Hallo,
Ik heb eens een vraagje
ik heb maanden lang problemen gehad met dommel cityconnect constante disconnects enz enz
dommel stak dit steeds op mijn aansluiting,maar volgens de belgacom technieker was dit niet waar...
na vele problemen heb ik de ombudsdienst op de hoogte gebracht en mijn domiciliering ingetrokken
ik heb mijn internet laten overzetten naar scarlet...
dommel rekende me de techniekerskosten aan enz terwijl de fout niet bij mij lag enz....
ik heb mijn factuur van die technieker 127 euro tot op heden altijd geweigerd te betalen....
we zijn nu 6 maanden verder en ik surf al 6 tal maanden vrolijk met scarlet:-)
en heb van dommel nooit iets meer gehoord....ook al staat dit bedrag nog steeds open op mijn dommel pleskscherm...
kan dommel zomaar aan de bank vragen om deze 127 euro van mijn rekening te nemen,ook al is er geen domiciliering meer?
ik vermoed niks meer van dommel te horen,vermits ze me al 6 maanden niks hebben laten weten....
maar de dommelhelpdesk negeerde men klachten gewoon,en deden er niks aan....
zelfs de ombudsman heb ik nooit meer gehoord....
groetjes,
dommel troubels 15/09/2010
-
- Premium Member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 09 jul 2010, 11:06
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Neen, ze kunnen niet aan je geld zonder dat je er vooraf wat van zal horen dat ze aan je geld gaan zitten ![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)