Telenet aan de top qua rendable bedrijfsstructuur dankzij de bekwaamste managers...
citaat uit telenet blog
Duco Sickinghe en Renaat Berckmoes zijn door de internationale beleggergemeenschap uitgeroepen tot de beste managers van beursgenoteerd België. Dat blijkt uit een enquête van Thomson Reuters Extel waarbij 9.200 vermogensbeheerders en 2.400 bankiers ondervraagd werden. In de jaarlijkse ranglijst van het onderzoeksbureau eindigen Duco en Renaat bovenaan. Ook voor Investor Relations krijgen we de meeste punten: Vincent Bruyneel en Rob Goyens bezetten de top twee in de lijst.
Beste CEO
1. Duco Sickinghe, Telenet
2. Christian Jourquin, Solvay
3. Carlos Brito, AB InBev
Beste CFO
1. Renaat Berckmoes, Telenet
2. Felipe Dutra, AB InBev
3. Bernard de Laguiche, Solvay
Investor Relations
1. Vincent Bruyneel, Telenet
2. Rob Goyens, Telenet
3. Patrick Vereist, Solvay
Telenet aan de top qua rendable bedrijfsstructuur
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Moest de rest naar de klant toe ook rendabel zijn ...
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Het zou me verbazen dat als duopolist je geen goede cijfers zou halen.
In diezelfde context verbaast het me dat Electrabel niet op nummer één staat (of valt die onder Frankrijk ?).
In diezelfde context verbaast het me dat Electrabel niet op nummer één staat (of valt die onder Frankrijk ?).
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Electrabel heeft zijn hoofdkantoor nog steeds in belgie, dus in principe kunnen ze meedingen naar de titel.
De enigste titel die ze zullen winnen is "hoe kan ik de prijzen zo hoog mogelijk houden en toch zo weinig mogelijk belastingen betalen." Die prijs winnen ze met glans, net als AB Inbev.
De enigste titel die ze zullen winnen is "hoe kan ik de prijzen zo hoog mogelijk houden en toch zo weinig mogelijk belastingen betalen." Die prijs winnen ze met glans, net als AB Inbev.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
En dat plaatsen ze dan onder de noemer "klantentevredenheid".
Nu weten we wie de échte klanten van Telenet zijn: de aandeelhouders die elke jaar een vet dividend uitgekeerd krijgen
http://blog.telenet.be/tag/klantentevredenheid/
Nu weten we wie de échte klanten van Telenet zijn: de aandeelhouders die elke jaar een vet dividend uitgekeerd krijgen
http://blog.telenet.be/tag/klantentevredenheid/
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ik kan jullie negatieve reacties niet zo goed volgen.
De primaire doelstelling van een bedrijf is winst maken.
Als jullie dit gelijk stellen met "geld uit de klanten hun zakken halen", dan is er maar één schuldige: de klant die teveel betaalt ?
Niemand is toch verplicht om TN te nemen ?
De prijs die iemand krijgt voor een product is de prijs die de klant wil betalen, toch ?
De primaire doelstelling van een bedrijf is winst maken.
Als jullie dit gelijk stellen met "geld uit de klanten hun zakken halen", dan is er maar één schuldige: de klant die teveel betaalt ?
Niemand is toch verplicht om TN te nemen ?
De prijs die iemand krijgt voor een product is de prijs die de klant wil betalen, toch ?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1694
- Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
@philippe_d
Veel komt ook omdat veel mensen kudde dieren zijn en niet op de hoogte. Via slimme marketing, waarin Telenet kampioen is, winnen ze veel klanten.
Natuurlijk kiezen mensen zelf voor Telenet, maar vaak omdat de buurman het ook heeft, zelfde verhaal voor Apple. Iedereen is jaloers op de buurman.
Vind de prijs terecht, immers heeft Telenet gouden zaken gedaan door een monopolie te bekomen op de Vlaamse markt en goedgekeurde misleidende reclame.
Ik ben zeker niet Telenet minded omdat ze vaak zeer arrogant zijn, daarom wil ik geen Telenet hebben, maar moet toegeven dat ze qua marketing en bedrijfsbeleid, veel klanten binnen halen, dit ten nadelen van vooral Belgacom, die de afgelopen 12 maanden toch veel inspanningen gedaan hebben om hun arrogante imago positiever te maken.
Mensen gaan pas klagen als er iets voorvalt, bijvoorbeeld Youtube is traag, probleem met nodes, profiel is lager dan max. aangegeven snelheid, internet is trager als ik surf.
Dit komt omdat mensen zich niet laten informeren of de "kleine lettertjes" niet lezen.
Kortom:
Een bedrijf wil zoveel mogelijk winst maken door goede marketing waar men zijn goede punten vergroot en de kleine in kleine lettertjes zet of er alles aan doet om problemen af te wimpelen en niets bekend te maken.
Ook een leuke 0800 nummers om je aan te sluiten, betaalnummers als je problemen hebt.
Veel komt ook omdat veel mensen kudde dieren zijn en niet op de hoogte. Via slimme marketing, waarin Telenet kampioen is, winnen ze veel klanten.
Natuurlijk kiezen mensen zelf voor Telenet, maar vaak omdat de buurman het ook heeft, zelfde verhaal voor Apple. Iedereen is jaloers op de buurman.
Vind de prijs terecht, immers heeft Telenet gouden zaken gedaan door een monopolie te bekomen op de Vlaamse markt en goedgekeurde misleidende reclame.
Ik ben zeker niet Telenet minded omdat ze vaak zeer arrogant zijn, daarom wil ik geen Telenet hebben, maar moet toegeven dat ze qua marketing en bedrijfsbeleid, veel klanten binnen halen, dit ten nadelen van vooral Belgacom, die de afgelopen 12 maanden toch veel inspanningen gedaan hebben om hun arrogante imago positiever te maken.
Mensen gaan pas klagen als er iets voorvalt, bijvoorbeeld Youtube is traag, probleem met nodes, profiel is lager dan max. aangegeven snelheid, internet is trager als ik surf.
Dit komt omdat mensen zich niet laten informeren of de "kleine lettertjes" niet lezen.
Kortom:
Een bedrijf wil zoveel mogelijk winst maken door goede marketing waar men zijn goede punten vergroot en de kleine in kleine lettertjes zet of er alles aan doet om problemen af te wimpelen en niets bekend te maken.
Ook een leuke 0800 nummers om je aan te sluiten, betaalnummers als je problemen hebt.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Groot gelijk, maar ik denk dat het probleem hier vooral ligt bij het feit dat de klant 'verplicht' is om te veel te betalen omdat er praktisch geen alternatief bestaat. Akkoord, als Telenet iemand niet aanstaat, dat die iemand dan overschakelt naar een DSL-implementatie.. maar wat als er geen DSL-implementatie beschikbaar is? Of wat als ze niet dezelfde kwaliteit en kwantiteit biedt als Telenet?philippe_d schreef:Ik kan jullie negatieve reacties niet zo goed volgen.
De primaire doelstelling van een bedrijf is winst maken.
Als jullie dit gelijk stellen met "geld uit de klanten hun zakken halen", dan is er maar één schuldige: de klant die teveel betaalt ?
Niemand is toch verplicht om TN te nemen ?
De prijs die iemand krijgt voor een product is de prijs die de klant wil betalen, toch ?
Dat maakt mensen ook niet blij. De gedachte is dan: laten we een stabiel en veilig product nemen, want wij willen zoveel meer dit en zoveel meer dat. (nuja, denken zij, wij weten wel beter..) En als ze dan de factuur krijgen, komen ze klagen dat ze teveel moeten betalen.
Zal wel veel te maken hebben door invloed van de media (de bevolking wordt teveel 'gemanipuleerd' door reclame en nieuws),en door de 'natuur' van ons, Belgen: iedereen klaagt maar gauw eens graag over vanalles en nog wat en het is nooit goed. (En ook al is er hier niet veel positief in dit landje, we mogen niet altijd klagen naar mijn mening..)
Dus: de prijs die iemand krijgt voor een product is inderdaad de prijs die de klant wil betalen, maar er is teveel invloed van buitenaf dat ons zegt dat we algemeen te veel betalen, en de natuur van de bevolking is nu eenmaal dat alles wordt nageaapt dat iemand zegt die we maar al te graag willen geloven.. kortom: manipulatie is een directe oorzaak van protest.. da's mijn gedachte.
To download or not to download, that's the question.
- iceke
- Elite Poster
- Berichten: 6667
- Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Zegt dat niet meer over de "kwaliteit" van de concurrentie dan over de kwaliteit van TN ?Fireblade schreef: Akkoord, als Telenet iemand niet aanstaat, dat die iemand dan overschakelt naar een DSL-implementatie.. maar wat als er geen DSL-implementatie beschikbaar is? Of wat als ze niet dezelfde kwaliteit en kwantiteit biedt als Telenet?
Trouwens, de marketing van TN is gewoon goed, overal reclame hoe snel je wel kan dowloaden op hun netwerk, de gebreken zwijgen ze altijd en overal wel dood.
En wat doet de concurrentie ? Die probeert achter de kwaliteiten van TN te hollen terwijl ze dat nooit kunnen waarmaken ipv reclame te maken met hun pluspunten. Dan moet je daarna niet gaan klagen .
Enfin, we weten weer waar we ons geld (blijven) moeten investeren...
-
- Premium Member
- Berichten: 521
- Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
- Locatie: Ninove
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Ach ja, het komt er gewoon op neer dat de gemiddelde Belgische consument vrij 'onwetend' is, en dat Telenet en Belgacom de consument net om die reden maar al te graag misleidt en pronken met wat ze hebben, maar zwijgen over wat ze niet hebben.
Ik trek daaruit mijn conclusie dat beide partijen hier schuld treffen.. ik heb in elk geval last van geen van beide. ik heb niet te klagen.![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik trek daaruit mijn conclusie dat beide partijen hier schuld treffen.. ik heb in elk geval last van geen van beide. ik heb niet te klagen.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
To download or not to download, that's the question.