Mobiele operator Blyk debuteert op Belgische markt

Plaats reactie
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Afbeelding

maandag 08 dec 2008 Begin volgend jaar debuteert de Finse mobiele operator Blyk op de Belgische markt. Blyk richt zich exclusief op jongeren van zestien tot vierentwintig jaar. In ruil voor reclameboodschappen op hun mobiele telefoon, krijgen ze gratis belwaarde en gratis sms-berichten. Het aanbod wordt gefinancierd door de adverteerders. Die rekenen daarbij vooral op mond-aan-mond reclame in de jongerengroep. Blyk mikt het eerste jaar op 40.000 tot 50.000 Belgische klanten. In Groot-Brittannië bouwde de Finse operator op één jaar tijd een klantenbestand van 200.000 leden op. (MH)

Bron: Express.be
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

In De Standaard spraken ze overlaatst van 4 tot 10 reclameberichten per dag... Mja, jongeren en studenten zullen dit er wel voor over hebben zeker?
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Maglor schreef:In [url=http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=OA23OHPD&kanaalid=16]Mja, jongeren en studenten zullen dit er wel voor over hebben zeker?
kan je dus als 36-jarige zo'n abbo niet nemen? :-(
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Het hangt ervan af hoe 'agressief' de reclameboodschappen moeten zijn. Als het gaat over een aantal SMS'jes per dag, dan zou ik daar niet mee inzitten. Als het gaat over gesproken boodschappen die je verplicht tot het einde moet beluisteren, dan bedank ik er toch voor.

Nu ja, volgens Blyk is mijn houdbaarheidsdatum al overschreden :frown:
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Het zou me verbazen dat je tussen de 16 en 24 moét zijn om met Blyk te kunnen bellen. Dat zou immers discriminatie zijn.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Corleone
Plus Member
Plus Member

Maglor schreef:Het zou me verbazen dat je tussen de 16 en 24 moét zijn om met Blyk te kunnen bellen. Dat zou immers discriminatie zijn.

Idd , iedereen zal vrij zijn om Blyk te nemen , wat er wss wel inzit is dat de reclameboodschappen per doelgroep zullen gestuurd worden , en dat je als 36 jarige weinig of geen reclameboodschappen zult ontvangen en daardoor ook weinig gratis minuten of smsen zal krijgen.
Afbeelding
Afbeelding
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Als het gaat over een aantal SMS'jes per dag, dan zou ik daar niet mee inzitten. Als het gaat over gesproken boodschappen die je verplicht tot het einde moet beluisteren, dan bedank ik er toch voor.
Heb zonet blyk.co.uk bekeken en daar gaat het om MMS'en.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”