Waar en wanneer : official statement ?!?

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Gesloten
maxke
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 apr 2004, 10:19

Niet om de niet-zo-fijne-kerel uit te hangen , maareuh ... gezien de uiterst transparante manier van communicatie die we gewoon zijn deze vraag: waar en wanneer kunnen we info vinden over de komende nieuws-update/netwerk/snelheid/... van de mogelijke vergaderingen die plaatsgevonden hebben ?

Maxke
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Maxke,

Aangezien dit pas vorige week donderdag is aangekondigd en men toen zei "volgende week" denk ik dat het vandaag nog wat vroeg is om het al te verwachten ... van zodra er info is, zul je het wel horen..

nooit


@_rEuTeL_ : Gelieve de domme opmerkingen voor jezelf te houden!

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

Morgen zou er een vergadering zijn met CEO van Scarlet. :???: :!:
Gast

Lukse schreef:Morgen zou er een vergadering zijn met CEO van Scarlet. :???: :!:


Waarna ze waarschijnlijk weer niets mogen zeggen van Scarlet... 't zou niet de eerste keer zijn dat er een "grote vergadering" aangekondigd wordt die een periode van enorme verbeteringen zou moeten inleiden...
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 mar 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

Sasuke schreef:@_rEuTeL_ : Gelieve de domme opmerkingen voor jezelf te houden!
gelieve uw naïefheid voor uzelf te houden
men wacht al 2 maand op een officieel statement, maar "men mag niets zeggen" of "er valt niets te zeggen" of "scarlet heeft het gedaan" of ikweetnietwat
[Nob]

Sasuke, je kan het de mensen moeilijk kwalijk nemen dat ze er niet meer in geloven he...

greetz,

Nob


ps. De laatste tijd heb ik niet meer te klagen van 2fit, 't valt redelijk goed mee.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

[Nob], _rEuTeL_,

Als webvisie zegt via IRC én via TT's dat zij volgende (deze dus) week gaan uitkomen met een officieel bericht i.s.m. Scarlet dan geloof ik dat. Ook al is het niet waar hoef je nog altijd geen posts te maken met "nooit".

En inderdaad, men zegt het al lang ... maar "ooit" zal het opgelost zijn, als je niet kan wachten, probeer dan je contract te verbreken, maar hier komen zeveren en onozele posts maken die enkel tot doel hebben om de provider zwart te maken hoeft niet.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
[Nob]

Daarin kan ik je geen ongelijk geven.

Ik "probeer" het langs de twee kanten wat te zien (en soms al wat meer langs de ene dan langs de andere).

greetz,

Nob
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Als webvisie zegt dat ze ons op de hoogte gaan brengen over die vergadering dan is dat ook zo dat hebben ze altijd gedaan trouwens.

Alleen word je er niet wijzer van en heeft die vergadering meestal niks opgebracht kwestie van oplossing enzovoort.

Nu is de vraag met wat gaan ze nu afkomen weer met niks of nu toch wel met een oplossing maar de vraag is dan, gaan ze met positief of negatief nieuws afkomen :wink: :???:

Ik denk dat we nog even moeten afwachten deze week.
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 mar 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

ik hoop dat je gelijk hebt sasuke, maar als het weer onzin blijkt te zijn, wat ga je dan zeggen :-(
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Niets,

Ik hoef mij niet te verantwoorden over hun daden ... ik probeer er enkel voor te zorgen dat de flameposts gedaan zijn ! En dat ik hun geloof is mijn persoonlijke mening. In jouw 2de post zeg jij waarom jij het niet gelooft, en daar is niks mis mee. Enkel die one-line posts of regelrecht aanvallende posts kunnen niet meer door de beugel. Had je dat eerste antwoord van jou direct geantwoord zoals je je 2de post hebt gedaan dan hadden we deze discussie nu niet.


Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1591
Lid geworden op: 20 feb 2004, 11:48
Locatie: St-Truiden, Brussel, Utrecht en Capetown
Contacteer:

_rEuTeL_ schreef:
Sasuke schreef:@_rEuTeL_ : Gelieve de domme opmerkingen voor jezelf te houden!
gelieve uw naïefheid voor uzelf te houden
men wacht al 2 maand op een officieel statement, maar "men mag niets zeggen" of "er valt niets te zeggen" of "scarlet heeft het gedaan" of ikweetnietwat


Gelieve wat meer respect te tonen voor uw moderatoren. Gezien de situatie kan ik heel goed begrijpen dat jullie gefrustreerd zijn maar dat is geen oplossing. Integendeel. Het is slecht voor je gezondheid. Als ik moet kiezen tussen mijn gezondheid en internet dan weet ik toch wel te kiezen hoor. Bovendien heeft Sasuske meer dan gelijk als hij zegt dat het nu eens gedaan moet zijn met flames.

Geef Scarlet en anderen het voordeel van de twijfel en gebeurt er niks... doe zelf wat maar start weer geen flame-lawine. Of wil je straks zoals het Vlaams Blok staan wenen 'Waar is de vrije meningsuiting naar toe?'
nck
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 sep 2003, 16:11

oi Sasuke: restecp! :-D
[Nob]

Met alle respect Spock, maar wat heeft het Vlaams Blok hier nu mee te zien?

