Recordaantal .be-domeinnamen geregistreerd

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Plaats reactie
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

In 2009 zijn er een recordaantal .be-domeinnamen geregistreerd. Dat meldt DNS.be, de officiële beheersinstantie voor .be-domeinnamen. Ondertussen zijn meer dan 975.000 domeinnamen met een .be-extensie geregistreerd.

In 2009 zijn er 232.746 .be-domeinnamen geregistreerd. Dat is een stijging van 4,4% in vergelijking met 2008, toen kwamen er 222.919 nieuwe domeinnamen bij. Eind december 2009 stond de teller van het aantal .be's op 977.998.

Steeds meer privépersonen registreren een .be, vorig jaar lag dat cijfer op 34% terwijl dat een jaar daarvoor nog 30% was. 'We juichen deze evolutie toe,' zegt Algemeen Directeur Jo Van Gorp. 'De voordelen van een eigen domeinnaam zijn aanzienlijk. Als je een eigen e-mailadres hebt, maak je het jezelf bijvoorbeeld makkelijker om naar een andere internetprovider over te stappen zonder een mailtje te moeten missen, en hoef je niet steeds al je contacten op de hoogte te brengen van je nieuwe e-mailadres.'

Userbase Frontpage
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Tja, ze gooien er ook mee naar je oren tegenwoordig.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Vraag me af hoeveel van die domeinen ook effectief gebruikt worden. Zo had ik 42 domeinen in beheer waarvan er eigenlijk slechts 3 gebruikt werden. Allemaal gereserveerd zodat niemand anders er mee zou gaan lopen...
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

meon schreef:Vraag me af hoeveel van die domeinen ook effectief gebruikt worden. Zo had ik 42 domeinen in beheer waarvan er eigenlijk slechts 3 gebruikt werden. Allemaal gereserveerd zodat niemand anders er mee zou gaan lopen...
Hi5

Ik heb dat enkel voor een eigen persoonlijk email adres te hebben: [email protected]. Een echte website host ik niet, enkel een paar losse sites zoals die kaart van belgacom en voor de rest vooral afbeeldingen in coppermine.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik zei niet dat ik die persoonlijk had eh: zijn allemaal termen relevant tot de business van de klant.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”