Ik zou deze in gebruik willen nemen met digitenne (woon aan de grens van nl) of gewoon om het belgisch signaal op te kunnen vangen en op te nemen.
Elke dreambox is uitermate geschikt, alleen is de lan aansluiting uitzonderljk traag (tov bvb een ipbox 9000).currykuru schreef:Ik ben op zoek naar een dvb-t pvr met een ethernet aansluiting of een usb aansluiting waarmee ik de bestanden van de hdd van de pvr naar de hdd van mijn pc kan overzetten. Iedere manier is welkom zolang het maar overzetbaar is![]()
Ik zou deze in gebruik willen nemen met digitenne (woon aan de grens van nl) of gewoon om het belgisch signaal op te kunnen vangen en op te nemen.
En ze zijn best stabiel, neem bvb een dm 600 (190€ nieuw(tweedehands aankopen?),is zeer klein,hd's zijn wel duurder(2.5"), is volledig passief(still,geen gezoem van de voeding),imi bestaat ook.Block schreef:Dreamboxen zijn er ook met dvb-t hoor is niet enkel voor satteliet
Nee, het is een standalone ontvanger, en hij heeft PVR mogelijkheden zie ik (dus ja, je kan plannen).currykuru schreef:die mvision t4 dvb-t lijkt me interessant. Ik zou mijn externe hdd daarop willen aansluiten.
Moet de pc dan ook opstaan ?
Kan ik opnames ook plannen daarmee ?
ze openen direct (d'uh, wie neemt er nu nog gecodeerd op) als je de box aansluit op je pc(heeft geen ethernet)currykuru schreef:hoe bedoel je silencer ?
Dit zijn de woorden van flandersdigital.be
"HDD opgenomen bestanden openen direct op ontvanger of PC zonder conversie. "
zijn er enige plannen dat er in hd wordt uitgezonden met dvb-t ? doet digitenne dat eigenlijk al ?
Hoi iedereen,currykuru schreef:silencer: ja, dat begrijp ik maar wat bedoel je dan exact met "je kan niet aan de bestanden met je pc" ? kan je misschien wat duidelijker zijn?
kan ik ze niet bewerken en archiveren op dvd of wat bedoel je ?
je kan niet aan je bestanden over internet e.d., je moet het toestel fysiek aansluiten vs webgui(dreambox)currykuru schreef:silencer: ja, dat begrijp ik maar wat bedoel je dan exact met "je kan niet aan de bestanden met je pc" ? kan je misschien wat duidelijker zijn?
Dan hang je er zoiets aan: http://www.paradigit.nl/info.php?group=10&art=10020429silencer schreef:je kan niet aan je bestanden over internet e.d., je moet het toestel fysiek aansluiten vs webgui(dreambox)currykuru schreef:silencer: ja, dat begrijp ik maar wat bedoel je dan exact met "je kan niet aan de bestanden met je pc" ? kan je misschien wat duidelijker zijn?
jup zie ook dreamboxcurrykuru schreef: Nog een vraagje: hoe zit het met dvb-t2 in Belgie ?
In de (niet dichtbije) toekomst wil ik ook opnames plannen via een webguide. Bestaat zulke dingen al, het lijkt me interessant om er al wat over te leren