Generation Connect

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Bij mij exact hetzelfde probleem als bij springfield. Heb daarstraks ook eerst gebeld naar Proximus zelf (078 05 6000), werd daar doorverwezen naar de klantendienst van de e-shop/PFSweb (0800 99 974). Daar naar gebeld, ordernummer gegeven, en exact dezelfde uitleg: er zou "iets misgelopen" zijn, hij ging het doorgeven aan de "dienst activatie" en het zou binnen de 24u opgelost moeten zijn. Ben benieuwd! :-D
ppetri
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 dec 2011, 15:21
Bedankt: 2 keer

Soit, pbm is nu opgelost, heb nogmaals gebeld, eens een andere optie genomen en die man heeft 4 blokken van 500Meg erbij gezet.
Blijkbaar was die capabel om te zien dat ik op pay & surf stond ipv generation connect.
Nu nog het adres vinden van PXMUS om mijn onkosten die gehad heb (hele werkdag verloren à 50euro/uur) kan verhalen. :-D

Hasta la vista!

dus aan iedereen die hetzelfde probleem had:

laat ze eens checken of ge nie op Pay & Surf staat. En kies ipv 1-3, kies 1 - 4 optie internetdata problemen of zoiets. Was NU op 3minuten opgelost.
Modbreak:
Let op je taalgebruik! Tweede keer! Volgende keer waarschuwing! -- Krisken
Kzou eigenlijk wel dien helpdesk is willen zien...wat een nest moet me da daar nie zijn.
En ik dacht dat de helpdesk van Telenet slecht was...die van Proximus zijn nog dommer...daar komt den overschot die nergens anders werk vinden terecht denk ik.
FlashBlue schreef:Het kan ook iets vriendelijker lijkt me zo.

Met kwaad worden bereik je niets bij die mensen (althans, je kan gerust kwaad worden, maar werk dat niet uit op hun), die doen ook maar hun job zo best als ze kunnen.
Sorry man, maar als ze bij die vuilbak van pxmus al arrogant beginnen, niet van "goeiemorgen met xxx hoe kan ik helpen". Nee , "proximus, zegt het is".. Zo nemen die op.
EN als ge Zaterdag, zondag en vandaag belt, en ge hebt +- 3u muziek gekregen, dan kunde nie meer kalm blijven, zeker als er na 20minuten muziek wordt opgelegd.
Laatst gewijzigd door TiTanium 19 dec 2011, 17:42, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Dubbele Posten samen gevoegd. Graag gebruik maken van knop WIJZIG als u het laatste andwoord gaf. Dank u.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

De censuur hier is genadeloos haha!
Ik werd daarstraks nochtans onmiddellijk doorverbonden toen ik naar 078 05 6000 belde. Ook toen ik vervolgens naar e-shop klantendienst belde (0800 99 974). Nooit moeten wachten.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Helaas ben ikzelf (en vele anderen) niet van Mechelen en zijn wij dus ook niet gediend met uw taaluitspattingen.
Forumregels gelden voor iedereen. Ongeacht of ze van Mechelen of erbuiten zijn. Blijkbaar negeert u liever mijn officieuze waarschuwing per PM. Dat is uw keus, maar bij deze alvast een officiele waarschuwing!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Iedereen is vrij om hier te posten. Echter moeten de posts conform onze gedragsregels zijn (je bent hiermee akkoord gegaan bij je registratie!). De gedragsregels kan je vinden op http://userbase.be/userbase/vzw/12-gedragsregels.

Wij zijn dus zeker niet streng. We zorgen er alleen voor dat deze regels ook toegepast worden. Eerst door de post aan te passen, daarna door de gebruiker in kwestie een PM te sturen met uitleg (officieuze waarschuwing) en daarna pas een officiele waarschuwing. Als je het dan nog niet begrepen hebt hoe wij op UB werken : 3 officiele waarschuwingen = ban.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 25 keer
Contacteer:

Hoe zie ik hoeveel belwaarde ik nog heb met GC?

