in mei ben ik mijn gsm verloren op een feestdag de donderdag vrijdag naar de winkel geweest simswap gekregen
zaterdag was ik nog steed niet bereikbaar terug naar de winkel gestapt, zeer vriendelijk maar ze konden me nie helpen er was niemand van de one dienst aanwezeig.
Ter compensatie kreeg ik 2maand internet cadeau. Ik had al 1 maand staan.
Dus ging ik er van uit dat 1 + 2 = 3 is
bij volgende faktuur niks te zien gebeld a meneer was juist een overlapping .
factuur 22 juni korting netjes gekregen
faktuur 22 juli korting netjes gekregzn
faktur 22 augustus niks
gebeld a da was een conrtactverlenging dus is max 2 maand
ik ja akkoord maar ik had al 1 maand dus 1 +2 = 3
maar blijkbaar zijn ze doof of snappen ze het niet
heb nu gezegd dat ik ga opstappen
zo al lachen maar meneer toch ge weet heel goed dat u niet wegkan u ligt vast voor nog 10 maand
Dan ga ik gebruik maken van de wijziging algemene voorwaarden dat ik kosteloos kan opzeggen
ah gaan we het zo smerig spelen dan heb ik niks meer te zeggen telefoon dicht
krijg de promo niet
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- honda4life
- Elite Poster
- Berichten: 5659
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Dat noemen ze een hand geven en een arm nemen.
Ze zijn jou ook helemaal niet verplicht om je de promo te geven, heb je dat op papier?
Hadden ze je niks (of 1 maand) voorgesteld was je waarschijnlijk ook tevreden
Ze zijn jou ook helemaal niet verplicht om je de promo te geven, heb je dat op papier?
Hadden ze je niks (of 1 maand) voorgesteld was je waarschijnlijk ook tevreden
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik kan honda volgen, maat boyke - die ervoor bekend staat het onderste uit de kan te willen halen - heeft natuurlijk wel gelijk... Of een forum topic erover veel gaat helpen, dat is iets anders...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
euhm blijkbaar wel en lezen blijkbaar ook mee want er heeft iemand via via gebeld van kwaliteitsopvolging.
Ik wist zelfs niet dat ze het hadden bij belgacom.
Ze gaan het probleem bespreken en mij terug bellen deze namiddag
ja honda heb het op papier met klachtnr
Ik wist zelfs niet dat ze het hadden bij belgacom.
Ze gaan het probleem bespreken en mij terug bellen deze namiddag
ja honda heb het op papier met klachtnr
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- honda4life
- Elite Poster
- Berichten: 5659
- Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
- Locatie: 127.0.0.1
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Sorry, ik wist niet dat je iets op papier had.
Waarom leest Scarlet hier nergens mee achja hun webform voor vragen is waarschijnlijk zelfs te moeilijk
Waarom leest Scarlet hier nergens mee achja hun webform voor vragen is waarschijnlijk zelfs te moeilijk
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Berichten: 842
- Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
- Contacteer:
Ik denk niet dat deze post er veel mee te maken heeft. Eerder de melding in de helpdesker zijn ticket dat de klant ontevreden opgehangen heeft en gedreigd heeft met opstappen terwijl de initiële kosten nog niet terugverdiend zijn
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
ze hebben gebeld om zich te excuseren van de kwaliteitsopvolging en heb nog extras gekregen
en onmiddellijk de creditnota in mijn mailbox
en mathy met
tv
intense internet
3 gsm one abonnementen
3 gsm mtv abonnementen
1 telefoonlijn
1 mobiel internet
dat de kosten al lang terug verdiend zijn
en onmiddellijk de creditnota in mijn mailbox
en mathy met
tv
intense internet
3 gsm one abonnementen
3 gsm mtv abonnementen
1 telefoonlijn
1 mobiel internet
dat de kosten al lang terug verdiend zijn
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP