Migratie Netconnect naar cityconnect

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
kimbo1234
Starter
Starter
Provider

hi,

vraagje ivm met netconnect plus naar cityconnect.
ik heb momenteel de invoice van de migratie, netconnect naar cityconnect betaald.. mits ik geen info van dommel heb gekregen.. wat gebeurd er nu juist? krijg ik info van dommel over de cityconnect en wanneer weet ik dat ik op cityconnect ben overgezet?
alsook, wat is zowat de tijd tussen de migratie? sorry voor deze vragen.. maar ben zowat de weg kwijt mits ik geen info van dommel zelf krijg.

mvg
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:
Provider

kimbo1234 schreef:hi,

vraagje ivm met netconnect plus naar cityconnect.
ik heb momenteel de invoice van de migratie, netconnect naar cityconnect betaald.. mits ik geen info van dommel heb gekregen.. wat gebeurd er nu juist? krijg ik info van dommel over de cityconnect en wanneer weet ik dat ik op cityconnect ben overgezet?
alsook, wat is zowat de tijd tussen de migratie? sorry voor deze vragen.. maar ben zowat de weg kwijt mits ik geen info van dommel zelf krijg.

mvg
normaal 2-3 weken en je zal omgezet zijn , sommige hebben maar 10 dagen geraporteerd , anderen 4 weken ....

het zla in je crm komen te staan nadat je betaling door is gekomen en je contract terug getekend opgestuurd hebt (vermoed ik dat die stap nog steds moet )

dan kan je je nieuwe settings alvast afdrukken en je vergewissen dat je modem wel compatibel is best kwa de protocols die je moet instellen

als alles goed lopt ben je de dag van omschakeling tegen s'avonds op de dommel dslam dan
The eternal and true pessimist :D
kimbo1234
Starter
Starter
Provider

hey, bedankt voor de info, heb idd het contract gedeelte niet gedaan.. :-( , maw.. moet ik terug een contract ondertekenen alsook als het voor een migratie is? (ik ben klant van 2007) dus als ik het goed begrijp moet ik terug een contract ondertekenen? en indien wel.. waar vind ik die cityconnect contract voorbeeld dan? :) sorry voor de vele vragen ;)
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:
Provider

kimbo1234 schreef:hey, bedankt voor de info, heb idd het contract gedeelte niet gedaan.. :-( , maw.. moet ik terug een contract ondertekenen alsook als het voor een migratie is? (ik ben klant van 2007) dus als ik het goed begrijp moet ik terug een contract ondertekenen? en indien wel.. waar vind ik die cityconnect contract voorbeeld dan? :) sorry voor de vele vragen ;)
ik vermoed het maar eh , heb dat indertijd moeten doen al was ik al klant , maar recentelijk lees ik daar niets meer van dus zoals al erder neergezet , met zekerheid zou ik die stap niet weten

maar normaal als je proforma als betaald staat zou je snel in je crm signaal aangevraagd en dan paar dagen erna datum moeten zien staan

je krijgt wel alvast je nieuwe limiet (of net niet) al te gebruiken op je netconnectlijn in afwachting van de cityconnect
The eternal and true pessimist :D
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”