werkwijze kan zetten.
Meer kan ik jullie niet helpen, sorry. Ik hoop dat iemand een competente medewerker vindt en hier de juiste werkwijze kan zetten.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1971
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 133 keer
Ik kan bevestigen dat het lukt met prepaid bij Proximus en Base. Alleen via medewerker van de klantendienst. Ook er aan herinneren om voicemail uit te schakelen bij 'geen bereik' want dat vergeten ze meestal. Al diverse keren zo gedaan, voor verschillende familieleden.
Bij Base geven ze eerst die fameuze codes om het zelf te doen op je gsm. Maar dat werkt niet. De helpdesk moet het doen in hun systeem.
Bij Mobistar kan je de voicemail NIET laten uitschakelen op prepaid. Alleen met abonnement , en doen ze nog moeilijk.
Bij Base geven ze eerst die fameuze codes om het zelf te doen op je gsm. Maar dat werkt niet. De helpdesk moet het doen in hun systeem.
Bij Mobistar kan je de voicemail NIET laten uitschakelen op prepaid. Alleen met abonnement , en doen ze nog moeilijk.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
- trikke2705
- Plus Member
- Berichten: 176
- Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
- Locatie: Herselt
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik ben er nog niet toe gekomen maar zal er deze week eens werk van maken. Ik zal het resultaat hier uiteraard posten.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
en is het al iemand gelukt? mij alvast niet....
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Converted
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 18 keer
Hier ook niet gelukt. Zei dat men het zelfs niet mocht aanpassen, indien men het kon aanpassen. Standaardantwoord natuurlijk.
Waar blijft eva van belgacom met nen deftige uitleg waarom prepaidklanten dit "voorrecht" niet krijgen...
[
Post made via mobile device ]
Waar blijft eva van belgacom met nen deftige uitleg waarom prepaidklanten dit "voorrecht" niet krijgen...
[

- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
hmm ja... misschien dat het wel mogelijk is, maar ze zullen het niet mogen doen... een voordeel voorbehouden voor de abo's... misschien dat je per toeval iemand treft die de richtlijnen aan zijn laars zal lappen, maar je zal toch geluk moeten hebben de juiste persoon te treffen. het standaardantwoord is idd dat het niet mogelijk is voor prepaid
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- trikke2705
- Plus Member
- Berichten: 176
- Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
- Locatie: Herselt
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 12 keer
Mij is het gelukt!! Tis te zeggen...niet met de vraag om de ringtone langer te laten duren maar een tweede keer terug gebeld met de vraag om mijn voicemail te deactiveren...en zowaar, mijn beltoon rinkelt nu tot de batterij plat is 

-
- Premium Member
- Berichten: 605
- Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
Voicemail uitschakelen kan ook gewoon via E-services hoor.
Maar voor mij is dit totaal geen oplossing (want wat als je batterij plat is, waardoor je een belangrijk telefoontje mist?).
Ik ga er van uit dat als iemand 30sec wacht op de voicemail, het wel "belangrijk" zal zijn... dat bericht mis ik dan liever niet
Nu, ik zie net op de proximus website: "Beste klant, vanaf 20 januari zal u ons ook via e-mail kunnen contacteren."
Massaal e-mailtjes sturen om voicemail naar 30sec te krijgen?
Maar voor mij is dit totaal geen oplossing (want wat als je batterij plat is, waardoor je een belangrijk telefoontje mist?).
Ik ga er van uit dat als iemand 30sec wacht op de voicemail, het wel "belangrijk" zal zijn... dat bericht mis ik dan liever niet

Nu, ik zie net op de proximus website: "Beste klant, vanaf 20 januari zal u ons ook via e-mail kunnen contacteren."
Massaal e-mailtjes sturen om voicemail naar 30sec te krijgen?

- trikke2705
- Plus Member
- Berichten: 176
- Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
- Locatie: Herselt
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 12 keer
Voor mij bestaan er geen belangrijke telefoontjes
Tot nu staat er enkel op dat ik eens moet terug bellen..of ik bel later wel eens terug. Uiteraard is deze stelling niet voor iedereen van tel.