#120# toont enkel resterende SMS'en en data van de bundel, geen belwaarde... En de hello app werkt niet.

edit: gevonden: #121#
Laatst gewijzigd door ldw 19 dec 2011, 17:23, in totaal 1 gewijzigd.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

#121# dacht ik

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 25 keer
Contacteer:

Ja, idd, had het juist gevonden.
amedeeus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 15 keer

Heb gebelt naar de eshop, die mensen zijde me dat de transactie mislukt was, en die stuurde me door na 6000 omdat de overdracht niet gedaan was door base, en als die mij niet konden bellen moest ik bellen naar base... Alle die vrouw op de 6000 wou mij helpen, ik geef haar men gegevens, en ze zei voor 6uur zijde op proximus, en nu ben ik nog steeds op base... Voor mij is dit echt een teleurstelling 7/12 aanvragen en 19/12 nog altijd geping pong't worden...
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

lap, ik ben een van de vele die tijdelijk zonder verbinding zal zitten. Microsim aangevraagd op 08/12, sinds vandaag geen service mee via mobile vikings en ook nog geen nieuw kaartje van proximus ontvangen waarvoor nummeroverdracht aangevraagd is.
Nochtans is mijn nieuw kaartje voor de ipad vorige week donderdag al toegekomen.
Ondertussen al ff gebeld naar de e-services maar die werken jammer genoeg maar tot 18u.
Marb
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 dec 2011, 19:59
Bedankt: 1 keer

Update:
Op 8 december micro sim aangevraagd met nummeroverdracht van MV
Op 19 december : niks

Nog steeds base en geen sim in de bus.

Reeds 10 x naar e shop gebeld.
10 x ander verhaal.
Sims op, sims in backorder, verwerking nog niet gebeurd, veel zieken bij proximus, slechts 2 mensen die aanvragen verwerken, ...

Wat een bedrijf is dat eigenlijk?

Ik begin al serieus spijt te krijgen van mijn "overstap".

Ik krijg de indruk dat dit verhaaltje voor nieuwjaar niet opgelost raakt.
Mijn belkrediet bij MV is wel ver op.

Zijn er hier nog mensen in dezelfde situatie?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Zelfde verhaaltje ier .. 8 december besteld met nummer overdracht .. bevestiging mail gehad .
Vandaag 19/12 nog steeds geen simkaart :(
Ik hoop echt dat deze morgen of woensdag in m'n bus zit .. donderdag kan alvast niet de post zal dan staken .. zullen ze met dat excuus afkomen ..
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ik heb dan toch de juiste keuze gemaakt door meteen een nieuw nr te nemen :).
Ge kunt ze kussen
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

wimpie3 schreef:Mannekes, mannekes... donderdagochtend de 8e twee kaartjes besteld, nog altijd NIETS...
Hier hetzelfde.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

is toch wel triestig.....simyo -> belgian telecom, Belgian-telecom -> aldi talk,...nooit enigerlei problemen gekend....mss. enkele uurtjes OFFline zonder dat ik het wist.....

Toch wel triestig anno 2011, dat de grootste operator in het land, een budgetformule uitdoktert, en een basisplicht verzuimt, M.a.w. soepele mutatie. Wat je toch zou mogen verwachten.
Marb
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 dec 2011, 19:59
Bedankt: 1 keer

Ik ga intrest vragen op die 20 euro die ik al betaald heb de 8ste.
Het geld staat per slot van rekening al zo lang op hun rekening.
Wat een amateurisme bij proximus.
Ze mogen dan mss wel het beste netwerk hebben maar 2 weken en waarschijnlijk meer om een sim overdracht te doen slaat werkelijk alles.

