Persconferentie Belgacom 31/05

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Xantos
Member
Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 01 mei 2009, 23:03

Nadat ze gisteren in mijn auto hebben ingebroken en alles leegehaald hebben (gps, enz...) zag ik deze topic met de samsung tablet pc.
Nu had ik enkele vraagjes over dit toestel dat ik niet met zekerheid weet.

1) Is dit toestel uitgerust en geschikt om een autogps te vervangen (hw en sw).
2) Dit toestel zou voorzien zijn om mee te telefoneren ?
3) Als je een belgacom pack neemt in mijn geval internet intense + mobile internet start (denk ik) + misschien nog belgacom tv als ze iets moois kunnen aanbieden, kan ik dan alleen in belgie op het internet via internet mobile met dit toestel of ook in andere landen, vb : nederland, frankrijk, spanje, enz....

Zijn er nog goodies dat een mens moet weten wat dit toestel kan voor de hangbare zaken.
Wat heb ik gezien met zekerheid erover : internetten natuurlijk, mail, youtube, chatten, foto's/films maken/afspelen
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

@xantos: Alle waarde van spullen dat in je auto lagen kan je in brandverzekering van je huis terug halen omdat deze op 'verplaatsing' waren!

Zit een GPS in met een 'online' GPS - of die offline werkt geen idee maar in de market zal je wel wat vinden (tegen betaling?)
Bellen gaat maar niet aan je oor houden, wel met de oortjes zal dit gaan of via bleutooth
Andere landen kan je surfen met roaming kosten
samsung
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 26 nov 2008, 19:50
Locatie: Oudenaarde
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

Het toestel, Galaxy Tab 7 inch, is zeker en vast zijn geld waard.

Gisteren een episode van een serie die in 720p is zo'n 1.09 gb erop gezet met ondertitels file erbij .srt en hij speelt de serie af met ondertitels wat me aangenaam verrast heeft.

Software KIES geinstalleerd, verbinden met da programma lukt niet altijd van den eerste keer en vind ik wel nadeel. Hij maakt er verbinding maar je krijgt de inhoud niet in het programma KIES, hij blijft zich verbinden. Dan maar massaopslag gekozen om die serie erop te zetten en dat werkte onmiddellijk en perfect.

Om websites te lezen, mails te checken, facebook, chatten, muziek en video dus af te spelen is dit toestel zeer goed. Voor de 4.99 euro abonnement en 2.3 euro huur dacht ik is dit een zeer goeie deal want is het toestel defect in hardware & software krijg je een andere en ook al huur je het ik verzorg het gelijk mijn andere objecten :-)

Iemand die van plan is er zich één aan te schaffen ik zou zeggen doen want je zal niet teleurgesteld zijn !
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

De Galaxy Tab P1000 - 7 inch = einde reeks...

Is reeds sinds dec 2010 uit en zal nooit android 3.0 krijgen! :? :cry:

Maar het blijft een zalig tabje, die 7inch maakt het vooral speciaal.
Ik heb echter een Samsung Galaxy Ace en die tab is net mijn Ace x 3 :)
Afbeelding
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

@samsung: Let op bij huur. Je huurt het zonder verzekering. Wat teveel eigen schade of je maakt hem zelf stuk (perongeluk) betaal je 75 euro plus abbo. Lees je voorwaarden goed.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
samsung
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 26 nov 2008, 19:50
Locatie: Oudenaarde
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 6 keer

Modbreak:
fullquote van de bovenstaande post niet toegelaten. zie Forumregels.
....

Ja ik weet het, persoon in belgacom heeft het allemaal goed uitgelegd hoor. Ik draag zorg van mijn stuff dus ook van dit item. Heb al een screenprotector & silicon case besteld dus komt allemaal dik in orde :-)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Nog eventjes wachten, is voor op elk Android toestel, dus ook je smartphone.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Modbreak:
fullquote van de bovenstaande post niet toegelaten. zie Forumregels.
....

elk droid toestel met een proximus sim
of
elk droid toestel met gelijk welke sim?
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
simon1991
Pro Member
Pro Member
Berichten: 313
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:31
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 18 keer

Normaal met elke sim, er werd ook getest op de persconferentie met een MV kaartje. Het kan natuurlijk zijn dat dat nog aangepast wordt in de toekomst.
inge25
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 jan 2008, 11:33
Bedankt: 34 keer

Beter een goedkoop android tabletje kopen op dealextreame, dan doe je ermee wat je wil en heel belangrijk ,je hangt zeker alweer geen 2 jaar vast aan je provider.
Xantos
Member
Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 01 mei 2009, 23:03

Eens langs belgacom shop geweest, wel jammer dat je dus je bestaand gsm nummer niet aan hun datakaartje (belgacom sim van deze actie) kan koppelen, dus m.a.w. je kan met deze actie niet met je tab telefoneren, sms'n met je eigen gsm nummer.

