Hi,
Ik zou graag weten hoe ik op die Siemens pagina mijn uploadsnelheid van Vast naar Auto kan krijgen. Ik wil het zo hebben als er niemand belt , ik gewoon kan uploaden aan volledige snelheid. En ls er iemand belt, wordt het automatisch gecapped neem ik aan? Ik leg sowieso dan mijn downloads stil aangezien het anders onmogelijk is om een gewoon gesprek te voeren(ligt blijkbaar enkel bij mij, want bij anderen gaat dit perfect om te dlen als er gebeld wordt).
Ik kan dus op die pagina alles weergeven dmv Firebug, maar als ik dan in die Dropdown Auto kies, gaat de pagina weer volledig weg voordat ik op Ok/opslaan kan duwen.
Iemand nog een truuk?
En btw: wanneer wordt nu eindelijk dat domein gegeven aan mensen die eerst hosting activeerden!? Heb al 2 tickets gestuurd, maar zonder resultaat ofc..
Uploadsnelheid Homeconnect
niemand? En ook: wij hebben dat 2e nr aangevraagd, en als er nu iem belt, en we willen verder bellen op nen andere telefoon die op een andere poort zit, gata dat niet .
Heb nog wat rondgesnuffeld in de router en i kzag:
Oproepen voor alle telefoonnummers:
Bij phone 1 stond het op uit, bij 2 op aan. Heb ze nu beide op aan gezet. Lost dit het probleem op?
En dat van die uploadsnelheid heb'k ook nog nodig dus:p . kzou dus iets ometen hebbben om Auto te kunnen selecteren, zonder dat die pagina moet refreshen(= zorgt dat ik alles weer kwijt ben)
Bij phone 1 stond het op uit, bij 2 op aan. Heb ze nu beide op aan gezet. Lost dit het probleem op?
En dat van die uploadsnelheid heb'k ook nog nodig dus:p . kzou dus iets ometen hebbben om Auto te kunnen selecteren, zonder dat die pagina moet refreshen(= zorgt dat ik alles weer kwijt ben)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
- Bedankt: 29 keer
Was het niet zo dat u bij de groep "testers" zat die via de 2.0 update aan de slag zijn gegaan met, en niet via de 2.1 update?frado schreef:niemand? En ook: wij hebben dat 2e nr aangevraagd, en als er nu iem belt, en we willen verder bellen op nen andere telefoon die op een andere poort zit, gata dat niet .
Daar zal anders wel de fout zitten.
Ik heb zelf alles gewoon via de normale 2.1 update gedaan en alles ging goed. Alleen dat 2e telefoonnummer heb ik nog niet maar dat zal vanzelf dan wel komen.
tweede telefoonnr heb ik aangevraagd met 2.1, en heb dat ondertussen gekregen(is gewoon hetzelfde nummer). Hopelijk is het nu opgelost met die optie te veranderen in de router. Maar dat van die uploadsnelheid ligt eerder aan het feit dat dommel die pagina gesloten heeft(ali, half), en ik zou moeten iets vinden om die dropdown op Auto te zetten, zonder dat de pagian refresth, maar dat ik direct kan opslaan. Als het refresht ben ik terug alles kwijt.macamba schreef:Was het niet zo dat u bij de groep "testers" zat die via de 2.0 update aan de slag zijn gegaan met, en niet via de 2.1 update?frado schreef:niemand? En ook: wij hebben dat 2e nr aangevraagd, en als er nu iem belt, en we willen verder bellen op nen andere telefoon die op een andere poort zit, gata dat niet .
Daar zal anders wel de fout zitten.
Ik heb zelf alles gewoon via de normale 2.1 update gedaan en alles ging goed. Alleen dat 2e telefoonnummer heb ik nog niet maar dat zal vanzelf dan wel komen.