VoipBusterPro en Rynga

Plaats reactie
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1872
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

VoipbusterPro.com: op 't eerste zicht interessant: een heel jaar bellen voor 15 €, hierin is dan nog 10 € gewoon belkrediet inbegrepen. Ik heb me aangemeld en blijkbaar moet je zelfs maar 10 € betalen voor een jaar freedays. Nog beter dus.
Maar, er is het kleine sterretje bij de Free Destinations: * A connection fee of 3.9 euro cents applies to all VoipBusterPro phone calls.

't Zijn dus niet echt "free destinations". Er is telkens een connectiekost !

Rynga.com: lijkt ook beter dan Justvoip voor Belgium. Evenveel freedays en naar gsm is't goedkoper. Maar ook daar een addertje. Na je freedays betaal je 1,5 ct/min tegenover 1,0 ct bij Justvoip. 't Hangt dus af van je belgewoonte.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Het hangt inderdaad enorm van je belgedrag af.

Ik gebruik nu poivy en rynga zou iets goedkoper kunnen zijn. Maar met een herlaadbeurt van 10 euro kom ik zo'n 5 maanden toe, dus veel profijt ga ik er niet aan hebben om het te veranderen. En het is een hoop gepruts geweest om nummerweergave bij uitgaande gesprekken te krijgen, ik weet zelfs niet meer exact hoe het uiteindelijk gelukt is, dus ik laat het maar zo voorlopig.
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

MarkDM schreef:Rynga.com: lijkt ook beter dan Justvoip voor Belgium. Evenveel freedays en naar gsm is't goedkoper. Maar ook daar een addertje. Na je freedays betaal je 1,5 ct/min tegenover 1,0 ct bij Justvoip. 't Hangt dus af van je belgewoonte.
Waar heb jij die 1,5 ct/min gevonden? Ik zocht er ook al achter, maar totnogtoe niet gevonden...
Computer(k)nul
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

johcla schreef:Het hangt inderdaad enorm van je belgedrag af.
Ik gebruik nu poivy en rynga zou iets goedkoper kunnen zijn. Maar met een herlaadbeurt van 10 euro kom ik zo'n 5 maanden toe, dus veel profijt ga ik er niet aan hebben om het te veranderen. En het is een hoop gepruts geweest om nummerweergave bij uitgaande gesprekken te krijgen, ik weet zelfs niet meer exact hoe het uiteindelijk gelukt is, dus ik laat het maar zo voorlopig.
Ben nu ook bij poivy ... tot mijn belkrediet volledig op is. Vooralleer ik herlaad kijk ik altijd eens rond, en als er eentje goedkoper is (voor mijn belgedrag) dan registreer ik mij.
Het is altijd nuttig om de situatie af en toe opnieuw te bekijken, omdat de tarieven van je huidige provider onaangekondigd kunnen wijzigen !!
Inderdaad, altijd een beetje gedoe voor de nummerweergave, dus alleen als het echt de moeite is.
Philippe.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Voor ik herlaad kijk ik ook wel even rond. En als het de moeite loont, stap ik over. Zo zat ik vroeger bij voipcheap.

Die nummerweergave is idd altijd lastig. Inkomende gesprekken zonder nummerweergave worden meteen naar de voicemail verwezen, dus dan moet je wel het goede voorbeeld geven hé.
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1872
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

Sinna schreef:Waar heb jij die 1,5 ct/min gevonden? Ik zocht er ook al achter, maar totnogtoe niet gevonden...
Ik heb inderdaad geen pagina gevonden met de "normal" rates, zoals bij de anderen.
Echter wel dit:
Afbeelding
Hierin staat Belgium vermeld.

Ik kwam hierop door verschillende keren op Feedback te klikken. Bij elke refresh komen andere "Superdeals!" te voorschijn. Af en toe staat Belgium ertussen...
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Let ook op hoe ze rekenen, da's per begonnen minuut!

En deze is ook leuk op Voipbusterpro, staat juist onder de free-calls: A connection fee of 3.9 euro cents applies to all VoipBusterPro phone calls.

BTW, deze discussie is net een topic geleden in geuren en kleuren gedaan, niet beter dat je die topics even leest.
Staan ook leuke links tussen die alle BetaMaxen vergelijken :-D
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Gebruikersavatar
FlyingDoc
Skynet Forum Mod
Skynet Forum Mod
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 sep 2003, 16:17

Zou het kunnen dat voipbusterpro geen start calls rates meer aanrekent. Ik zie dat nergens meer staan. Heb nu een voipbuster account, maar dat is maar 120 days, als pro geen startkosten meer aanrekent, heb je voor 15 euro wel 365 dagen gratis free destinations.
Iemand met een Pro account dat kan bevestigen?

Greetz,
Gebruikersavatar
FlyingDoc
Skynet Forum Mod
Skynet Forum Mod
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 sep 2003, 16:17

FlyingDoc schreef:Zou het kunnen dat voipbusterpro geen start calls rates meer aanrekent. Ik zie dat nergens meer staan. Heb nu een voipbuster account, maar dat is maar 120 days, als pro geen startkosten meer aanrekent, heb je voor 15 euro wel 365 dagen gratis free destinations.
Iemand met een Pro account dat kan bevestigen?

Greetz,
Nevermind.. gevonden...
dus toch nog.. spijtig.. 365 dagen was te mooi om waar te zijn :-)
cowboy_film_fan
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:38
Locatie: Brecht
Bedankt: 1 keer

Er bestaan wel meer als 30 van dit soort operatoren.ze zijn allemaal van Betamax GmbH.Die namen zijn een soort facade want erachter zit een en dezelfde systeem.
als je bij eentje een login aanmaakt,kun je bij een van die andere diezelfde login niet meer aanmaken.
Er is een leuke site die ze allemaal op een rijtje heeft en daar kun je gewoon eentje kiezen die voor jouw belgedrag de beste voorwaarden heeft.Maar let wel : het is niet gratis,wel heel goedkoop in vergelijking met telenet of BGC maar niet gratis :!:
kijk voor een vergelijking hier: -> http://progx.ch/home-voip-prixbetamax-3-1-1.html
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”