Jij die altijd de mening van een ander probeert te respecteren gaat hier nu effe tegen de schenen schoppen van 800.000 Vlamingen.

BTW ik ben hoogstwaarschijnlijk 1 van die 800.000 de volgende verkiezingen en dat heeft de VLD enkel en alleen aan zichzelf te danken.

greetz,

Nob
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Hou politiek aub zoveel mogelijk buiten (daar zijn andere sites voor), want als het over politiek gaat durft het er wel eens heviger aan toe te gaan dan we tot nu toe kenden in enkele topics...
NuKeM
Wref

Nog steeds niks :/ en we zijn al midden in de (werk)week :/

en het feit dat niemand A2F meer kan bereiken (telefoon, mail...) boezemt me toch wat "angst" in :/

Sasuke, heb jij nog iets gehoord ? als ik me niet vergis heb/had jij toch al eens telefonisch contact gehad met iemand daar...
Sike
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 okt 2003, 16:17

we zijn nu bijna het einde van de week. En er is nog steeds geen officieel statement. Gaan we die deze week nog te zien krijgen?

Sike
Freek

Ik vermoed "binnen 2 weken" :P :twisted: sorry ik kon het ni laten
[mod="meon"]2 weken van gemaakt en je erratum hieronder verwijderd.[/mod]
grrr

daar gaan we weer,
officieel statement waar blijft dat,
Gast

Hoeveel dagen telt een week? Juist ja, 7 (ZEVEN)!!! en NIET MINDER!
Wref

Aangezien zij alle andere support (no pun intented) ook enkel op werkweek basis aanbieden zal het hier dus ook wel om een werkweek gaan... Maw Deadline = vrijdag ;)

Pff :/ tis echt echt nie plezant meer zuh...

Iemand toevallig nog telefonisch contact gehad met de mannen ?
Djorre
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 16 feb 2004, 08:06
Locatie: Ronse

Wref schreef:Pff :/ tis echt echt nie plezant meer zuh...


Euhm het is nooit plezant geweest :lol:
Gast

:)

mja, ik kan er wel eens mee leven dat er problemen zijn zuh, maar ze laten gewoon niks van zich weten... tis echt beneden alle peil (hehe, ik moet spontaan aan Boudewijn de Groot denken nu se :))

anyway : A2F/WEBVISIE/NET4ALL : talk to us :) ik word echt zot van in het ongewisse te blijven...

godver :evil: :evil:
Wref

Laatste werkdag van deze week...

Ik ben es benieuwd... ik vrees ervoor :(

bah
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Ik begin ook alweer te denken dat het niets wordt.
Eerst maanden niets officieel laten horen.
Dan zeggen dat ze iets gaan zeggen.
En uiteindelijk niets doen.
Gast

Inderdaad, dikke kloterij :/

Problemen, ok , en het duurt nu wel echt lang (hoe je het ook draait of keert, zo lang zouden dergelijke problemen bij een grote main stream provider niet duren) maar ze laten gewoon NIKS weten... Ze kabbelen maar gewoon door... Voor zover wij weten doen ze echt niks aan de situatie en laten ze ons gewoon zagen eh...

echt frustrerend...
unicomplex
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 mar 2004, 12:22
Locatie: oostende

ik vrees er ook voor

ik heb deze morgen een TT geopend met de vraag of ze een reply konden sturen met al dan niet hun officiele statement over de huidige probleme

enige wat ik als reply kreeg

Ticket Closed

das al
dus ik vrees ervoor

uni
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

terugsturen:
Ticket Reopened by client (reason: no satisfying solution to previous ticket):
En uw vraag opnieuw

blijven doen ;)
Network Engineer @ WirelessBelgie
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

Gisteren nog met de mannen gebeld. Ze wisten mij te vertellen dat ze maandag een overleg hebben gehad met de top van Scarlet (die naar zeggen niet op de hoogte was van de problemen, yeah right!). Het komt er op neer dat gedurende de maand mij een aantal redbacks een upgrade gaan krijgen en er een bijkomt.

De vraag is natuurlijk hoe officiëel dit is. Laat ons hopen dat ze het nu eens deftig oplossen.
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Beste users,

Daar ik zonet telefonische bevestiging heb gehad dat de officiele statement er zeer snel aankomt (lees vandaag, ten laatste morgen) word deze thread gesloten. Ik ben het namelijk beu al deze onozele opmerkingen te lezen, ook al hebben sommigen misschien gelijk, dit is niet de plaats om constant op de ISP te zeiken wanneer die zijn best doet om het op te lossen. En ja .. zij doen hun best ... de reden waarom een official statement niet zo snel te doen is, is uiteraard omdat je als ISP steeds alles moet nalezen en ervoor zorgen dat je wettelijk je boekje niet te buiten gaat. Ook omdat er meerdere partijen in het spel zijn moeten die uiteraard allemaal akkoord gaan met de inhoud van dergelijk statement.

Hopelijk gaan de kleuters onder jullie ooit wel eens snappen dat je een bedrijf/isp niet runt als een snoepkraam op de foor. Spijtig genoeg moeten we dit misschien ook eens uitleggen aan de bedrijven zelf, afin, sommige toch :)

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “ADSL2FIT”