login
ik heb al anderhalve week geleden netconnect besteld, en heb mij tot eergisteren altyd al kunnen aanmelden via crm schedom met mijn mailadres en paswoord voor mijn status te zien enz... maar nu sinds eergisteren als ik mij wil inloggen op crm schedom komt erop, dat mijn paswoord niet juist is, en toch vul ik het juiste paswoord in, als ik dan duw op paswoord reminder en mijn mail adres dan invul dan komt erop dat, dat emailadres niet bestaat, heb al gemaild naar dommel naar krijg geen antwoord terug heb ook al verschillende keren gebeld, niemand neemt op,ik ben maar een leek hierin, dus nu was mijn vraag wat kan ik hieraan doen, en hoe kan ik terug inloggen, zodat ik mijn gegevens kan zien
-
- Premium Member
blijven bellen is denk ik de enige oplossing...Kwestie van geen dubbele bestelling te plaatsen en in problemen te komen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
waar lees/weet je dat ?tbscope schreef:Lijkt er op dat hun server gecrashed is en dat er een backup van een maand geleden is terug gezet
The eternal and true pessimist
"Lijkt er op" is NIET "het is zo"a3ke schreef:waar lees/weet je dat ?tbscope schreef:Lijkt er op dat hun server gecrashed is en dat er een backup van een maand geleden is terug gezet
Weet ik veel wat de reden is. Is gewoon een gokje.
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Zambo, met alle respect. Maar nu niet overdrijven hé.Zambo schreef:Gewoon heel ver wegblijven van Dommel is de beste remedie tegen internet problemen.
Ik heb Homeconnect, mijn internet werkt, mijn telefoon ook, ik heb een volledig gratis maand gehad, ik surf stabiel aan 4,6 Mbps, ... wil ik nog verder gaan ??
Ok, er zijn momenteel wat problemen met de helpdesk / administratie (en bij sommige mensen zijn er nog wat problemen met hun foon). Maar daar houd het op hé.
Mensen, heb wat vertrouwen in je ISP !
Dommel is nog altijd geen Telenet, Belgacom of Tele2. Die je bv opbellen, je gesprek op band opnemen en dan achteraf daarmee beweren dat je een contract bij ze hebt getekend. Of bv bij een shake abbo, je hun betaalzenders gratis een maand aansmeren. Echter moet je voor het einde van de maand, die wel specifiek opzeggen of je hangt er betalend aan vast voor een maand. Echt koosjer zijn die praktijken niet.
Ik heb dan zelf ook nog altijd veel meer vertrouwen in een kleine ISP (zoals Dommel), dan dat ik dit in de grote heb.
Idem met de banken. Ik zit bij Rabobank (voor te sparen) en Argenta (voor de zichtrekeningen + kaartjes). Ik was vroeger een kind van Fortis (mijn vader was er klant). Echter wegens de vele kosten voor betaalkaarten en het mij aansmeren van beleggingsfondsen, ben ik er weggegaan. Ik weet nog hoe die man me ergens uitlachte en tegen mijn vader zei. Pas maar op met Argenta. Zo een kleine bank kan gemakkelijk failliet gaan. Yeah.. Daarmee mijn gevoel van vertrouwen (in die kleine speler) proberen te schaden. Echter, wat heeft de geschiedenis ons geleerd. Niet Argenta, maar wel Fortis de grote broer, stond bijna op de rand van het failliet. Wie laatst lacht, lacht best zeker ?
Dus... Zambo, ceurrix e.a. graag gefundeerde kritiek (op Dommel).
En niet het zoveelste populistisch inhoudloos propaganda.
Dit topic is bedoeld om jacksam te helpen. Opmerkingen zoals: "Gewoon heel ver wegblijven van Dommel is de beste remedie tegen internet problemen." helpt, jacksam geen meter vooruit.
Jacksam,
1) Geduld hebben (gezien de administratieve achterstand bij Dommel)
2) Bel de helpdesk (om de zoveel dagen eens op) als je paniek krijgt.
