Belgacom heeft de federale staat gedagvaard voor het Grondwettelijk Hof. De telecomgroep betwist dat ze moet betalen voor de verlenging van haar mobiele licentie, nadat ze die extra jaren eerst gratis had gekregen.
Dat melden De Tijd en L'Echo. De overheid en de mobilofoonoperatoren in ons land bakkeleien al enkele jaren over de geldigheidsduur van de licenties die ze vorig decennium kochten. Het gaat om de vergunningen voor de klassieke gsm-technologie (tweede generatie of 2G). De in 2001 verworven licenties voor de derde generatie staan niet ter discussie.
bron: datanews
Belgacom daagt federale staat voor Grondwettelijk Hof
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
Zo raar is dat nog niet, belgacom is een nv van publiek recht en onafhankelijk van de staat.Callum_ schreef:Dat vindt ik maar raar. Belgacom is toch meerendeels van de belgische staat? 53% ofzo dacht ik. Vindt het dan maar raar dat ze hun eigen voor het grondwettelijk hof dagen lol.
Belgacom heeft al tientallen processen tegen de belgische staat gevoerd, vooral tegen het bipt dan.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Ik vind het vreemd dat de federale overheid indertijd de gratis stilzwijgende verlenging heeft toegestaan.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.