Sms'en lijkt te werken via het data kaartje (ander telefoonnummer).

zeer jammer dat dit niet te koppelen is, nu moet je nog altijd met 2 toestellen rondlopen, je gsm en je tab
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Nou. Je kan wel je gsm-kaart in de tab steken en via je gsm-kaart internetten, maar dan heb je wel minder volume en moet je ervoor bijbetalen.
Xantos
Member
Member
Berichten: 85
Lid geworden op: 01 mei 2009, 23:03

maar dan moet je nog een internetabbo nemen op je gsm nummer, dat is 2 x betalen voor hetzelfde
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

simon1991 schreef:Normaal met elke sim, er werd ook getest op de persconferentie met een MV kaartje. Het kan natuurlijk zijn dat dat nog aangepast wordt in de toekomst.

Heb dit getest met een MV kaartje, en hier zit nu ook een MV kaartje in omdat Proximus netwerk toch niet dat is... Lees ik wil geen 3G! batterij gaat er een uur minder lang mee, snelheid boeit me niet en proximus heeft een geweldig 3G netwerk maar een crappy EDGE... Of toch in de buurt waar ik kom (Gent, Ternat, Ninove, Aalst, Oostkamp, Brussel, ...)

En bellen hebben we ook getest, werkt perfect ! Alleen is het geen zicht met zo'n groot ding aan je oor. De oortjes zijn bijzonder goed om te bellen.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Is de BGC TV app nu al beschikbaar? Werkt dat deftig?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dat zou pas tegen juli/augustus beschikbaar moeten komen.
D'er waren bij de test de 31e overigens slechts 8 zenders beschikbaar, waarbij Acht.tv de enige Vlaamstalige was... :beerchug:
Ik neem aan dat naast de applicatie ook afspraken op dat niveau nog bezig zijn.
Ambionix
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 okt 2009, 19:42

Hoe gaat het gaat met BGTV op een tabblet qua download limieten?

Ik veronderstel dat via Wifi thuis hij het IPTV protocol gebruikt en dus zoals steeds deze download niet mee telt.
Maar via 3G komt dit dan in de 250MB download van het mobiel internet abonement?

Als men dit BGTV via Wifi op een tabblet toelaat, gaat men dan ook niet BGTV via Wifi op een laptop met TV on PC toelaten?

Heeft iemand hier meer info over?
Mvg Ambionix
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Alle trafiek telt wél mee in een limiet (wifi, dsl, 3G).
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1091
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 91 keer

Heeft er iemand al een Galaxy Tab 10.1v van Belgacom in handen? Staat daar Vanilla Android op of Android met TouchWiz?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Ambionix schreef:Als men dit BGTV via Wifi op een tabblet toelaat, gaat men dan ook niet BGTV via Wifi op een laptop met TV on PC toelaten?

Heeft iemand hier meer info over?
Mvg Ambionix
nog niet veel details bekend, hou http://www.tvoveral.be in de gaten, daar zou de info moeten verschijnen als ze beschikbaar is
de nieuwe tool zal natuurlijk totaal anders zijn dan TV on PC, dat mijn inziens volledig ten dode opgeschreven is (Belgacom is al gestopt met support te geven). 't is niet dat ze het niet willen toelaten via WiFi, technisch was het gewoon niet mogelijk
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Didymus schreef:Heeft er iemand al een Galaxy Tab 10.1v van Belgacom in handen? Staat daar Vanilla Android op of Android met TouchWiz?

Voor zover ik kan zien op de site krijg je een gewone galaxy tab, niet de 10.1.

