LCD/Plasma en Test-aankoop

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Bij de mijne staat er een raam langs en ongeveer een 10 tal meter op de lpasma groot schuifraam.
Ik moet zeggen dat inderdaad als je erop let, er spiegeling kan zijn bij zonlicht.
Maar meestal valt het mij zelfs niet op en stoor ik mij daar niet aan.

Er zijn mensen die zich daar al aan storen voor ze een tv hebben, en dan ga je dat evengoed met een LCD hebben hoor.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Btw, check this out!
http://www.poederbach.com/PDF%27s/MInder_is_mooier.pdf

Zet em is op 720p!! Heb je dan nog kartels?
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Is er iemand hier met ee LCD scherm van 40 inch (of meer) die op zo'n 2,5m van de tv zit om te kijken?

Hoe ziet het beeld er dan uit van de SD kanalen (en eventueel HD kanalen)? Blijkbaar zou 40 inch te groot zijn voor 2,5m omdat het beeld dan niet scherp is.

De grootte op zich maakt voor mij niet uit, des te groter des te beter ;)
maar zou spijtig zijn als ik een groot scherm koop en dan op een wazig beeld zit te kijken
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Braindamage schreef:Is er iemand hier met ee LCD scherm van 40 inch (of meer) die op zo'n 2,5m van de tv zit om te kijken?

Hoe ziet het beeld er dan uit van de SD kanalen (en eventueel HD kanalen)? Blijkbaar zou 40 inch te groot zijn voor 2,5m omdat het beeld dan niet scherp is.

De grootte op zich maakt voor mij niet uit, des te groter des te beter ;)
maar zou spijtig zijn als ik een groot scherm koop en dan op een wazig beeld zit te kijken


42 " plasma van samsung hier (PS42A451) en we zitten op 3.5 Meter

SD zie je dat het minder kwaliteit is

720p en 1080p zie je weinig verschil tussen (beide is wel zeer kwaliteit , haarscherp )

wat wij merken is dat DVD's soms slechter beeld geven , waziger dan SD feeds van telenet
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

ik ga ook es zien voor een andere tv. heb nu een samsung LE32R83B. dat is een LCD HD ready van 32". mijn ma wil deze nu overnemen en ik ga een andere in de plaats halen. dit wordt zowiezo ook een samsung LCD maar dan van 40" en full HD.
Waar moet ik op letten want er zijn zoveel verschillende LCD van samsung met Full HD op 40"? Kan iemand mij mss enkele modellen en de grote verschillen toelichten? mijn budget is 1100€.
wat betekent 24p? en een dbv-t tuner? heb ik die tuner nodig? ik kijk altijd via m'n indi-digicorder
Dus alleen Samsung, LCD, Full HD en 40". Ik heb geen interesse in andere merken, groottes, ...


/edit: heb net al eens rondgekeken op redcoon en de 6- en 7-series vallen al weg want die hebben zo'n gekleurde rand en dat past echt niet in mijn interieur. het zal dus de 5-serie worden. maar welke...
ik zag nog 3 modellen: LE40A558 (670€) , LE40A536 (741€), LE40A557 (710€). wat is het verschil want bij sommige staat op redcoon meer uitleg dan bij andere???
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Ik zou zeggen;
als je twijfelt tussen deze 3 nog maar, ga dan zeker naar een winkel en bekijk ze eens terwijl ze aan het spelen zijn.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

niet alleen die 3 hè. die 3 kwam ik toevallig tegen op internet. ik weet gewoon helemaal niet welke. en in de winkel geeft het soms nogal een vertekend beeld vind ik.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Doe dan zoals ik:
schuim zo veel mogelijk fora af en lees lees lees, educeer jezelf.
Ik heb meer dan een maand erover gedaan om te beslissen welke ik nu juist zou nemen.

EDIT: http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1319425
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Dafke schreef:Ik heb meer dan een maand erover gedaan om te beslissen welke ik nu juist zou nemen.