- LPS
- Premium Member
- Berichten: 536
- Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 37 keer
Of je kan via Twitter Eva ook bevragen http://twitter.com/belgacom_eva_NL2Flip schreef:Nu, ik zie net op de proximus website: "Beste klant, vanaf 20 januari zal u ons ook via e-mail kunnen contacteren."
Massaal e-mailtjes sturen om voicemail naar 30sec te krijgen?
- Proximus
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
Beste klanttrikke2705 schreef:....op een toestel met een herlaadkaart? Ik heb er eentje met een abo en daar gaat het door een resem sterretjes, getallen en hekjes te verzenden maar ik vind nergens een oplossing voor een toestel met herlaadkaart. Iemand die dat wel weet ...of gaat dit doodeenvoudig niet?
Met Pay&Go de doorschakeltijd verlengen, vooraleer uw gsm het gesprek naar de voicemail doorschakelt, is niet mogelijk. Je kan de voicemail wel buiten dienst stellen via onze klantendienst (6 000 via uw gsm).
Mvg,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
dank Eva, da's dus het standpunt dat ik al tientallen keer van de klantendienst gehoord had... blijkbaar het officiële standpunt
als LPS er toch in geslaagd is dit te veranderen dan is er wellicht iemand zijn boekje te buiten gegaan, 't zal technisch wel mogelijk zijn, maar economisch niet toegestaan, voordelen voor abonnementen (net zoals online sms-en ook niet gaat bij prepaid)
als LPS er toch in geslaagd is dit te veranderen dan is er wellicht iemand zijn boekje te buiten gegaan, 't zal technisch wel mogelijk zijn, maar economisch niet toegestaan, voordelen voor abonnementen (net zoals online sms-en ook niet gaat bij prepaid)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Premium Member
- Berichten: 605
- Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
Wat is eigenlijk de reden van deze "policy"?Eva_van_Belgacom schreef: Beste klant
Met Pay&Go de doorschakeltijd verlengen, vooraleer uw gsm het gepsrek naar de voicemail doorschakelt, is niet mogelijk. Je kan de voicemail wel buiten dienst stellen via onze klantendienst (6 000 via uw gsm).
Mvg,
Eva
Mensen de tijd geven om hun gsm op te nemen (15seconden is namelijk erg krap), is in mijn ogen absoluut geen service die enkel voorbehouden kan worden voor abbonees.
Beetje jammer dat proximus het belangrijker vind om munt te slaan uit de "voicemail"-calls, dan een tevreden klant...
- trikke2705
- Plus Member
- Berichten: 176
- Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
- Locatie: Herselt
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 12 keer
Bedankt eva, ik heb dat een paar dagen geleden gedaan en dat blijkt de enige oplossing te zijn.
- Goztow
- Administrator
- Berichten: 15063
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
- Bedankt: 1450 keer
De reden is niet zo moeilijk. Tel eens het aantal keren dat je op voicemail vliegt en ofwel terugbelt, ofwel de andere persoon je terugbelt. En vermenigvuldig dat met de waarde van één minuut belwaarde. Ik leg altijd neer na 4 beltonen en bel dan nog eens terug.
- Kitt
- Elite Poster
- Berichten: 1008
- Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
- Twitter: kitt1977
- Locatie: ON4TOP
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 45 keer
Klopt inderdaad ... als ik naar een gsm bel laat ik het maximum 4x rinkelen .. dan heb je meestal die vervelende mailbox niet ..en geen kosten ..
Heb mijn voicemail ook uitgezet van GC ...best wel flauw van proximus dat je dit niet kan verlengen .. ook signaal 2 oproep gaat niet op GC ..
Wat bij Mobiel Vikings wel allemaal kan ... dus proximus kan nog veel van MV leren ..
Heb mijn voicemail ook uitgezet van GC ...best wel flauw van proximus dat je dit niet kan verlengen .. ook signaal 2 oproep gaat niet op GC ..
Wat bij Mobiel Vikings wel allemaal kan ... dus proximus kan nog veel van MV leren ..