3) Binnen 1 maand zou je toch aangesloten moeten geraken.
Succes ermee!
En welkom als Dommel gebruiker
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
ben ik de enige die medelijden heb met mensen die zo opgaan in hun anti-dommel kruisvaart dat ze het niet kunnen laten belachelijk veel tijd te spenderen op dit forum en in elke post komen vertellen hoe slecht dommel wel niet is?
edit: Gent32m was mij voor, zij het met iets meer gevoel voor retoriek
edit: Gent32m was mij voor, zij het met iets meer gevoel voor retoriek
Yep,jacksam,als je 2 weken geleden Dommel bestelde,
kon je weten dat u geduld zou moeten hebben en ondertussen zou mogen betalen.
Heb geduld en binnen een onzeker aantal maanden,
zal het zeker al een tijdje in orde zijn
kon je weten dat u geduld zou moeten hebben en ondertussen zou mogen betalen.
Heb geduld en binnen een onzeker aantal maanden,
zal het zeker al een tijdje in orde zijn
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Och leer toch eens wat te lachen man.manu schreef:tbscope: aan gokjes en gissingen en veronderstellingen hebben niemand een boodschap. Zie maar naar dat geleuter over faillissement etc
Ben jij altijd zo serieus?
Kijk, als je hier de posts eens een keer naleest dan zie je dat het merendeel hier niet beantwoord kan worden. Het enige correcte antwoord is: neem contact op met Dommel. (stond trouwens ook in mijn post om het niet helemaal nutteloos te maken).
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
²Gent32m schreef:Zambo, met alle respect. Maar nu niet overdrijven hé.Zambo schreef:Gewoon heel ver wegblijven van Dommel is de beste remedie tegen internet problemen.
Ik heb Homeconnect, mijn internet werkt, mijn telefoon ook, ik heb een volledig gratis maand gehad, ik surf stabiel aan 4,6 Mbps, ... wil ik nog verder gaan ??
Ok, er zijn momenteel wat problemen met de helpdesk / administratie (en bij sommige mensen zijn er nog wat problemen met hun foon). Maar daar houd het op hé.
Dommel is nog altijd geen Telenet, Belgacom of Tele2. Die je bv opbellen, je gesprek op band opnemen en dan achteraf daarmee beweren dat je een contract bij ze hebt getekend. Of bv bij een shake abbo, je hun betaalzenders gratis een maand aansmeren. Echter moet je voor het einde van de maand, die wel specifiek opzeggen of je hangt er betalend aan vast voor een maand. Echt koosjer zijn die praktijken niet.
Ik heb dan zelf ook nog altijd veel meer vertrouwen in een kleine ISP (zoals Dommel), dan dat ik dit in de grote heb.
Idem met de banken. Ik zit bij Rabobank (voor te sparen) en Argenta (voor de zichtrekeningen + kaartjes). Ik was vroeger een kind van Fortis (mijn vader was er klant). Echter wegens de vele kosten voor betaalkaarten en het mij aansmeren van beleggingsfondsen, ben ik er weggegaan. Ik weet nog hoe die man me ergens uitlachte en tegen mijn vader zei. Pas maar op met Argenta. Zo een kleine bank kan gemakkelijk failliet gaan. Yeah.. Daarmee mijn gevoel van vertrouwen (in die kleine speler) proberen te schaden. Echter, wat heeft de geschiedenis ons geleerd. Niet Argenta, maar wel Fortis de grote broer, stond bijna op de rand van het failliet. Wie laatst lacht, lacht best zeker ?
Dit topic is bedoeld om jacksam te helpen. Opmerkingen zoals: "Gewoon heel ver wegblijven van Dommel is de beste remedie tegen internet problemen." helpt, jacksam geen meter vooruit.
Jacksam,
Succes ermee!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
³metaldeth schreef:²Gent32m schreef:Zambo, met alle respect. Maar nu niet overdrijven hé.Zambo schreef:Gewoon heel ver wegblijven van Dommel is de beste remedie tegen internet problemen.
Jacksam,
Succes ermee!