EDIT: http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1319425

valt nog mee.

@braind. kom eens kijken hier, je kan de pc op 1080p resolutie zien draaien, 720P en 1080i beelden via satteliet, blue-rays zouden ook moeten lukken.Tv moet wel nog gecalibreerd worden, iets voor over enkele weken als ik meer tijd heb (de laatste weken hooguit 2u tv gekeken).
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

mja ik had een beetje gehoopt op wat meningen of raad ipv een verwijzing naar andere forums...
denk dat het een LE40A552 gaat worden. heb ook een LE46A552 gezien maar die is te groot. zit op 2,5-3m van tv.
enige comments?
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

darkzero schreef:mja ik had een beetje gehoopt op wat meningen of raad ipv een verwijzing naar andere forums...
denk dat het een LE40A552 gaat worden. heb ook een LE46A552 gezien maar die is te groot. zit op 2,5-3m van tv.
enige comments?


waarom fixeren op een lcd ?
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

omdat ik heel tevreden ben van m'n huidige lcd, ik het beeld van lcd nog altijd liever zie, het energieverbruik lager is en het inbrandeffect kleiner (ik val nogal eens in slaap voor tv)

maar ik heb ondertussen beslist. het gaat de LE40A552 worden uit mediamarkt (775€) of carrefour (750€).
als ik meer tijd had zou ik wat verder rondkijken maar ma heeft mijn tv dringender nodig (morgen) en ik heb geen zin om in een weekend zonder tv te zitten. surroundset wordt de RTS-HE10T van samsung.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

46" te groot ?

Hangt af, en niet enkel van die "heilige" kijkafstand maar ook naar wat je vooral kijkt. Als het vooral SD-achtige TV is, is een 40" wel ok. Maar indien je interesse uitgaat naar 1080HD content, mag dat ook op die afstand gerust die 46" zijn hoor, tenminste da's mijn mening. Ik zit op ruwweg 3.5 meter van mijn 46" Samsung, en was dat een 60" Samsung geweest had ik dat helemaal niet erg gevonden. Mijn bankrekening zou daar al wat minder blij mee zijn geweest. :wink:

En kopen onder tijdsdruk is altijd fout, jammer genoeg.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

tja ik had gewoon gehoopt op meer reacties en meningen hier maarja...
46" is gewoon ook al te groot voor m'n kleine living. en nu van 32" naar 40" is ook al leuk :-D
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

mediamarkt: de pz81 is daar ff 300€ duurder.
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

heb de Samsung LCD LE40A616 en Home cinema Samsung RTSEH10 gekocht.
heel tevreden van! alleen jammer dat de rtseh10 geen dts heeft...
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Zo sinds gisteren een Samsung LE40A786 staan, ter vervanging van een breedbeeld CRT... Speciaal dit model gekocht ivm de local led dimming dus en LED ipv CCFL en local dimming voor betere zwartwaardes en contrast.

:eek: Wat een beeld...1080P mkvs zijn echt ongelovelijk
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

silencer schreef:@braind. kom eens kijken hier, je kan de pc op 1080p resolutie zien draaien, 720P en 1080i beelden via satteliet, blue-rays zouden ook moeten lukken.Tv moet wel nog gecalibreerd worden, iets voor over enkele weken als ik meer tijd heb (de laatste weken hooguit 2u tv gekeken).


jij hebt de 42inch panasonic plasma hé?
Op hoeveel meter kijk je?

thx voor de invite trouwens :-) momenteel wel geen tijd, verbouwingen nog niet gedaan :?
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ik ga dit jaar een nieuwe tv kopen;ik meende deze eerst bij van den borre of krefel of exlexction ofzo te gaan kopen maar wat zie ik de dag van vandaag;bij bv redcoon de tv's pakken goedkoper zijn dan elders.

