Wat te doen voor upgrade van 3 naar 6 Mbit

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
MisterGasman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 30
Lid geworden op: 07 jan 2008, 23:36

Wel,
Omdat ik al 2 jaar wacht om een upgrade te krijgen naar 6 mbit, maar die er nooit kwam,
heb ik enkele maanden geleden gebeld naar scarlet. Toen zeiden ze mij, ja het zal nog even duren, maar binnenkort zal je worden geupgrade (indien mogelijk).
Bullshit dus, nog steeds niets.

Kwas het wachten echt zat, dus bel ik gisteren nog es om te vragen hoe het zit.
Wonderbaarlijk vroeg die van de technische dienst meteen mijn gebruikersnaam. Hij ging meteen checken of het mogelijk was.
Ook gaf ie de afstand tot de centrale mee, 300 meter in mijn geval :)
Hij gaf me een nummer voor moest ik later nog vragen hebben over de upgrade. Hij vertelde me dat mijn aanvraag is ingediend en dat het tot max een maand kan duren vooraleer het wordt goedgekeurd. Indien ok, dan word ik meteen op 6 mbit geplaatst (zonder nieuw contract).

Waarom moet ik in godsnaam zelf een aanvraag doen? En waarom hebben ze me dat niet maanden geleden gezegd?
Beetje lame van scarlet. Je kan zo blijven wachten.

Dus, bestaande klanten die zitten te wachten voor een upgrade, bel gewoon !!

EDIT: Zijn er nog mensen die dit al gedaan hebben? En hoelang het heeft geduurd?
wim48
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 sep 2007, 14:55
Locatie: Willebroek
Contacteer:

Ik zat op een snelheid van 2,3Mbit. Overlaatst nog een mail gestuurd om de snelheid na te zien en dan moest ik zo gezegd mijn binnenbekabeling na zien of mijn modem aan het 1ste aansluitpunt aanhangen.

Na controle via Freedom gezien dat ik op 2,2km van de centrale zit. Mail gestuurd naar Scarlet dat ik die afstand van de centrale zat en een snelheid kan halen van 12Mbit bij de concurrentie. Wat blijkt => er is een aanvraag ingediend en na 4 dagen zit ik nu op een snelheid van 5,5Mbit.
Gebruikersavatar
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1910
Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
Twitter: WimVerlinden
Locatie: Kortenberg
Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
Bedankt: 91 keer
Contacteer:

Mij hebben ze zo een jaar bezig gehouden.
Sindsdien zit ik al meer dan twee jaar bij EDPnet.
In het begin aan 6Mbps/640kbps en sinds ADSL Home op 10Mbps/740kbps.
Afstand centrale is 1.300 meter en zit op raw copper.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”