De verkoopsdienst bij Scarlet heeft al 2 keer gezegd dat ze dagelijks een lijst telefoonnummers testen om te zien of ik plots wel VDSL heb. Omdat ik niet geen blind vertrouwen heb in verkoopsdiensten, test ik zelf een paar keer maand of Meneer of Mevrouw Belgacom al besloten heeft om mij VDSL te geven.
Tot hiertoe kreeg ik op de website telkens als antwoord dat ik 2 TV's kon aansluiten, geen van beide in HD.
Groot was mijn verbazing
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
- Zijn de voorwaarden aangepast om TV te mogen nemen? Vroeger (de laatste keer dat ik dat voor iemand anders gecontroleerd heb was in augustus) mocht je zelfs op een ADSL lijn TV nemen.
- Is mijn lijn plots ADSL geworden, ipv ADSL2+
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
- En veel belangrijker: wanneer is de uitrol naar VDSL compleet? Wat is de uiterste datum waarop VDSL voor zij die in aanmerking komen (afstand etc) beschikbaar zal zijn? Op een zeker moment wil ik wél per sé TV en zal ik moeten overstappen naar Telenet, al hoop ik dus van niet...
- Volgens een website die ik hier niet mag posten zit ik 1400m (of was het nu 1600m, link die ik heb werkt al een tijd niet meer) van een ROP. Is dat dramatisch? Welke maximale snelheid zou ik kunnen halen, als Belgacom ooit beslist om VDSL ter mijner beschikking te stellen
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)