Een voorbeeldje;een kameraad van mij heeft een panasonic gekocht van 1500 euro.Mijne maat heeft er ong 100 euro korting nog opgekregen en heeft dus netto voor de tv 1400 euro betaald.Ik bekijk deze op redcoon en deze stond er ook op en zelfs met verzendkosten bij kost diezelfde tv en ja hor,identiek dezelfde tv 300 euro goedkoper.

Het is zoals met de reizen;je komt goedkoper uit bij sunjets voorhetzelfde dan bij bv neckermann of thoms cook.

Daardoor is de kans zere groot ik het online zal kopen.
Ge kunt ze kussen
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Redcoon is inderdaad een goedkope site. Zelf ga ik voor de Samsung LE40A656. Bij Eldi en Krefel te koop voor 999 euro. Redcoon: 823 als ik mij niet vergis. Maar... en nu komt het: voor dergelijke dure spullen ben ik eerder geneigd naar een echte winkel te gaan dan naar een webwinkel. En de oplossing is... in Nederland kopen. Bij extremediscount staat hij voor 834 euro geprijsd. De tv is elders nog iets goedkoper te krijgen in NL, maar dan wordt de afstand te groot. Extremediscount zit in Gilze, voor mij een goeie 100km met mijn firmawagen en tankkaart van het bedrijf. Het kost mij dus alleen wat tijd op een zaterdag of zondag. Maar voor zo een groot verschil ben ik best bereid om 100km te rijden. En degenen die hun benzine zelf moeten betalen: een rit van 100km kost je heus geen 160 of 170 euro. Je doet je dus steeds voordeel door in NL te kopen.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
JanY
Plus Member
Plus Member
Berichten: 100
Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:39
Bedankt: 6 keer

Alleen zit je dan toch met die Nederlandse zenders op je tv? Ook niet echt waar ik wil naar kijken :-D
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Braindamage schreef:
silencer schreef:@braind. kom eens kijken hier, je kan de pc op 1080p resolutie zien draaien, 720P en 1080i beelden via satteliet, blue-rays zouden ook moeten lukken.Tv moet wel nog gecalibreerd worden, iets voor over enkele weken als ik meer tijd heb (de laatste weken hooguit 2u tv gekeken).


jij hebt de 42inch panasonic plasma hé?
Op hoeveel meter kijk je?

thx voor de invite trouwens :-) momenteel wel geen tijd, verbouwingen nog niet gedaan :?


ik zit ruwgeschat net niet op 3m :lol:
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Dafke schreef:ik zit ruwgeschat net niet op 3m :lol:


en hoe is de kwaliteit?
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Braindamage schreef:
silencer schreef:@braind. kom eens kijken hier, je kan de pc op 1080p resolutie zien draaien, 720P en 1080i beelden via satteliet, blue-rays zouden ook moeten lukken.Tv moet wel nog gecalibreerd worden, iets voor over enkele weken als ik meer tijd heb (de laatste weken hooguit 2u tv gekeken).


jij hebt de 42inch panasonic plasma hé?
Op hoeveel meter kijk je?

thx voor de invite trouwens :-) momenteel wel geen tijd, verbouwingen nog niet gedaan :?

jup 42", hier wordt er meer via de pc gekeken dan naar de satteliet(de laatste tijd), op +-
3.5m.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

@dafke en anderen: Kun je DVB-T eigenlijk opnemen via een dvd-recoder?(scart2 signiaal veranderen dacht ik, weet alleen niet meer hoe)
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Normaal wel, maar ik gebruik dbv-t niet..

