Kan er een langere ringtone....

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

....op een toestel met een herlaadkaart? Ik heb er eentje met een abo en daar gaat het door een resem sterretjes, getallen en hekjes te verzenden maar ik vind nergens een oplossing voor een toestel met herlaadkaart. Iemand die dat wel weet ...of gaat dit doodeenvoudig niet?
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15063
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

Gaat niet, dacht ik.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
solid-killer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 604
Lid geworden op: 20 jan 2011, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 48 keer
Te Koop forum

6000 :P menuutje doorlopen tot je de klantendienst hebt :)

of dit eens proberen:

http://www.radio1.be/programmas/peeters ... %E2%80%99s
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Ik zal morgen dan maar de 6000 bellen, het andere lukt niet.
conehead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 797
Lid geworden op: 26 mei 2009, 23:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 22 keer

Bespaar u de moeite want het gaat toch niet lukken, gaat niet met betaalkaarten heb hier vroeger ook enkele keren voor gebeld ...
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 536
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 37 keer

Lukt 100% zeker wel, alleen moet je een competente helpdeskmedewerker aan de lijn krijgen. Ze moeten er een optie AFhalen (ik dacht 'onvoorwaardelijke oproepdoorschakeing') waarna je zelf de doorschakelingen kan aanpassen. Is me gelukt met Pay&Go en nu met mijn ScarletMobile ook, ik kan probleemloos tot 30' instellen.
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

@lps moet je mij eens uitleggen hoe je dat gedaan hebt?
Want zelfs op de proximus site staat dat het enkel werkt voor abbos...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

Ik hier interesse hoe dit klaar te krijgen met een pay & go (generation connect) kaartje...
Afbeelding
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

er is mij ook al meerdere keren gezegd dat het niet zou gaan voor prepaid... enkel de mogelijkheid om voicemail compleet af te zetten

heb dus ook interesse
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
FidoDido
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 dec 2011, 22:54
Bedankt: 1 keer

Heb ook vernomen dat het bij betaalkaarten niet kan. (tijd instellen)

De logica hierachter ontbreekt me echter.
Laatst gewijzigd door philippe_d 15 jan 2012, 09:25, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: quote uit vorige topic verwijderd.
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

Misschien dat iemand het eens probeert door naar 6000 te bellen. Misschien lukt het wel;-)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 536
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 37 keer

Ze moeten er een optie AFhalen (ik dacht 'onvoorwaardelijke oproepdoorschakeing') waarna je zelf de doorschakelingen kan aanpassen. Meer kan ik daar niet over zeggen, is al een tijdje geleden en het heeft me bloed zweet en tranen gekost. Eerst via andere opties gedaan maar dat werkte nooit, en toen ze deze - overigens voor de klantendienstmedewerker totaal onlogische - optie er af haalden lukte het ineens wel. Dus ze moeten echt out-of-the-box denken en dan vinden ze die optie wel. De naam gelijkt op 'onvoorwaardelijke oproepdoorschakeling' maar ik weet het niet meer goed...

Meer kan ik jullie niet helpen, sorry. Ik hoop dat iemand een competente medewerker vindt en hier de juiste werkwijze kan zetten.
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1971
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 133 keer

Ik kan bevestigen dat het lukt met prepaid bij Proximus en Base. Alleen via medewerker van de klantendienst. Ook er aan herinneren om voicemail uit te schakelen bij 'geen bereik' want dat vergeten ze meestal. Al diverse keren zo gedaan, voor verschillende familieleden.

Bij Base geven ze eerst die fameuze codes om het zelf te doen op je gsm. Maar dat werkt niet. De helpdesk moet het doen in hun systeem.

Bij Mobistar kan je de voicemail NIET laten uitschakelen op prepaid. Alleen met abonnement , en doen ze nog moeilijk.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Ik ben er nog niet toe gekomen maar zal er deze week eens werk van maken. Ik zal het resultaat hier uiteraard posten.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

en is het al iemand gelukt? mij alvast niet....
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Converted
Pro Member
Pro Member
Berichten: 352
Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