Welke "mensen" werken daar? :bang:

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Ik begrijp de frustraties van de mensen waar het niet goed verloopt. Toch vraag ik jullie vriendelijk om geen scheldwoorden of beledigende namen te gebruiken.
FidoDido
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 dec 2011, 22:54
Bedankt: 1 keer

Hier ook zonet MV weggevallen. Echter nog geen kaartje on de bus. Klantendienst gebeld en zou pas morgen verzonden worden. Dus minstens 2 dagen geen gsm.

Ik vind dit persoonlijk niet kunnen!

Als post vertraging heeft kan ik er nog een beetje begrip voor op brengen, maar laten afsluiten voordat het is verzonden kan niet!

Ik stuur in ieder geval een klacht naar de ombudsdienst en Proximus!

http://www.ombudsmantelecom.be/nl/
zjazjoe
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 16 dec 2011, 22:45
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Wat ook heel debiel is, ze kunnen even goed de sim kaart opsturen, de papieren voor nummeroverdracht bijgeven (wat nu zo is) en dan wanneer het u past en je de sim kaart hebt, je de papieren doorfaxt of in een belgacom center binnen brengt. En dit zou ook zo moeten gebeuren. Op het nummeroverdracht papiertje staat er dat er een handtekening nodig is. En dit is bij niemand zo. We kunnen allemaal perfect een klacht indienen. Het is gewoon schandalig. Ik vind dat mobile vikings dit verschrikkelijk goed doet..
moonbeam
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 dec 2011, 20:01
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

hier ook nog steeds niets ontvangen,besteld 9/12 :-(
heb anderzijds nog wel gewoon verbinding met mobistar,alhoewel de klantendienst mij gebeld heeft vandaag maar weet niet waarom.
ik was aan het werk en heb dus het gesprek gemist,heb achteraf even teruggebeld maar men wist van niets...
morgen alweer een nieuwe dag
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Moonbeam, ge ga echt wel best bellen morgen of het zal er nie van komen.

Bij proximus hebben ze een groot probleem om bekwame mensen te vinden zo te zien.
Dat bewijst hun klantendienst ook, de meesten weten niks van de eigen opties en dergelijke meer, ik zeg niet je alles perfect vanbuiten moet weten maar je moet toch op de hoogte zijn van alles.

Das hetzelfde bij mobistar toen apple hun 4s had aangekondigd, kga de dag nadien naar mobistar shop en die gast staat er als ne uil op ne kluit naar mij te kijken zo van, wa zegt die nu, stommerikken die er toch werken, ik ben daar nu al zo mee bezig, als ge dan in zo'n shop ofzo werkt bij ne provider dan moet ge al die dingen weten,punt.
Ge kunt ze kussen
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

@ Marlboro: Ik vind het dan toch ook de taak van de werkgever (in jouw voorbeeld mobistar) om hun personeel op de hoogte te stellen van zo'n dingen ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

zjazjoe schreef:Wat ook heel debiel is, ze kunnen even goed de sim kaart opsturen, de papieren voor nummeroverdracht bijgeven (wat nu zo is) en dan wanneer het u past en je de sim kaart hebt, je de papieren doorfaxt of in een belgacom center binnen brengt.
ik vind inderdaad dat proximus de portaties niet goed aanpakt bij online aangevraagde nummeroverdrachten

Code: Selecteer alles

overdracht gsm-nummer : de overdracht van uw gsm-nummer wordt uitgevoerd binnen de 2 werkdagen na de overdrachtsdatum vermeld op het overdrachtsdocument dat u ontvangt bij levering van uw goederen en indien de aanvraag niet geweigerd wordt door uw huidige operator.


men stuurt dus een oversdrachtdocument naar de provider in kwestie, deze gaat de service uitschakelen. als je op dat moment de sim nog niet ontvangen hebt zit je zonder service tot ontvangst van de sim. de methode die proximus gebruikt werkt wel als je de sim gaat afhalen in een belgacom center, maar vandaag de dag maakt men het mogelijk een portatie online aan te vragen, het is zelfs zo dat in geval van generation connect dit enkel via internet te bestellen is, met alle gevolgen van dien als de levering met vertraging gebeurd.