Kwaliteit is echt schitterend @ my home..
Jerreke
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 maa 2009, 16:42

Hey, heb de KDL-40WE5W besteld :banana: van Sony bij http://www.iishop.be zij hebben vaak de beste prijs van LCD toestellen!
Eind deze maand of begin volgende maand is hij leverbaar. Ik hou jullie op de hoogte met een vette review dan :-D

Release van het model zal pas midden juni zijn ipv eidn maart/begin april. Wat een tegenvaller...
Bijlagen
bravia-2.png
(869.81 KiB) 31 keer gedownload
Gebruikersavatar
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1053
Lid geworden op: 11 jan 2004, 17:06
Locatie: Zürich

In dezelfde trend, ik overweeg om de SONY KDL-46 W4000 te kopen. (1080€)
Iemand ervaring met dit toestel?

Thanks
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Jerreke schreef:Hey, heb de KDL-40WE5W besteld :banana: van Sony bij http://www.iishop.be zij hebben vaak de beste prijs van LCD toestellen!
Eind deze maand of begin volgende maand is hij leverbaar. Ik hou jullie op de hoogte met een vette review dan :-D

Release van het model zal pas midden juni zijn ipv eidn maart/begin april. Wat een tegenvaller...

iishop heeft bij mij geen goeie indruk nagelaten, maar goed (kennis van zaken).
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

silencer schreef:
Jerreke schreef:Hey, heb de KDL-40WE5W besteld :banana: van Sony bij http://www.iishop.be zij hebben vaak de beste prijs van LCD toestellen!
Eind deze maand of begin volgende maand is hij leverbaar. Ik hou jullie op de hoogte met een vette review dan :-D

Release van het model zal pas midden juni zijn ipv eidn maart/begin april. Wat een tegenvaller...

iishop heeft bij mij geen goeie indruk nagelaten, maar goed (kennis van zaken).


Kennis van zaken is inderdaad vrij pover bij iishop, maar ik wantrouw verkopers sowieso en informeer mezelf liever via internet dus ik reken een winkel nooit af op een gebrek aan kennis.
Soms informeer ik mezelf zeer goed en hang ik bij de verkoper de onwetende klant uit, ongelooflijk wat ze u soms proberen wijsmaken.
Jerreke
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 maa 2009, 16:42

Dat kan zijn maar informeer je dan bij je lokale TV-boer(en) en noteer de prijzen. Ga nadien even terug naar iishop en vergelijk die prijzen. Je zal zien dat indien ze hetzelfde model verkopen je gemiddeld ronde de 250 euro beterkoop af bent. Nog een voorbeeldje... de SONY KDL40EX1 kost bij hun 1511 euro terwijl hij bij mediamarkt in hasselt 1999 euro kost! Ik weet wel waar ik zou kopen hoor...
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 678
Lid geworden op: 21 jun 2008, 19:52
Locatie: Hoevenen
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:

idd, ikzelf heb gisteren een lcd 32" besteld via www.eshop.nl, die in de Mediamarkt +-850€stond geprijsd, besteld voor 590€ .... Mediamarkt, ik ben toch niet gek :lol:
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

Ik ga mij volgende maand nieuwe tv kopen en meteen eentje van 117 cm en ik zit er ook ong 3 meters van,dat lijkt te dicht maar dat valt heel goed mee en zeker éénmaal je het gewoon bent,geen probleem.
Echte cinema die je dan hebt.
Over cinema gesproken;alweer opgeslaan,pf.
Zelfs de nacho's + cola die van 5,70 euro waren gingen naar 6,20 euro en nu 6,30 euro,manman.
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
regeri
Pro Member
Pro Member
Berichten: 414
Lid geworden op: 30 okt 2006, 14:04
Locatie: Riemst
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Heb zelf de Samsung Le40A656,perfect toestel,op een afstand van ongeveer 3 meter tv kijken.Daarbij een popcorn hour gekocht.Echt Superrr.Kwaliteit op en top.
Ik vond de bordeaux rode rand van de tv al erg design.
Gekocht bij redcoon,voor 823,-excl transport.Zeer goed gegaan,en snelle levering. :banana:
Live life to the Max
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Ik ga al jaren niet meer naar de cinema (sattliet-tv, pc aangesloten aan plasma toestel, dvb-t):