Hier ook niet gelukt. Zei dat men het zelfs niet mocht aanpassen, indien men het kon aanpassen. Standaardantwoord natuurlijk.
Waar blijft eva van belgacom met nen deftige uitleg waarom prepaidklanten dit "voorrecht" niet krijgen...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

hmm ja... misschien dat het wel mogelijk is, maar ze zullen het niet mogen doen... een voordeel voorbehouden voor de abo's... misschien dat je per toeval iemand treft die de richtlijnen aan zijn laars zal lappen, maar je zal toch geluk moeten hebben de juiste persoon te treffen. het standaardantwoord is idd dat het niet mogelijk is voor prepaid
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Mij is het gelukt!! Tis te zeggen...niet met de vraag om de ringtone langer te laten duren maar een tweede keer terug gebeld met de vraag om mijn voicemail te deactiveren...en zowaar, mijn beltoon rinkelt nu tot de batterij plat is ;-)
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

Voicemail uitschakelen kan ook gewoon via E-services hoor.
Maar voor mij is dit totaal geen oplossing (want wat als je batterij plat is, waardoor je een belangrijk telefoontje mist?).
Ik ga er van uit dat als iemand 30sec wacht op de voicemail, het wel "belangrijk" zal zijn... dat bericht mis ik dan liever niet :wink:

Nu, ik zie net op de proximus website: "Beste klant, vanaf 20 januari zal u ons ook via e-mail kunnen contacteren."
Massaal e-mailtjes sturen om voicemail naar 30sec te krijgen? :twisted:
Afbeelding
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Voor mij bestaan er geen belangrijke telefoontjes :-) Tot nu staat er enkel op dat ik eens moet terug bellen..of ik bel later wel eens terug. Uiteraard is deze stelling niet voor iedereen van tel.
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 536
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 37 keer

2Flip schreef:Nu, ik zie net op de proximus website: "Beste klant, vanaf 20 januari zal u ons ook via e-mail kunnen contacteren."
Massaal e-mailtjes sturen om voicemail naar 30sec te krijgen? :twisted:
Of je kan via Twitter Eva ook bevragen http://twitter.com/belgacom_eva_NL
Gebruikersavatar
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer

trikke2705 schreef:....op een toestel met een herlaadkaart? Ik heb er eentje met een abo en daar gaat het door een resem sterretjes, getallen en hekjes te verzenden maar ik vind nergens een oplossing voor een toestel met herlaadkaart. Iemand die dat wel weet ...of gaat dit doodeenvoudig niet?
Beste klant

Met Pay&Go de doorschakeltijd verlengen, vooraleer uw gsm het gesprek naar de voicemail doorschakelt, is niet mogelijk. Je kan de voicemail wel buiten dienst stellen via onze klantendienst (6 000 via uw gsm).

Mvg,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

dank Eva, da's dus het standpunt dat ik al tientallen keer van de klantendienst gehoord had... blijkbaar het officiële standpunt

als LPS er toch in geslaagd is dit te veranderen dan is er wellicht iemand zijn boekje te buiten gegaan, 't zal technisch wel mogelijk zijn, maar economisch niet toegestaan, voordelen voor abonnementen (net zoals online sms-en ook niet gaat bij prepaid)
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

Eva_van_Belgacom schreef: Beste klant

Met Pay&Go de doorschakeltijd verlengen, vooraleer uw gsm het gepsrek naar de voicemail doorschakelt, is niet mogelijk. Je kan de voicemail wel buiten dienst stellen via onze klantendienst (6 000 via uw gsm).

Mvg,
Eva
Wat is eigenlijk de reden van deze "policy"?
Mensen de tijd geven om hun gsm op te nemen (15seconden is namelijk erg krap), is in mijn ogen absoluut geen service die enkel voorbehouden kan worden voor abbonees.

Beetje jammer dat proximus het belangrijker vind om munt te slaan uit de "voicemail"-calls, dan een tevreden klant...
Afbeelding
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Bedankt eva, ik heb dat een paar dagen geleden gedaan en dat blijkt de enige oplossing te zijn.
Gebruikersavatar
Goztow
Administrator
Administrator
Berichten: 15063
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

De reden is niet zo moeilijk. Tel eens het aantal keren dat je op voicemail vliegt en ofwel terugbelt, ofwel de andere persoon je terugbelt. En vermenigvuldig dat met de waarde van één minuut belwaarde. Ik leg altijd neer na 4 beltonen en bel dan nog eens terug.
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 45 keer

Klopt inderdaad ... als ik naar een gsm bel laat ik het maximum 4x rinkelen .. dan heb je meestal die vervelende mailbox niet ..en geen kosten ..
Heb mijn voicemail ook uitgezet van GC ...best wel flauw van proximus dat je dit niet kan verlengen .. ook signaal 2 oproep gaat niet op GC ..
Wat bij Mobiel Vikings wel allemaal kan ... dus proximus kan nog veel van MV leren ..
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”