Gran Turismo 5 - Special License

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Ik weet niet of iemand van Userbase Gran Turismo 5 aangekocht heeft (en er effectief op gamet), maar ik heb een vraagje.

Zijn er nog mensen die een probleem hebben bij het Inhalen in de praktijk - Trial Mountain gedeelte? Ik slaag er maar niet in om goud te halen, ongeacht wat ik probeer. Ik zit altijd een 2-tal seconden achter. Ook de voorbeeldherhaling helpt me niks verder. Ik rijd nochtans met een G27. met de versnellingspook lukt het zeker niet. sequentieel evenmin, en automatisch ook niet.. en het is de laatste gouden die ik moet hebben voor de special reeks :cry:

Is er al iemand in geslaagd om het te doen lukken? die, euhm, idiote AI rijdt op mij, tegen mij, vertraagt voor mij wanneer ik ze probeer in te halen (zeer makkelijk op een stuk waar 1,5 auto's tegen elkaar passen :roll:).. sigh.

Voor de rest valt de game wel mee, ook al zitten er veel te veel auto's in en veel te weinig winstposten. :P
To download or not to download, that's the question.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Kijk anders eens op youtube,
daar zal wel een voorbeeld staan waarin ze laten zien hoe ze dat doen.
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Wel, zoals ik het op Youtube heb gezien lijkt het eerder een kwestie van geluk.. ik snap echt niet wat hun bezielde. Een Pagani Zonda heeft zowiezo meer dan 100 pk meer dan de Maserati GranTurismo S, alleen met draften (slipstream) lukt het blijkbaar niet. Ach ja, misschien moet ik gewoon die stomme PS3-controller eens nemen en eens goed sliden :P
To download or not to download, that's the question.
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Ik ben een complete noob in dat spel maar ik ben het net aan het installeren op de PS3 van de zonen...wie weet komen we mekaar nog tegen.
Plaats reactie

Terug naar “Games”