De 10.1 zou een vanilla rom krijgen terwijl de 10.1v touchwiz krijgt.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

Galaxy Tab 10.1v is ook te krijgen mits €10 opleg de maand, ze zijn echter nog niet leverbaar, zie ook http://www.belgacom.be/tablet
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

xenne schreef:Galaxy Tab 10.1v is ook te krijgen mits €10 opleg de maand, ze zijn echter nog niet leverbaar, zie ook http://www.belgacom.be/tablet

Damn, erover gezien (onderaan kleine lettertjes). Nog maar eens duidelijk hoe onduidelijk die kaksite is. :(


Ik ben nog serieus aan het twijfelen om deze te kopen of verder te zoeken naar de gewone 10.1, die weliswaar een pak meer kost. :(
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Om even op de tablets te reageren.
De 10.1v (v= Vodafone versie) is met een kale "vanilla" Android 3.0, de 10.1 en 8.9 van Samsung zelf is met TouchWiz 4.0

De 10.1v kost 599€, de 10.1 zal niet veel duurder worden.

Je kan USB en een SD kaartlezer of HDMI via een accessoire toevoegen.
http://www.samsung.de/de/Privatkunden/M ... ccessories

Nadeel van de Samsungs is dat ze geen microSD hebben (buiten de originele Tab de kleine 7"), ook hebben heel veel 10.1v en de limited edition 10.1 I/O vanop de Google I/O conferentie vorige maand waar de 5000 deelnemers elk zoeen toestel kregen problemen dat het glas op het scherm in de hoeken los komt.

Er zijn nog andere honeycomb 3.0 en 3.1 tablets zoals de Acer A500 en A501(met 3G), de Asus eeePad Transformer, de Motorola Xoom, Toshiba Thrive, enz.
De Asus is redelijk goedkoop, vanaf 399€ wifi versie, maar zijn ook een aantal probleempjes mee.

Ik zelf wil wel gaan voor de 10.1v in pack, enkel de glasplaat problemen jagen mij schrik aan, anderzijds, je hebt garantie. In optie kan je ook een verzekering nemen, gaande van val en waterschade tot diefstal.

EDIT
1 van de eerste reviews van de 10.1
http://www.engadget.com/2011/06/08/sams ... -1-review/
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Raar, volgens tweakers zou de 10.1v exclusief via vodafone verkocht worden, maar toch is deze ook in belgie te koop terwijl vodafone hier geen winkels heeft. Alsook spijtig dat deze kleiner en dikker is dan de gewone 10.1. Volgens wikipedia zou de 10.1 met vanilla komen, maar via updates zou toch touchwiz er op gezet worden. Hopelijk gaan ze de bootloader hiervan snel unlocken zodat je er custom roms op kan zetten.

Van zodra samsung bevestiging geeft dat de gewone 10.1 hun eigen exynos cpu gebruikt ga ik hem halen, die extra 40 euro heb ik er wel voor over.

De andere merken krijgen toch niet veel aandacht op het web. De specs blijven imho achter op de ipad2, 10.1 en xoom qua cpu, geheugen en schermgrootte. Hoewel de xoom ook wel interessant lijkt is de 3G versie nog duurder dan de samsung en ipad2. :(
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Tjah vodafone doet hier in BE veel dingen via proximus hé. Vroeger was vodafone zelfs een ex aandeelhouder van proximus, samen met belgacom. Nu is het 100% belgacom.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Trojan schreef:Raar, volgens tweakers zou de 10.1v exclusief via vodafone verkocht worden, maar toch is deze ook in belgie te koop terwijl vodafone hier geen winkels heeft. Alsook spijtig dat deze kleiner en dikker is dan de gewone 10.1. Volgens wikipedia zou de 10.1 met vanilla komen, maar via updates zou toch touchwiz er op gezet worden. Hopelijk gaan ze de bootloader hiervan snel unlocken zodat je er custom roms op kan zetten.

Van zodra samsung bevestiging geeft dat de gewone 10.1 hun eigen exynos cpu gebruikt ga ik hem halen, die extra 40 euro heb ik er wel voor over.