de nummeroverdracht zou dus maar mogen aangevraagd worden wanneer de aanvrager effectief in het bezit is van zijn simkaart. dit zou kunnen gecontroleerd worden door bv een electronische handtekening bij ontvangst of door de persoon op moment dat hij z'n nummer wil porteren een smsje te laten sturen. deze laatste methode wordt door andere providers met succes gebruikt

verder lijkt het me dat proximus hier toch nogal veel steken laat vallen ivm de afhandeling & de verzending.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Mobile Viking
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 jan 2010, 11:51
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 7 keer

Mensen die problemen hebben bij hun overstap van mv naar Proximus worden met hun neus op de feiten gedrukt: Proximus kan niet tippen aan de service bij MV.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

De overstap kan beter geregeld worden bij Proximus, dus de uitwerking faalde een beetje. Maar daarnaast is het product er gewoon en werkt alles eens je het werkende krijgt. Ik denk dat ze daar nu wel hard aan het werken zijn in Brussel.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Ik snap niet dat mensen klagen over de helpdesk (6000) :s het is precies of ik een andere helpdesk krijg als ik (zeer zelden) eens bel. Steeds vriendelijke mensen die me meestal goed konden helpen en in perfect Nederlands o.O
Ik denk dat het wat in het honderd gelopen is omdat er zo veel aanvragen waren. Al loopt het bij sommigen blijkbaar wel erg mis.
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Eerlijk gezegd: ik ben teleurgesteld. Ik ging er van uit betere ontvangst te hebben. Resultaat: op ons appartement vrijwel geen ontvangst (één streepje, netwerk valt zelfs regelmatig weg) en op plaatsen waar ik geregeld kom is het even erg bena (2 streepjes max.). Ik heb in het verleden proximus gehad en had toen nog goede ontvangst, maar dat de ontvangst slechter zou zijn als Base verbaast me toch enorm.

Mocht het niet verbeteren schakel ik volgende maand gewoon terug over naar MV, alhoewel Colruyt Mobile ook wel interessant is.
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

Besteld 08/12:
Gisteren avond: 20/12 netwerk weggevallen bij MV & mobistar

Ik hoop dat de simkaarten vandaag komen.
wimpie3
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 22 dec 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 53 keer

Ik ben zwaar de klos.

Gisterenmiddag uitval van MV op mijn 2 gsm's, maar geen SIM gehad van de postbode. De klantendienst zegt dat de kaartjes gisteren aangetekend zijn verstuurd. Dus mijn nummer valt weg de dag dat de kaartjes worden opgestuurd? En dan nog aangetekend: dat wil zeggen dat ik dagen zonder telefoon zit, omdat mijn postkantoor alleen op bepaalde dagen laatavondopening heeft!

Een behoorlijke amateuristische domper op de hele zaak vind ik. De man aan de telefoon zei me dat ik maar klacht moest indienen als mij dit niet aanstond. Halllloooo???
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

Die brieven worden toch aangetekend verzonden.
Die vallen gewoon in je bus tussen de andere post.
wimpie3
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 22 dec 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 53 keer

Aangetekend = er moet iemand thuis zijn om de post aan te nemen... indien niet, dan gaat je brief retour naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Leuk als je gaat werken dus, en je de zending alleen in het weekend kunt gaan afhalen wegens dicht om 17u tijdens de week.
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

Blijkbaar een woordje vergeten in mijn vorige post. :bang:

Brieven worden niet aangetekend verzonden.

