dommel cityline bevindingen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
dommel2010
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 apr 2010, 01:52

hallo,

Ik heb al enkele maanden cityline van dommel....
dit met de meegeleverde fritzbox...
helaas merk ik bijna altijd dat bellen van de eerste keer niet lukt..... soms moet ik 6 keer proberen opnieuw...
soms heb ik ook voor als ik een gesprek begin,dat de andere persoon mij niet hoort enz enz...
ik ben echt niet tevredne van die cityline .....
kan ik deze kosteloos opzeggen als ik dit aangetekend meld...?dat deze dienst niet voldoet?
Iemand die meer info heeft?

Groetjes,
dommel2010
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 apr 2010, 01:52

dommel2010 schreef:hallo,

Ik heb al enkele maanden cityline van dommel....
dit met de meegeleverde fritzbox...
helaas merk ik bijna altijd dat bellen van de eerste keer niet lukt..... soms moet ik 6 keer proberen opnieuw...
soms heb ik ook voor als ik een gesprek begin,dat de andere persoon mij niet hoort enz enz...
ik ben echt niet tevredne van die cityline .....
kan ik deze kosteloos opzeggen als ik dit aangetekend meld...?dat deze dienst niet voldoet?
Iemand die meer info heeft?

Groetjes,
niemand dat meer info heeft?
groetjes,
manu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 11 nov 2008, 08:30
Bedankt: 4 keer

Heeft u al contact met Dommel gehad over deze problemen? Dat moet u wel eerst doen alvorens hen in gebreke te stellen. Trouwens bij een ingebrekestelling moet u hen een redelijke termijn van 14 dagen geven om de problemen op te lossen.
dommel2010
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 apr 2010, 01:52

manu schreef:Heeft u al contact met Dommel gehad over deze problemen? Dat moet u wel eerst doen alvorens hen in gebreke te stellen. Trouwens bij een ingebrekestelling moet u hen een redelijke termijn van 14 dagen geven om de problemen op te lossen.
ik heb dommel al gemailt maar krijg geen reactie....
als ik ze aan de telefoon krijg zgegen ze me dat alle diensten moeten werken.....
maar een fax sturen en 3O keer mislukken enz....
bellen en geen verbinding krijgen,andere personen me niet horen enz...
pieterjanp
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 maa 2010, 11:16
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer

Beste,

Wij hebben Dommel 3 maal per aangetekende zending in gebreke gesteld en hierop geen reactie van ons schrijven ontvangen.
Wij hebben daarom ook 3 maal vermeld in onze zending, dat indien met niet reageert binnen 7 dagen wij ervan uitgaan dat....

Je kan via mijn naam, in het forum terug vinden wat ons verleden met Dommel was & ondanks we nu helemaal terug bij Belgacom zijn, nog
altijd de herinneringen van Dommel krijgen. Desondanks ons uitdrukkelijk vragen...
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”