De andere merken krijgen toch niet veel aandacht op het web. De specs blijven imho achter op de ipad2, 10.1 en xoom qua cpu, geheugen en schermgrootte. Hoewel de xoom ook wel interessant lijkt is de 3G versie nog duurder dan de samsung en ipad2. :(

De 10.1 is vandaag bij BestBuy New York gelanceerd, in de gehele VS vanaf 17 juni, met android 3.1 en touchWiz 4.0
http://www.bestbuy.com/site/Computers-P ... 3500050023
http://www.samsung.com/us/article/the-n ... on=viewall

De 10.1 is al geroot
http://forum.xda-developers.com/showthr ... ?t=1074802

Proximus verkoopt de originele Tab de 7" en de 10.1v Vodafone.
Vodafone en Proximus werken samen.

Dat Samsung de Tab met eigen CPU gaat uitbrengen betwijfel ik ten zeerste, zou fantastisch zijn, maar hoop er maar niet veel op. MicroSD zou er ook op komen maar is bevestigd dat het zonder is.
http://www.samsung.com/global/microsite ... /spec.html

De Asus eee Pad Transformer is nochtans zeer in vraag.
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1452586
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1450630

EDIT
Zag juist dat Vodafone UK de 10.1v laat vallen en voor de 10.1 gaat met een 1.2Ghz CPU, toch grote hoop nu dat de Exynos 4210 in deze zit :eek:
http://shop.vodafone.co.uk/shop/mobile- ... ault-78888
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Ik had inderdaad gisteren ook gelezen dat vodaphone de 10.1v laat vallen.

Verschillende tweets bevestigen dat.

tweets:

Tab_Updates
Galaxy Tab Updates
Vodafone drop original Samsung Galaxy Tab 10.1 http://dlvr.it/VYvjw #Samsung #Tab

Tab_Updates
Galaxy Tab Updates
Vodafone UK scraps 'fat' Galaxy Tab 10.1 for thinner model http://dlvr.it/VYMRl #Samsung #Tab
Afbeelding
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

Dan zal Belgacom wel de stock van Vodafone voor een prikje overnemen en ons zo een nog goedkopere deal bezorgen :beerchug:
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Doen ze tegenwoordig nog "Stock" in van die dingen?
Everything that has a beginning has an end.
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Hier een link naar het mogelijks gebruik van de 1.2GHz Exynos chipset in de Samsung Galaxy Tab 10.1.


PS: Ligt het aan mijn (FF4) dat ik niet meer op de [b][url] enz... kan klikken?
Afbeelding
jaco3700
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:57
Twitter: rudi3700
Locatie: Tongeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer

Hallo allen,

Krijgt die versie van Belgacom, de Tab 10.1v, wel de upgrade naar Honeycomb 3.1? Of zelfs dat niet?
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Reactie Belgacom:
"Upadate is afhankelijk van Samsung"
Everything that has a beginning has an end.
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

En geloof me, in updaten zijn ze niet goed!!

Er zou wel verandering moeten in komen (Volgens Google I/O)
Afbeelding
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Probleem met de Samsung 10.1v is dat er nergens voorraad is op dit moment. Wacht bij Belgacom op de 10.1v met pack. Misschien morgen anders verwachten ze hem volgende week.

Zou mooi zijn dat men zou beslissen dat mensen met een pack een 10.1 zouden krijgen, dan wacht ik gerust nog een paar weken :banana: maar dat is ijdele hoop.

Had al contact gehad met Samsung Benelux, zij verwachten update naar 3.1 voor de 10.1v deze zomer.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
jaco3700
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:57
Twitter: rudi3700
Locatie: Tongeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer

Dan zou ik inderdaad ook een paar weken wachten.... Die 10.1 is veel eleganter, dunner enz... Lijkt veel feller op de iPad 2. Maar ik denk dat ze die niet zullen aanbieden :(
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

De fxckers hebben de pagina bewerkt, blijkbaar een "foutje", staat nu 1Ghz CPU i.p.v. 1.2Ghz eerder.
http://shop.vodafone.co.uk/shop/mobile- ... ault-78888

Zeer kwalijk noem ik dit, mensen blij maken met een dode mus. Half internet had de 1.2Ghz al gepost op hun forum, blijkt dus een "foutje" te zijn.
Word dus toch Tegra2.

Trojan had gelijk komt met 3.1 vanilla uit, TouchWiz 4.0 komt via update.

BTW: woensdag zou mijn 10.1v binnenkomen, ben benieuwd.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1730
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 195 keer
Bedankt: 106 keer

Voetbalcontract = toegewezen aan TN en VTM

[Mod Edit] off-topic in deze tread.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”