1)parking betalen+kost diesel
2)cinematicket
3)drank+food
------------------
+- 15€ kwijt

Je haasten om er tijdig te geraken (als de zaal niet al volzet is)
en als de film dan nog tegensteekt...
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1062
Lid geworden op: 02 maa 2009, 15:20
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

silencer schreef:Ik ga al jaren niet meer naar de cinema (sattliet-tv, pc aangesloten aan plasma toestel, dvb-t):

1)parking betalen+kost diesel
2)cinematicket
3)drank+food
------------------
+- 15€ kwijt

Je haasten om er tijdig te geraken (als de zaal niet al volzet is)
en als de film dan nog tegensteekt...


Enkele opmerkingetjes :-).

Ik ga altijd naar gent,de dag van vandaag is het met zetelnummering.Als er echt een speciale film is dan ga ik de dag ervoor al achter de tickets en dan heb ik meteen mijn plaats al al kom ik er maar 1 min op voorhand aan ;).Wie op mijn plaats zit die moet oprotten.
Als ik dit niet doe dan ben ik er meestal ong 40tal min voor de film begint,meestal altijd goeie plaats die ik nog heb,ze zien dat op hun computer en wij zeggen er snem bij,vaboven in het midden als er nog plaats is.
Dat systeem met zetelnummering vind ik dus een heel goeie zaak.Vroeger had je het dikwijls aan je rekker en moest ik soms helemaal onderaan zitten=stijve nek,te dicht bij het scherm enz....
De reden waarom ik graag op de bovenste rij zit is;er kan niemand tegen mijnen stoel stampen ;).Er kan niemand met popcorn of andere naar mij gooien.
Nog een reden waarom ik minder graag naar de decascoop gaan is het gekwetter van vlaamse snotneuzen en heel dikwijls van allochtonen die hun smoel nie kunnen houden,allesbehalve leuk om op turks gezwets te zitte luisteren tijdens de film.

En inderdaad;je betaald er je benzine voor,je tijd die je erin steekt,nu ook parking betalen,het eten en drinken blijft maar opslaan,de tickets blijven opslaan enz...

Ik koop nu 10 tickets en das 65 euro.Zijn er speciale films dan betaal ik er uiteraard niet extra voor hetgeen alle anderen wel moeten doen.

Wat ik nu wat van krijg in gent is de film zelden of nooit op tijd begint.Eergisteren stond er;22u15 en weet je wanneer we binnen konden;22u25 binnen + de film dan nog maar begon om 22u50.Komaan zeg,gvdm.Ondertussen stond ik er meer dan 30min mee mijn nacho's,kreeg er krampen van.

Makkelijker nu;downloaden en zelf een groot scherm kopen :-).Hebt meteen cinema en goedkope cinema.

Toen het vroeger nog pakken goedkoper was voor alles;mijn record op 365 dagen staat op 68 keer datk naar de cinema was geweest :-).
Ge kunt ze kussen
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Vroeger ging ik ook naar de cinema nog, kocht ook die box (zelf maar 5€ per ticket omgerekend).
En regelmatig naar de videotheek.

Maar die tijd is ook lang gepasseerd.
Sorry maar ik kan niet zo snel naar de videotheek gaan als nu een filmpje is gedwnld en begint te spelen op TV..
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Aan uw conditie werken is de boodschap :angel:
Is er in belgie geen netflix alternatief? (telenet is dat NIET)
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Ik heb ooit eens iets gezien op TV over een Netflix-achtig bedrijfje in Brussel, dat ook zo DVDs rondstuurde, maar da's al enkele jaren geleden, geloof ik.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

liger schreef:Aan uw conditie werken is de boodschap :angel:


Ik kan het zelfs niet sneller met de auto doen..

10 min is de tijd om de film binnen te halen en op tv titelscherm te krijgen :-)
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”