- prijs <¤900
- HDD >=250GB
- "losse" grafische kaart
- 15"
- <3kg
- windows niet nodig
- azerty
Iemand dier ervaring heeft met een vd modellen of die een ander voorstel heeft?
Inderdaad, .. ik snap niet dat mensen een laptop willen die groter is dan 15" .. dat vind ik al zelfs groot, ..gr4vity schreef:18"? Noemt zoiets nog laptop?Opus schreef:Beide zijn 18" en echte super beesten.
Hehe mss zijn wij de enige 2 ter wereld die dan geluk ermee hebbenGoztow schreef:Tja, ik zweer ook enkel bij Acer. Misschien heb ik al 5 jaar geluk gehad...
Acer is zoals Packard Bell een budget merk, Google er maar eens op.Opus schreef:euhm excuse me maar Acer heeft wel degelijk goede kwaliteit hoor.
Packard bell met eender wat vergelijken is een schande, om eerlijk te zijn...Antipasta schreef:Acer is zoals Packard Bell een budget merk, Google er maar eens op.Opus schreef:euhm excuse me maar Acer heeft wel degelijk goede kwaliteit hoor.
Voor 900 euro moet je zeker iets degelijks vinden en kies je beter voor een kwaliteitsmerk als ASUS of DELL.
Waarom ? Kwaliteit van een ACER en Packard-Bell is vergelijkbaar.Goztow schreef:Packard bell met eender wat vergelijken is een schande, om eerlijk te zijn...Antipasta schreef:Acer is zoals Packard Bell een budget merk, Google er maar eens op.Opus schreef:euhm excuse me maar Acer heeft wel degelijk goede kwaliteit hoor.
Voor 900 euro moet je zeker iets degelijks vinden en kies je beter voor een kwaliteitsmerk als ASUS of DELL.
Ik kan ook alleen maar volgen in die rij.Phuncz schreef:Ik kan Kaween alleen maar steunen: Lenovo, Sony of een degelijke Dell zijn de enige opties als ge iets degelijks en draagbaars wilt met een goede videokaart.
Voor €900 heb je bij Sony, Lenovo en zelfs Dell niks met een echt goede videokaart.Phuncz schreef:Ik kan Kaween alleen maar steunen: Lenovo, Sony of een degelijke Dell zijn de enige opties als ge iets degelijks en draagbaars wilt met een goede videokaart.
Ik heb nooit beweerd dat je voor minder geld geen fatsoenlijke laptop kon kopen.t-town schreef:Kijk eens naar de studio 15, blaat dan verder. Om je even te helpen:
Dell Studio 15: 15.6 inch. Budget: 900 euro. Garantie 1jaar.
P8600 (2,40 GHz
Vista HP sp1
720p scherm
4096 MB geheugen
320 GB 7.200rpm harde schijf
512 MB ATI Mobility RADEON HD 4570
6-cell batterij, 9-cell kost 70 euro extra
Bluetooth
intel a/b/g/n
€854 MAAR met 'permanente' (elke week komt er een nieuwe, is met kortingscode) 10% korting:
771.65 inclusief verzending
Ps: 3Jaar garantie kost u 129 euro extra
Niet direct iets waarbij er alarmbelletjes gaan rinkelen, zeker niet als in diezelfde test die je daar opgaf (waarvoor dank trouwens, was interessant) dat nederige chipje zich vrij redelijk staande weet te houden bij veel nieuwere en meer eisende game-engines.en af en toe een game (Battlefield 2 of een RTS).