2 probleempjes...
1. Is het eigenlijk mogelijk van die op te nemen ? Wanneer ik via mijn Digicorder naar de menus gaat kan ik Opnemen niet kiezen en enkel Nu Abonneren, wellicht dus omdat ik geen Prime klant ben. Toch wel belachelijk eigenlijk.
2. Ik heb ook een audio-sync probleem (al is het minimaal) via mijn Digibox + digital out. Vreemd genoeg geen probleem op onze DIgicorder + analoge audio uitgang.
Oscars op Prime
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Dankzij het audio-sync probleem nog een ander probleem met de DIgibox ontdekt. Wanneer je Dolby Digital activeert in de menu's van de Digibox, dan blijkt er GEEN geluid meer uitgestuurd te worden over de SCART. WTF!
Nog een geluk dat ik dit merkte want doordat ik niet kon opnemen met de Digicorder heb ik dan maar nog eens mijn HDD Recorder vanonder het stof gehaald. Dus wou effen kijken of ik via de SCART ook een delay had. Bleek ik daar helemaal geen geluid te hebben.
Dan maar rap in de menu's Dolby DIgital uitgezet zodat ik toch geluid heb in mijn opname. Wat blijkt nu: audio-sync probleem ineens weg !
Nog een geluk dat ik dit merkte want doordat ik niet kon opnemen met de Digicorder heb ik dan maar nog eens mijn HDD Recorder vanonder het stof gehaald. Dus wou effen kijken of ik via de SCART ook een delay had. Bleek ik daar helemaal geen geluid te hebben.
Dan maar rap in de menu's Dolby DIgital uitgezet zodat ik toch geluid heb in mijn opname. Wat blijkt nu: audio-sync probleem ineens weg !