En ik weet heus wel wat aangetekend is hoor ... :wink:
amedeeus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 30 dec 2008, 09:56
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 15 keer

MClaeys schreef:Ik snap niet dat mensen klagen over de helpdesk (6000) :s het is precies of ik een andere helpdesk krijg als ik (zeer zelden) eens bel. Steeds vriendelijke mensen die me meestal goed konden helpen en in perfect Nederlands o.O
Ik denk dat het wat in het honderd gelopen is omdat er zo veel aanvragen waren. Al loopt het bij sommigen blijkbaar wel erg mis.
Die mensen van 6000 zijn vriendelijke mensen, maar dat 0800 nummer waar je naar toe moet bellen voor generation connect dat zijn echt geen vriendelijke mensen... Ge hebt het gevoel dat hun taak is om u zo rap mogelijk af te schepen... Leugens toegestaan, hoeveel keer dat een kerel die geen nederlands kan mij heeft gezegd "morgen gaat het inorde zijn..." Ik vraag weet je wat er mis is? "Neen" lacht hem, "maar zal wel inorde komen"

Gisteren was er zelf iemand die mij zij dat ik naar base moest bellen en de nummeroverdracht zelf moet regelen ???

:bang: :bang: :bang:
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

wimpie3 schreef:Ik ben zwaar de klos.

Gisterenmiddag uitval van MV op mijn 2 gsm's, maar geen SIM gehad van de postbode. De klantendienst zegt dat de kaartjes gisteren aangetekend zijn verstuurd. Dus mijn nummer valt weg de dag dat de kaartjes worden opgestuurd? En dan nog aangetekend: dat wil zeggen dat ik dagen zonder telefoon zit, omdat mijn postkantoor alleen op bepaalde dagen laatavondopening heeft!

Een behoorlijke amateuristische domper op de hele zaak vind ik. De man aan de telefoon zei me dat ik maar klacht moest indienen als mij dit niet aanstond. Halllloooo???
Kaartjes worden niet aangetekend opgestuurd?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Neen, komen via de gewone post. Waarom zouden ze die aangetekend opsturen, kost alleen maar extra en is toch niet nodig voor een simkaart.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Ik begin lichtjes gefrustreerd te geraken ... vandaag 20/12 nog ALTIJD geen sim bij de post :(
Sim is besteld op 8/12 om 17u30 ofzo .
Straks nog es bellen ....

update : eindelijk iemand aan de lijn die begrip had en goed Nederlands sprak .. en zei dat proximus het serieus overschat heeft etc en dat sims met nummer over dracht langer duren dan nieuwe sims ( manuele handeling vs automatisering )... ik hoop nu echt dat ze sim vandaag laten vertrekken .. ramp scenario is woensdag op sturen ..
Want de post en openbaar vervoer vind het weer maar es nodig om te staken donderdag ... :(
Laatst gewijzigd door Kitt 20 dec 2011, 10:35, in totaal 1 gewijzigd.
Sparky
Pro Member
Pro Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

Hier dezelfde situatie als Kitt.
De 8ste besteld, nog steeds geen sims, wel geen ontvangst meer (sinds gisteren).
Ik zal straks dan ook maar een bellen :).
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

Stap gewoon een proximus winkel binnen en leg je probleem uit. Ze kunnen je daar een sim geven en je GC activeren.

Je nummer is blijkbaar toch al overgedragen.
wimpie3
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 22 dec 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 53 keer

theduvelking schreef:Blijkbaar een woordje vergeten in mijn vorige post. :bang:

Brieven worden niet aangetekend verzonden.

En ik weet heus wel wat aangetekend is hoor ... :wink:
Straf... die kerel gisteren aan de telefoon zei me duidelijk "de kaartjes zijn vandaag AANGETEKEND vertrokken"...
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

mij hebben ze gezegd dat ze via koerier opgestuurd worden, maar ondertussen zijn ze toegekomen, en 't is dus via de ordinaire post dat je ze krijgt.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Ik heb net een mailtje naar een redacteur van De Standaard geschreven. Wie weet komt het wel in het nieuws. :-)
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”