Dvico tvix M6500-A

Plaats reactie
Dydo
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 mei 2009, 17:19
Locatie: Neeroeteren

Hoi,

Ik krijg het netwerk maar niet aan de praat, ik dacht dat het makkelijker was om te installeren.
Heb al vanalles geprobeerd om vanuit die tvix op mijn pc te geraken om films te streamen.
telkens krijg ik de melding "fout verbinding met schijf onmogelijk"
heb al vanalles geprobeerd wat in de handleiding staat vanuit mijn pc geraak ik wel tot aan de tvix om zo de interne schijf te raadplegen en kan dan films uploaden naar de interne schijf maar andersom niet.
heb de firewall uitgezet, schijven gedeeld, eventueel netwerknaam hetzelfde gezet enz....
enig idee hoe dit op te lossen, werk zelf met vista

Alvast bedankt
Dydo
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 mei 2009, 17:19
Locatie: Neeroeteren

Hallo Iedereen,

We zijn een stapje verder geraakt, het is gelukt op verbinding te maken met de schijf verkeerd ip adres ingvuld bij het configuren.
Maar nu ben ik op het volgende probleem gestoten. ik krijg verbinding maar de folders die ik heb geconfigureerd zijn leeg ik zie geen inhoud wat hier op de pc staat. enig idee wat eventueel fout zou zijn

dank u
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Dydo schreef:Hallo Iedereen,

We zijn een stapje verder geraakt, het is gelukt op verbinding te maken met de schijf verkeerd ip adres ingvuld bij het configuren.
Maar nu ben ik op het volgende probleem gestoten. ik krijg verbinding maar de folders die ik heb geconfigureerd zijn leeg ik zie geen inhoud wat hier op de pc staat. enig idee wat eventueel fout zou zijn

dank u

eenvoudig delen mss
Dydo
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 mei 2009, 17:19
Locatie: Neeroeteren

Hoi,

Bedankt voor je reactie.
De schijven waren al gedeeld, dus dat is het probleem niet, rechten zijn er ook aan toegevoegd

Thx
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”